Inhoan Suomalaisuuttani :<
Siinähän se. Inhoan sitä että olen suomalainen. En ole ylpeä tästä maasta ollenkaan. Johtuuko tämä siitä että olen viimeaikoina kiinnittänyt huomiota uutisiin ja muihin keskusteluihin. Verorahoista valitetaan koko ajan. Kaikki jotka eivät osallistu tähän omaisuuden kerryttämiseen rahan kiilto silmissä ovat arvottomia vapaamatkustajia. Toisaalta ne jolla on lopulta vapaus käyttää näitä rahoja käyttävät ne kaikkeen pelleilyyn, kuten tämä alkoholi mainonta-juttu. Olen jopa harkinnut tekeväni sukututkimusta jos löytäisin edes jonkun toisen maan haaran itsestäni niin minun ei tarvitse kutsua itseäni suomalaiseksi. Sen toisen maan ei tietenkään tarvitse olla mikään taivas maan päällä, mutta olin teini-ikäisenä erittäin isänmaallinen ja kannoin suomalaisuutta ylpeydellä. Sen sijaan olen myöhemmin sairaana ja heikkona päätynyt luukulta toiselta eikä kukaan ole lopulta ottanut vastuuta mistään vaikka lupauksia on tehty. Olen aina jäänyt yksin tässä hienossa hyvinvointivaltiossa. Byrokratiaa ja papereita joka puolella. Koen että minun luottamukseni on petetty. Muutenkin ihmiset ampuvat kilpaa toistensa jalkoihin. En halua sanoa olevani suomalainen, koska en halua edustaa sitä Suomea mikä se on tänään. Kokeeko kukaan vastaavaa irrallisuutta tai ajatuksia?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 17:17"]
Minä haluaisin olla positiivinen, iloinen, toisia kannustava suomalainen (olen viettänyt kauan aikaa ulkomaan työkomennuksella) ja olen yrittänyt olla sellainen, mutta se ÄRSYTTÄÄ muita suomalaisia ja siksi en valitettavasti enää jaksa panostaa vaan yritän olla samaa neutraalia massaa.
Ärsyyntyjien mielestä;
-yritän olla parempi kuin muut, joten minulta pitää ottaa luulot pois ja pyytää olla hiljempaa tai tokaista tympääntyneenä että olenko aina näin TEKOpirteä!
-koska en pidä suomalaisesta musiikista enkä elokuvista (en ole koskaan pitänyt) niin minun kanssa ei voi kuulemma keskustella MISTÄÄN!
-jos sanon tilanneeni jotain (vaikka pari meikkiä) ulkomaan nettikaupasta (jotain mitä ei täältä saa) niin yritän kuulemma vaan leuhkia ja olla erikoisempi ja paremman näköinen kuin muut, olen todella turhamainen ja että kun minulla on mies kotona niin miksi helvetissä tarttee enää laittautua ja pyntätä itseään!
-jos juon vähän viiniä tai kuohuvaa yritystilaisuuksissa, niin olen hienopieru koska muut juo siideriä koska se on halvempaa ja sitä saa samalla rahalla enemmän. Jos en juo yhtä paljon kuin he ja tule känniin ja sanon etten halua enempää niin olen bileiden tylsimys ja absolutisti jonka sietääkin lähteä kotiin ja koska en lähde mukaan heidän känni-paskanjauhantaan ja mustamaalaamiseen joka keskittyy niihin kollegoihin jotka eivät ole paikalla niin olen bimbo jolla ei ole omia mielipiteitä.
Että tämmöistä.
[/quote]
MIKSI hengailet tuollaisten ihmisten kanssa? Ei tosiaan tule mieleen muu syy kuin se, että haluat olla seurassa jossa olet muita parempi. Ongelmasi on ratkaistu kun hankit parempaa seuraa!
Ainakin minun tuttavapiirissäni nuo edellämainitut erikoisuutesi (ystävällisyys yms) ovat ihan normaaleja asioita, enkä ole koskaan kuullut nettikaupoista tilaamisen olevan kenenkään mielestä hienostelua...
Muista, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.