Kerro kuinka laiska olet pahimmillasi ollut!
itse olen ollut niin laiska, että olen nälissäni miettinyt teenkö voileipiä vai en, kun tarvikkeiden ottaminen kaapista on niin vaivalloista ja leipien teon jälkeen tarvikkeet jäävät pöydälle, kun niiden laittaminen takaisin on paljon vaivalloisempaa.
Kommentit (330)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 14:21"]
Ikkunani ja parvekkenlasit ovat karmean likaiset, en jaksanut pestä niitä viime vuonna.
[/quote]
No onpa "laiskaa". Minä olen pitänyt 10 kymmenen vuoden tauon ikkunanpesussa.
Siis en sentään 10 X 10 vuotta :)
-303
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 00:10"]
Ei nyt pahin, mutta tällä hetkellä hengailen vaan olkkarissa koska makkari niin sokuinen. En jaksa siivota, joten oven sulkeminen on oikein toimiva ratkaisu.
[/quote]
Ongelma on vasta sitten, kun et saa makkarin ovea kiinni tavaramäärän takia.
Pyykit heitän lattialle kun en jaksa nostaa pyykkikorin kantta. Onneksi taloudessa vain kaksi aikuista niin pyykkiä harvemmin lojuu, kun suurin osa menee suoraan koneeseen.
Ootte kyllä säälittäviä "isänmaanpuolustajia". Tuommoset lötköt sitten tekee lapsia ja pitäisi saada adonismies. Työntäkää vaan sillejä sinne pilluunne. Vitun laiskapaskat.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 14:34"]Mulla menee kuukausia tai vähintään monta viikkoa, kunnes jaksan kääntää seinäkellon oikeaan aikaan kesä-/talviaikaan siirryttäessä. Useempaankin kertaan on käynyt jopa niin, että kun ohimenevä inspiraatio kääntää kelloa iskee esim. vaikka tammikuussa en kuitenkaan tee sitä, koska tajuan heti saman rumban olevan edessä taas muutaman kuukauden päästä.
Lisäksi tietokoneella ollessani pyrin tekemään kaiken mahdollisen pelkällä hiirellä, koska naputtaminen on liian raskasta. Saatan klikkailla linkistä toiseen etsien haluamaani asiaa/tietoa minuuttitolkulla, kun sama asia hoituisi Googlella muutamassa sekunnissa. Myös halutessani vaikka johonkin tietyn kaverin fb-profiiliin yritän päästä sinne jonkun sillä hetkellä klikattavissa olevan yhteisen kaverin kautta.
[/quote]
Voi luoja :DDD
En jaksanut lähteä kauppaan hakemaan maitoa, tilasin sen pitseeriasta kotiinkuljetuksella. Tilasin myös pitsan sitten samalla kun en pelkkää maitoa kehdannut.
Minulla on ollut karjalanpaisti (kypsä) kannellisessa uunivuu'assa parvekkeella "jäähtymässä" syyskuusta seuraavan vuoden toukokuulle eli yli puoli vuotta. Oli tietenkin pakko heittää koko höskä roskikseen, en uskaltanut edes avata kantta.
Kaikki tiskit olivat tiskaamatta vuoden, osa kylppärin lattialla, kun keittosyvennökseen ei mahtunut. Pidin paria astiaa puhtaana, joita käytin syömiseen.
Nyt mä alan ymmärtää. Mieheni ajaa mm postin kotiinkuljetuksia. Just eilen ihmetteli miten likaista ja sotkuista sinkku naisilla voi olla. Kodit joissa asuu sinkku mies, ovat kuulemma siistejä. Kovasti yritin puolustella sinkkunaisia, kun nehän siivoaa siellä hoitojen luona jne... Taidan ottaa nuo eiliset sanani takaisin ja todeta, että se mieheni oli vissiin tällä kertaa oikeassa! :D
Kerran olin yläkerrassa omassa huoneessa koneella ja netti katkes, niin soitin isälle alakertaan että buuttaa netin koska en millään jaksanu huutaa enkä varsinkaan nousta ja kävellä alas.
Sit joskus kun vanhemmat on mökillä oon nukkunu niiden sängyssä koska oma huone on niin sotkunen.
Onneks nää on vaan yksittäistapauksia, muulloin oon yleensä ihan perussiisti :D
Joskus yöllä en jaksa mennä vessan asti, joten kusen roskikseen.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 14:12"]
[/quote]
Vittu mikä amatööri. Minä kaivan munan housusta ja annan kaaren lentää lattialle. Kyllähän se sieltä jonnekin valuu ja kuivaa ajan kanssa. Ihmeellisiä kermaperseitä nykyajan ihmiset ovat olevinaan.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 14:12"]
[/quote]
Teen samaa. Helpompi tähdätä kuin mukiin.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 03:16"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 18:06"]Minulla on ollut karjalanpaisti (kypsä) kannellisessa uunivuu'assa parvekkeella "jäähtymässä" syyskuusta seuraavan vuoden toukokuulle eli yli puoli vuotta. Oli tietenkin pakko heittää koko höskä roskikseen, en uskaltanut edes avata kantta. Kaikki tiskit olivat tiskaamatta vuoden, osa kylppärin lattialla, kun keittosyvennökseen ei mahtunut. Pidin paria astiaa puhtaana, joita käytin syömiseen. [/quote] Hei mulla toi sama karjalanpaistihomma. Ensin jääkaapissa, sitten kompostiin viemistä varten ulos ja siinä se psta oli ulkorappusilla 2 kk.
[/quote]
Mullakin tää, paitsi etten enää tiiä mitä se ruoka alunperin oli. Se oli homehtunut joskus jääkaapissa, sitten laitoin sen parvekkeelle kun en jaksanut puhdistaa, ja siellä se oli 8kk muhimassa. Lopulta heitin koko hienon kattilan helvettiin sisältöineen päivineen. Oisin varmaan kuollut jos kannen oisin avannut.
olin niin laiska etten jaksanut viikkoon kokata, söin vaan pari sipsipussillista!
Muutin alueelle joka on kävelymatkan päässä kaikkialta, siis noin 20 min. kauppaan jne. Ajattelin että kivakiva, nyt saa sitä hyötyliikuntaa, kun ei ole autoa eikä polkupyörääkään!
...arvatkaa, kuinka monta satasta on mennyt tuon 2km matkan ajeluun tässäkin kuussa?? :D
Roskapusseja ja tupakantumppeja kerääntyi nuorempana parvekkeen lattialle yli puolen vuoden ajalta niin ettei siellä mahtunut enää kävelemään.
Jos peitto tulee ulos pussilakanasta niin nukun ilman pussilakanaa viikkoja kun en jaksa laittaa sitä takaisin.
Käytetty on bikinin alaosia ja shortseja kun kaikki alushousut pesussa, tai sitten mennyt ilman usein myös.
Sukat on usein eri paria kun en jaksa etsiä pareja.
Oon maksanut puoli vuotta nettiä turhaan kun en jaksanut avata modeemia paketista.
Joulukuusi on vieläkin parvekkeella.
Lihaa menee paljon roskiin kun en jaksa laittaa eräpäivään mennessä tai laittaa ees pakastimeen.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:43"]
Laiskuutta ei ole olemassa. Jotkut vaan osaa ottaa rennosti paremmin kuin muut.
[/quote]
Vittu mitä tekosyitä! Te ootte kaikki aivan helvetin säälittäviä tapauksia.
Mulla menee kuukausia tai vähintään monta viikkoa, kunnes jaksan kääntää seinäkellon oikeaan aikaan kesä-/talviaikaan siirryttäessä. Useempaankin kertaan on käynyt jopa niin, että kun ohimenevä inspiraatio kääntää kelloa iskee esim. vaikka tammikuussa en kuitenkaan tee sitä, koska tajuan heti saman rumban olevan edessä taas muutaman kuukauden päästä.
Lisäksi tietokoneella ollessani pyrin tekemään kaiken mahdollisen pelkällä hiirellä, koska naputtaminen on liian raskasta. Saatan klikkailla linkistä toiseen etsien haluamaani asiaa/tietoa minuuttitolkulla, kun sama asia hoituisi Googlella muutamassa sekunnissa. Myös halutessani vaikka johonkin tietyn kaverin fb-profiiliin yritän päästä sinne jonkun sillä hetkellä klikattavissa olevan yhteisen kaverin kautta.