Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhoan Suomalaisuuttani :<

Vierailija
18.01.2015 |

Siinähän se. Inhoan sitä että olen suomalainen. En ole ylpeä tästä maasta ollenkaan. Johtuuko tämä siitä että olen viimeaikoina kiinnittänyt huomiota uutisiin ja muihin keskusteluihin. Verorahoista valitetaan koko ajan. Kaikki jotka eivät osallistu tähän omaisuuden kerryttämiseen rahan kiilto silmissä ovat arvottomia vapaamatkustajia. Toisaalta ne jolla on lopulta vapaus käyttää näitä rahoja käyttävät ne kaikkeen pelleilyyn, kuten tämä alkoholi mainonta-juttu. Olen jopa harkinnut tekeväni sukututkimusta jos löytäisin edes jonkun toisen maan haaran itsestäni niin minun ei tarvitse kutsua itseäni suomalaiseksi. Sen toisen maan ei tietenkään tarvitse olla mikään taivas maan päällä, mutta olin teini-ikäisenä erittäin isänmaallinen ja kannoin suomalaisuutta ylpeydellä. Sen sijaan olen myöhemmin sairaana ja heikkona päätynyt luukulta toiselta eikä kukaan ole lopulta ottanut vastuuta mistään vaikka lupauksia on tehty. Olen aina jäänyt yksin tässä hienossa hyvinvointivaltiossa. Byrokratiaa ja papereita joka puolella. Koen että minun luottamukseni on petetty. Muutenkin ihmiset ampuvat kilpaa toistensa jalkoihin. En halua sanoa olevani suomalainen, koska en halua edustaa sitä Suomea mikä se on tänään. Kokeeko kukaan vastaavaa irrallisuutta tai ajatuksia?

Kommentit (141)

Vierailija
81/141 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:00"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:37"]

Nyt saan varmasti paljon alapeukkuja. Olen ylpeä suomalaisuudestani, tämä on kaunis maa ja nöyrä kiitos sotaveteraaneille. Heidän ansoistaan emme joutuneet Neuvostoliiton armoille. 

Kuitenkin ihan lyhyessä ajassa meno on syöksynyt järkyttävästi alaspäin. Häpeän eniten nykypoliitikkojamme. Kaikki kiva kielletään ja yrittäjyyttä hankaloitetaan. Sen sijaan resurssit tuhlataan turhien virkamiesten työllistämiseen ja terveydenhuollosta leikataan. Kiitos SDP.

Myös mahdollisesti hallitsemattomaksi paisuva maahanmuutto huolestuttaa. Ruotsi on nykyään kamala paikka ja Suomen virkamiehet haluavat samaa menoa tännekin. Tavallinen kansa on varmasti isänmaallista ja haluaa vaalia kulttuuriamme, toisin kuin päättäjät jotka ajavat vain omaa etuaan. Lapioidaan rahaa ulkomaille, hypätään Brysselin-koneeseen ja jätetään uppoava laiva. Kiitos Kokoomus ja Katainen. 

[/quote]

Niin millä tavalla Ruotsi on kamala paikka? Avoin kulttuuri, selvästi Suomea vauraampi maa, ihmiset välittömämpiä ja iloisempia kuin Suomessa. Itse asiassa siellä on asiat paremmin kuin Suomessa. T: puoliksi israelilainen

[/quote]

Ruotsissa on jo paljon alueita, mihin alkuperäis hurrin ei parane eksyä. Tuota minä en halua suomeen.

http://gatesofvienna.net/2014/05/sweden-and-the-cost-of-mass-immigration/

Vierailija
82/141 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saan varmasti paljon alapeukkuja. Olen ylpeä suomalaisuudestani, tämä on kaunis maa ja nöyrä kiitos sotaveteraaneille. Heidän ansoistaan emme joutuneet Neuvostoliiton armoille. 

Kuitenkin ihan lyhyessä ajassa meno on syöksynyt järkyttävästi alaspäin. Häpeän eniten nykypoliitikkojamme. Kaikki kiva kielletään ja yrittäjyyttä hankaloitetaan. Sen sijaan resurssit tuhlataan turhien virkamiesten työllistämiseen ja terveydenhuollosta leikataan. Kiitos SDP.

Myös mahdollisesti hallitsemattomaksi paisuva maahanmuutto huolestuttaa. Ruotsi on nykyään kamala paikka ja Suomen virkamiehet haluavat samaa menoa tännekin. Tavallinen kansa on varmasti isänmaallista ja haluaa vaalia kulttuuriamme, toisin kuin päättäjät jotka ajavat vain omaa etuaan. Lapioidaan rahaa ulkomaille, hypätään Brysselin-koneeseen ja jätetään uppoava laiva. Kiitos Kokoomus ja Katainen. 

[/quote]

Niin millä tavalla Ruotsi on kamala paikka? Avoin kulttuuri, selvästi Suomea vauraampi maa, ihmiset välittömämpiä ja iloisempia kuin Suomessa. Itse asiassa siellä on asiat paremmin kuin Suomessa. T: puoliksi israelilainen

[/quote]Joka viides ruotsissa vastaan tulija on suomalaista alkuperää. Eli aika suomalainen maa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/141 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:15"]

[/quote]

[/quote]Joka viides ruotsissa vastaan tulija on suomalaista alkuperää. Eli aika suomalainen maa.

[/quote]

Tuo selittää jo holtitonta maahanmuuttopolitiikkaa. Suomalainen mielenhäiriö.

Vierailija
84/141 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:16"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:15"]

[/quote]

[/quote]

Tuo selittää jo holtitonta maahanmuuttopolitiikkaa. Suomalainen mielenhäiriö.

[/quote]:DD

Vierailija
85/141 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Just tuo "avoin kulttuuri" tuhoaa Ruotsin.

Vierailija
86/141 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden ulkomailla asuneena voin sanoa olevani hyvin tyytyväinen suomalaisuuteeni. 

Vierailija
87/141 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:21"]Mua hävettää suomalaisuudessa kaikki nolot jutut. Joidenkin vaatteet, saunominen, pahanmakuiset ruuat, se että joku hiihtää, ihan pimeät toisten tappamiset, junttimusiikki tyyliin popeda yms, puhumattomuus, joidenkin rumuus ja mauton tyyli, suomalaiset tuotteet jotka vaan on ihan hirveitä aina, kaikki junttius. Kansainvälisistä suomalaisista mä tykkään kaikista ja ne erottaa tyyliltään. Suomen kielikin hävettää se on niin ruma kieli ja oltaisiin vaan puhuttu ruotsia niin olis itsetuntokin ja tunnelma ihan toinen. 
[/quote]

Häpeä sitten vaan oikein kovasti.

Vierailija
88/141 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 17:47"]

Muutin Suomesta 80-luvulla ja olen siitä lähtien ollut kansainvälisessä työssä ja matkustanut ympäri maailmaa. Omituisin paikka maailmassa on kyllä Suomi, ihan selvästi. Joka kerta siellä käydessä tulee viimeistään viikon sisällä se tunne että ei jumalauta näitä suomalaisia.

[/quote]

Aika omituiselta vaikutat sinäkin.

Vierailija
89/141 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
90/141 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:33"]

Olet varmaan kuitenkin tietoinen siitä, että Suomi on toistaiseksi ja kaikkine vikoineenkin yksi maailman parhaista valtioista. Eli hyvin monien eri mittareiden mukaan sellainen paikka, missä ihmisen on turvallisinta ja onnellisinta elää ja suurin todennäköisyys nousta sosiaaliluokastaan.

Minkälainen valtio sinulle kelpaisi? Toki aina on varaa parantaa Suomessakin, mutta unelmiesi valtiota ei taida olla olemassa. Raha ratkaisee useimmissa valtioissa paljon enemmän kuin Suomessa.

[/quote] Luulisi sitten etta muista lansimaista olisi tunkua tahan paratiisiin, onko? Amerikan koyhillehan avautuisi taivas kun joka asiaan  saisi rahallista tukea, montako on tullut? Painvastoin Amerikkaan tullaan laittomasti rajan yli oman hengen kaupalla kun kaikkine puutteineenkin se on maailman paras maa.

Vierailija
91/141 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

16. Burma eli Myanmar nykyään. Ens viikolla lähetään muksujen kanssa. Sille jolle ehdotettiin jopa Ruotsiin asti lähtemistä. Ajattelin keväällä käydä Viikkarilla Tukholmassa, jos sieltä saa tax free ostosten yhteydessä vielä niitä ilmaisia matkoja niin voin antaa sulle tiketin. 

Vierailija
92/141 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Niin sinua ei yhtään häiritse miten se suurempi vauraus on saavutettu. Kuule Saksakin on parempi maa kuin Israel, avoimempi kulttuuri, selvästi vauraampi ja ihmiset iloisempia ja välittömämpiä kuin Israelissa. Tutustu vähän Suomen historiaan ja jos sinussa on yhtään häpyä niin tajuat miten typerää on vähätellä Suomea. Itsenäisyyden saavutettuaan Suomen suunta on ollut jyrkästi parempaan, sori nyt jos ollaan vielä vähän jäljessä teistä omahyväisistä hannuhanhista.

Vierailija
93/141 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veroja en Suomeen maksa. Nämä hommat voi hoitaa toisin, niin ei tarvitse suomalaispoliitikkoja tukea.

Vierailija
94/141 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin! Täysin! Häpeän suomalaisuuttani ja pidän suomalaisia hyvin vastenmielisenä ja alhaisena kansana. Minullakin on kokemuksia siitä, ettei apua saa ja jos on heikko niin varmasti sorretaan ja kyykytetään oikein olan takaa. Suomalaisissa on todella pahoja ihmisiä! Ja sellaista pahuutta ihan suositaan ja tuetaan sosiaalisessa kanssakäymisessä.

Vierailija
95/141 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 03:53"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 03:33"]

Tunnen pakokauhua lukiessani suomalaisia uutisia ja siellä tehdyistä päätöksistä. Silti se pakokauhu ja muu on osoitus siitä että välitän.

[/quote]

Sama juttu. Olen usein huolissani siitä, miten Suomella menee, ja mihin suuntaan on menossa.

toinen ulkosuomalainen

[/quote]

Ihan samaa mieltä. Jotenkin kyllä tuntuu Suomen uutisia lukiessa että loppu on lähellä. Jää vain dementoituneet vanhukset hoitokoteihin ja sossun luukulla roikkuvat AV-mammat. Jokainen koulutettu ja lahjakas pakenee ja Suomesta tulee tuollainen Moldovan tapainen kehitysmaa joka tuottaa Euroopalle halpoja prostituoituja tai työmiehiä katutöihin ja raksoille. Ainakin on Virolla ja Venäjällä lähistöllä sitten joutomaata josta voi tehdä kaatopaikan.

Vierailija
96/141 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haluaisi hävetä ja inhota suomalaisuuttani, mutta teen niin silti. Minä olen sekä ulkoisesti että mielenlaadultani oikein semmoinen perinteinen suomalainen. Muodoton pallonaama, maantienväriset hiukset, pitkä selkä ja lyhyet jalat, lyhyt mutta rotevaa "hyvä työihminen"-tekoa. Luonteeltani olen juro, hiljainen ja sosiaalisissa tilanteissa arka, sekä pessimisti. Inhoan näitä piirteitä itsessäni, ja haluaisin olla ihan erilainen, ja siksi ärsyttää nämä piirteet muissakin.

Vierailija
97/141 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se siitä, kun pääset isompana näkemään muutakin maailmaa :)

Vierailija
98/141 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:12"]

kyllä se siitä, kun pääset isompana näkemään muutakin maailmaa :)

[/quote]

Minä olen käynyt ulkomailla eikä minun kritiikkiäni pidä lytätä sillä "afrikan lapset" jutulla.

Vierailija
99/141 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää suomalaisuudessa kaikki nolot jutut. Joidenkin vaatteet, saunominen, pahanmakuiset ruuat, se että joku hiihtää, ihan pimeät toisten tappamiset, junttimusiikki tyyliin popeda yms, puhumattomuus, joidenkin rumuus ja mauton tyyli, suomalaiset tuotteet jotka vaan on ihan hirveitä aina, kaikki junttius. Kansainvälisistä suomalaisista mä tykkään kaikista ja ne erottaa tyyliltään. Suomen kielikin hävettää se on niin ruma kieli ja oltaisiin vaan puhuttu ruotsia niin olis itsetuntokin ja tunnelma ihan toinen. 

Vierailija
100/141 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afganistanissa kaikki on paremmin! Haleja!