Kerro kuinka laiska olet pahimmillasi ollut!
itse olen ollut niin laiska, että olen nälissäni miettinyt teenkö voileipiä vai en, kun tarvikkeiden ottaminen kaapista on niin vaivalloista ja leipien teon jälkeen tarvikkeet jäävät pöydälle, kun niiden laittaminen takaisin on paljon vaivalloisempaa.
Kommentit (330)
Mä en juonut kahteen vuoteen aamukahvia, koska en jaksanut keittää.
Joskus siivoan niin, että katson koko päivän sarjoja netflixistä ja aina, kun yksi jakso päättyy, mä siivoan 10 tavaraa ja sit taas katon jakson ja siivoon 10 tavaraa jne.
Panttaan vessaan menemistä viimeiseen asti.
Vessa ja kylppäri täynnä wc-hylsyjä ja tyhjiä purkkeja, joita en jaksa viedä roskiin.
Olen muuttanut vuosi sitten, mutten jaksa vieläkään laittaa tauluja seinille ja nurkissa on muuttolaatikoita.
En koskaan siivoa vaatekaappeja, vaatteet kaatuu päälle kun avaan kaapin, sullon ne sit takas sisälle.
Panttaan viimeiseen asti puhelimella soittoa, koska en jaksa puhua.
Kirjoitan tekstareihin esim siel, tuol, haeks (haetko), kyl jne koska en jaksa kirjoittaa koko sanaa.
En jaksa vaihtaa lakanoita kuin ehkä 2 kuukauden välein.
Joskus jää hyvä ohjelma tallentamatta, koska en jaksa tallentaa.
Perun hammalääkäreitä ym menoja vatsatautisyillä yms koska en jaksa mennä.
Kerään parvekkeelle pakkasella roskapussit jäätymään, kun en jaksa viedä niitä.
Syön ulkona ja eineksiä, koska en jaksa laittaa ruokaa.
Hiuksissa järkyt juurikasvut, koska en jaksa värjätä tai tilata aikaa kampaajalle.
Jos mulla on vapaapäivä, mä nukun 14 asti, sit valun sohvalle ja oon siinä kunnes meen nukkuun ja nukun ainaki 12 tuntia.
Kerran pääsin töistä ja olin todella väsynyt. Vaihdoin työvaatteet ja menin autooni. En jaksanut lähteä ajamaan vaan istuin autossa vartin, räpläsin ehkä vähän puhelinta ja istuin vaan. Vihdoin lähdin ajamaan ja ajattelin poiketa ruokakauppaan. Ajoin kaupan pihaan ihan oven eteen ja jäin taas istumaan autoon. Puolisen tuntia keräsin voimia ja pähkäilin, jaksaisinko raahautua kauppaan, kunnes luovuin ajatuksesta ja ajoin kotiin. Menin suoraan nukkumaan. Tuohon aikaan minulla oli kylläkin sairaus, joka pisti väsyttämään ihan tajuttomasti, että ei ollut pelkkää laiskuutta.
Istun aina suihkussa.
ONNEKSI en oo samanlainen sottapytty kuin nää mt-ongelmaiset täällä, hyi.
Nuorena huusin äitini käymään huoneessani ja kun hän saapui niin käskin häntä sammuttamaan kattovalon, koska en itse jaksanut nousta enää :D
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:38"]
En joskus jaksa mennä pissalle millään. Se on niin tylsää ja vaivalloista. Menen vasta sitten kun on ihan pakko. :D
[/quote]
Mulla on tää sama. :D
Olen todella laiska tiskaamaan. Saatan tiskata vasta sitten kun ei ole enää puhtaita astioita.. Kaverit ihmettelee kun en anna kenenkään tulla kylään :D En kehtaa esitellä sitä tiskivuorta.
En jaksa viedä roskiin tyhjiä shampoo- ja deodoranttipulloja, vaan niitä on kaapin hyllyllä vino pino.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:29"]
en oo käyny pihalla tänään lapsetkin ollu sisällä vaan ja leikkiny.
[/quote]
Ja tuo on sinun laiskuuttasi pahimmillaan? Eihän tuo ole laiskuutta nähnytkään :D
[/quote]
Ei niin. Mä oon ollu pahimmillaan viikon lapsen kanssa sisällä kesällä, kun en oo jaksanu lähteä kököttämään hiekkalaatikon reunalle. ;-)
Oon pitäny useamman päivän samaa pikkuhousunsuojaa, kun en oo jaksanu vaihtaa.:-/ :-)
Minusta on tullut laiska roskienviejä :D
Juurikin noita tyhjiä shampoopulloja ja suihkuainepurkkeja, vessapaperirullia, säilykepurkkeja, maitopurkkeja, lasipurkkeja, mainoslehtisiä yms. alkaa kertyä nurkkiin kun tarvitsisit kuusi kättä roskien vientiin...
Kannatan kyllä kierrätystä mutta joskus liian vaikeaa kantaa erikseen kaatopaikka-, energia-, kartonki-, metalli-, bio-, ja lasijäte, ja keräyspaperi vielä päälle :P
Tein voileivät itselleni, teetä, vedin fleecepeiton korviin sohvalla ja laitoin boksilta hyvän ohjelman tallennuksen pyörimään. En MILLÄÄN jaksanut nousta enää laittamaan valoja päälle , niinpä uhrasin toisen voileipäni heittelemällä se pieninä palasina olohuoneen valokatkaisijaan, jolloin koira sitä napatessaan painaisi vahingossa valokatkaisijaa.
Onnistui n. kuudennella palalla. :D
Oon uusinut lainat netin kautta maksimilainausmäärän (oisko ollu 5 tai 6 kertaa), ennenkuin oon jaksanu palauttaa lainat kirjastoon. Kirjaston ohi kävelen kuitenkin useamman kerran viikossa. :-P
Olen asunut kuutisen vuotta ilman astianpesukonetta ja vihaan tiskaamista. Olen harkinnut jopa kertakäyttöastioita. Joskus heitin astioita roskiin, koska en jaksanut tiskata... En mitään kalliita kylläkään. Muutenkin olen todella laiska siivoamisen suhteen, esimerkiksi lattioiden peseminen on niiin tylsää. En tajua äitiäni, joka silittää, mankeloi ja ties mitä.
Minäkin istun suihkussa, minulle se on ihan normaalia. Yleensä kyllä vaan sheivauksen ajan, joskus pidempäänkin, jos on kylmä ja lämmittelen.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:05"]En ole hankkinut lapsia, laiskuus on yksi merkittävä syy miksen halua olla vanhempi.
[/quote]
Tämän kun olisi oivaltanut useampi laiska, joka on jo ehtinyt niitä lapsukaisia maailmaan pyöräyttää.
Laiskuus on poikinut monta hyvää keksintöä. Telkun kauko on ihan paras, ilman sitä katselu on luonnotonta. Kaikkeen ostamiseen pitäisi saada kotiinkuljetus. Varsinkin kaljaan ja luonnollisesti veisivät tyhjät pantin hyvitys laskettuna.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:27"]
En ole viittinyt mennä suihkuun, kun oisi pitänyt nostaa arse penkiltä. Pölynimuri on nytkin lattialla, kun en jaksa laittaa sitä siivouskomeroon.
[/quote]
Olin tulossa kertoon tätä samaa, hehee
Menin nukkumaan ja huomasin olevani janoinen, mutten jaksanut nousta sängystä peittojen alta. Laitoin olohuoneessa olevalle poikaystävälle tekstiviestin, että tuotko lasin vettä. Yllätyin, kun hän toi :D Kannatti kokeilla kepillä jäätä.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:00"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:03"]
Opiskeluaikana asuin 7-kerroksisen kerrostalon ylimmässä kerroksessa solussa ja vappuna talon hissi oli rikki. En jaksanut käydä hakemassa ruokaa krapulassa, joten pyysin yhtä tapailemaani miestä tuomaan minulle kebabia. Talon alaovi oli aina lukossa, eikä talossa ollut ovipuhelinta tms, joten alaovi piti käydä avaamassa itse jos tuli vieraita. Mies soitti alhaalta, että voinko tulla avaamaan, hänellä on kebabit, mutta koska tiesin, että hissi on rikki en jaksanut mennä. Pyysin miestä odottamaan, että joku muu kulkee ovesta, että hän pääsee sisälle. Hän joutui odottamaan ainakin 15 min ennen kuin nälkä voitti laiskuuden ja menin avaamaan oven.
Tuo mies on nykyään avopuolisoni, ihme kyllä :D
[/quote]
Tämä oli tämän ketjun laiskin tapaus ;)
[/quote]
Muuten joo mutta avasi kuitenkin lopulta sen oven! Mä olisin antanut odottaa, kyllä sieltä joku tulee.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:43"]
Tein voileivät itselleni, teetä, vedin fleecepeiton korviin sohvalla ja laitoin boksilta hyvän ohjelman tallennuksen pyörimään. En MILLÄÄN jaksanut nousta enää laittamaan valoja päälle , niinpä uhrasin toisen voileipäni heittelemällä se pieninä palasina olohuoneen valokatkaisijaan, jolloin koira sitä napatessaan painaisi vahingossa valokatkaisijaa.
Onnistui n. kuudennella palalla. :D
[/quote]
Siis mä oon aktiivisesti yrittänyt opettaa koiraa sammuttamaan valot juuri tästä syystä. Valitettavasti valokatkaisija on juuri sen verran liian korkealla että koira ei ylety.... Tajuaa kyllä mihin pitää tähdätä mutta ei pääse tarpeeksi korkealle. Että ärsyttää!
En ole vieläkään jaksanut lukea kymmenen vuotta sitten ostamani kodinkoneen käyttöohjetta.