Kerro kuinka laiska olet pahimmillasi ollut!
itse olen ollut niin laiska, että olen nälissäni miettinyt teenkö voileipiä vai en, kun tarvikkeiden ottaminen kaapista on niin vaivalloista ja leipien teon jälkeen tarvikkeet jäävät pöydälle, kun niiden laittaminen takaisin on paljon vaivalloisempaa.
Kommentit (330)
Vitutti ihan saatanasti mutten jaksanut millään vetää itseäni turpaan.
Laittanut miehen alushousut kun omat on olleet likaiset enkä oo jaksanu pestä.
P. puhetta että pienten lasten äidit ei muka EHDI meikata, käydä suihkussa jne. Meillä on kaksi alle 2-vuotiasta ja ehtisin kyllä mutta välillä en vaan JAKSA. Mutta kun ei tarvi esim edustaa töissä ja leksulla ulkoillessa voi olla hattu päässä niin eipä ne paskaiset hiukset paljon haittaa ;) En myöskään jaksa laittaa itselleni ruokaa kun olen laittanut jo lapsille ja syömisessäkin pitää avustaa. Hirvee vaiva siitä samasta ruuasta laittaa annos itsellekin.
Oon yksin asuva työtön mies enkä yleensä viitsi vaihtaa alusvaatteita kovin usein. Pari viikkoa saattaa olla samat kalsarit jalassa. Aromit on varmaan melkoiset mutta mitä väliä kun on yksin. Siivoan lähinnä silloin jos vanhemmat sattuu poikkeamaan eli kerran pari vuodessa. Samoin tiskaan vasta kun astiat loppuu ja keittiö on likaisia astioita täynnä
En oo käynyt koko suihkussa muutamaan päivään mutta huomenna menen
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:15"]
No esimerkiksi tänään olen ollut niin laiska, etten ole jaksanut laittaa aamupalalta jääneitä astioita tiskikoneeseen. Lapset ja mies lähti aamupalan jälkeen mummolaan ja olen yksin kotonoa. Eväänikään en ole jaksanut liikauttaa kotitöiden vuoksi paitsi pesemällä neljä koneellista pyykkiä. Ihanaa.
[/quote] mulla tiskit lojuneet kolme päivää, pöytä on lastattu terveyssidepakkauksista pattereihin. Hupomenna se tapahtuu, suitsait sukkelaan tiskikoneen tyhjennys ja likaiset koneeseen, pyykkikone pyörimään ja imuri handuun.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:23"]
Olen istunut perseelläni olkkarin sohvalla ja antanut likasia astioita (esim kahvimuki tai leipälautanen) 1,5-vuotiaalle esikoiselle ja käskenyt viedä tiskipöydälle. Palvelu pelaa. Harmi, että ei vielä osaa keittää kahvia tai tehdä voileipiä... Onneks mies osaa. Ilman miestäni kuolisin varmaan nälkään. Joisin vettäkin vaan suihkussa.
[/quote] sain makeat naurut
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:05"]
En ole hankkinut lapsia, laiskuus on yksi merkittävä syy miksen halua olla vanhempi.
[/quote]
Sama :D
Kuvottavaa jos joutuisi elämään itsensä unohtaen ja pitäisi esim. herätä jonkun penskan takia :)
Olen paskonut sänkyyn kun en jaksanu nousta vessaan.Mies siivosi sotkut.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:38"]
En joskus jaksa mennä pissalle millään. Se on niin tylsää ja vaivalloista. Menen vasta sitten kun on ihan pakko. :D
[/quote]
Sama, joskus meinaa tulla kuset housuun :) Ja mietin että mitä syön kun en jaksa pureskella.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:07"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:46"]
Laittanut liian pienet pikkuhousut jalkaan, koska kaikki sopivat olivat likaisia ja en ollut jaksanut pestä pyykkiä.
[/quote]
Minä olen lisäksi vajonnut niin alas, että olen OSTANUT kaupasta ohikulkumatkalla uusia pikkuhousuja, kun en ole jaksanut pestä pyykkiä. Helvetti, että inhoan pyykin pesemistä. Tai se peseminen on oikeastaan ihan jees, samoin märän pyykin levittäminen kuivumaan. Sen sijaan vituttaa AINA suunnattomasti katsella se puoltoista vuorokautta keskellä olohuonetta töröttävää pyykkitelinettä (muualle ei mahdu). Kaikkein raivostuttavinta on tietysti viikata kuivat pyykit kaappiin. Ikävä on se hetki, jona huomaan, että mukavimmat pikkarit on jo kaikki käytetty, vielä ikävämpi se, kun huomaa, että ne liian pienet, huonosti istuvat ja reikäisetkin ovat menneet ja pitäisi vihdoin pestä pyykkiä. Jep. Mulla on ongelma.
[/quote]
Mulla on kanssa tää pyykinpesulaiskuus. Itse tiedän, että olis vissiin aika, kun joudun kaivamaan biksujen alaosat alkkareiksi. Ja pahin pyykkilaiskuus on huipentunut siihen, että eräänä aamuna piti vetää kokovartalouikkari päälle, kun bikinialaosatkin oli likasena. Onneks sinä päivänä ei tarvinnu mennä töihin.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:28"]
Upouusi älypuhelin makasi kaapissa pari viikkoa kun en jaksanut ottaa sitä sieltä käyttöön.
[/quote]
Mulla on ollu uus boxi kaapissa jo ainakin pari kuukautta... Tilasin hobbarilta osamaksulla, ja oon maksanu jo pari osamaksuakin.
Kakkasin 10 vuotiaana järveen kun en halunnut mennä pörriäisiä täynnä olevaan puuvessaan.
Makasin sohvalla ja huutelin muijan antamaan kaukosäätimen pöydältä. En yltänyt siihen. Olen jättänyt useita kertoja oven avaamatta kun en vain viitsinyt. Menköön muualle kyläilijät. Ostan kertakäyttö mukeja ja lautasia ettei tarvi tiskata. Sinkkuna manipuloin satunnaisia hoitoja siivoamaan kämppäni.
Tämä on pirun kätevää kun olen kiltti ja oikeasti mukava mutta patalaiska niin saan toiset tekemään paljon puolestani.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:03"]
Opiskeluaikana asuin 7-kerroksisen kerrostalon ylimmässä kerroksessa solussa ja vappuna talon hissi oli rikki. En jaksanut käydä hakemassa ruokaa krapulassa, joten pyysin yhtä tapailemaani miestä tuomaan minulle kebabia. Talon alaovi oli aina lukossa, eikä talossa ollut ovipuhelinta tms, joten alaovi piti käydä avaamassa itse jos tuli vieraita. Mies soitti alhaalta, että voinko tulla avaamaan, hänellä on kebabit, mutta koska tiesin, että hissi on rikki en jaksanut mennä. Pyysin miestä odottamaan, että joku muu kulkee ovesta, että hän pääsee sisälle. Hän joutui odottamaan ainakin 15 min ennen kuin nälkä voitti laiskuuden ja menin avaamaan oven.
Tuo mies on nykyään avopuolisoni, ihme kyllä :D
[/quote]
Tämä oli tämän ketjun laiskin tapaus ;)
No ei ne ala haista kun pesukone pyörittää :) Sitten ne kyllä alkaa haisemaan jos makaavat koneessa unohduksissa sen vuorokauden. Peset uudelleen !
T: nro 37 jolla laiskan sunnuntain kunniaksi eilisillan pyykit uudelleenpyörityksessä VASTA 2 kertaa ....uote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:23"]
Olen pessyt samaa pyykkikoneellista kolmena iltana peräkkäin ettei vaatteet ala haisemaan. Varsinaisen pesun jälkeen laitan muina päivinä jonkun kevytohjelman. Joka kerta oon päättäny että nyt kun ohjelma päättyy nostan pyykit kuivausrumpuun ja käynnistän sen. Mua vaan laiskottaa sitten etten jaksa olkkarista kävellä saatikka nostella pyykkejä.
[/quote]
Mä en kyllä ymmärtänyt tätä..? Siis pyykit ei ala haisemaan kun pidät niitä kolme päivää koneessa ja peset joka päivä? Kyllä varmasti alkaa haisemaan.
[/quote]
Huoneen nurkassa on ollut kaksi vuotta koiran oksennukset. En ole jaksanut siivota niitä pois. Nykyään ne ovat jo lähes maatuneet/muuttuneet pölymäisiksi. Pissaan saunan lavuaariin, kun en jaksa kävellä vessaan.
Ostin uudet verhot neljä kuukautta sitten. Toisen verhoista silitin ja ripustin ikkunaan kuukauden päästä ostamisesta. Toinen verho on yhä paketissaan ja lojuu kirjahyllyn alla.
Olen tiskannut viimeksi marraskuussa.