Kerro kuinka laiska olet pahimmillasi ollut!
itse olen ollut niin laiska, että olen nälissäni miettinyt teenkö voileipiä vai en, kun tarvikkeiden ottaminen kaapista on niin vaivalloista ja leipien teon jälkeen tarvikkeet jäävät pöydälle, kun niiden laittaminen takaisin on paljon vaivalloisempaa.
Kommentit (330)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 18:36"]Nyt mä alan ymmärtää. Mieheni ajaa mm postin kotiinkuljetuksia. Just eilen ihmetteli miten likaista ja sotkuista sinkku naisilla voi olla. Kodit joissa asuu sinkku mies, ovat kuulemma siistejä. Kovasti yritin puolustella sinkkunaisia, kun nehän siivoaa siellä hoitojen luona jne... Taidan ottaa nuo eiliset sanani takaisin ja todeta, että se mieheni oli vissiin tällä kertaa oikeassa! :D
[/quote]
Miehesi siis paketin ojentamisen yhteydessä kysäisee asiakkaalta hänen siviilisäätynsä? Hui, outo postipate. Kerro miehellesi, ettei nimien määrä postiluukussa/-laatikossa kerro ihmisen siviilisäädystä yhtään mitään...
Kannattaa siivota riittävän usein, sillä jos saatte vieraiksenne esim. vyöturkiskuoriaisia, toivotte, että olisitte siivonneet aiemmin. Tekstiili- ja elintarviketuholaisten paras torjuntakeino on niiden kasvumahdollisuuksien ennaltaehkäisy, niin kuin niin monessa muussakin asiassa. Eli tekstiilipölyyn ilmestyy aikaa myöten turkiskuoriaisten toukkia, mistä niin? Ulkoa tulleiden aikuisten kuoriaisten laskemista munista. Parempi siivota kuin sitten joutua käyttämään tuholaistorjuntapalvelua kaikkiin taloyhtiön asuntoihin. Sitäpaitsi siivoaminen on sekä kuntoa kohottava kokemus, sekä hengellinen kokemus. Myös pitkään seissyt tiskivuori houkuttelee ylimääräisiä vieraita asuntoon, varsinkin kesäiseen aikaan. Tiskivuoren seasta on yhtä riemua löytää kärpäsenmunia, voin kertoa tämän omakohtaisesta kokemuksesta.
Söin jogurtin haarukalla, koska en jaksanut tiskata lusikkaa. Olen myös voidellut leivän haarukalla.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:47"]
Niin laiska, että kun tyttöystävä kiehnäsi seksiä, sanoin että "ei, mutta suihin voisit ottaa".
Tai no oikeastaan tuo ei ollut laiskuutta, vaan en halunnut kuluttaa kaloreita, jotta kaikki energia menisi lihaskasvuun. Olin lukenut jonkun ammattilaiskehonrakentajan sanoneen noin netistä ja minusta se oli cool :D
[/quote]
Oot varmaan mun juntti exä joka on yhtäkkiä alkanut puhua jotain slangia :D LOL
Aamulla joskus makoilen sängyllä tunnin verran vaikka olen jo herännyt. En vain jaksa liikuttaa raajojani.
Kauhistus miten laiskoja te ootte! Siis miten te voitte jättää likasia astioita KUUKAUDEKSI lojumaan ? Hyi ällötys.. Mä luulin että mä oon toisinaan laiska mut en ilmeisesti ookkaan. En mä mee illalla nukkuu jos on jotain tekemistä esim. likasia astioita, pyykit koneessa, tavarat sikin sokin jne. enne ku ne on tehty. Mut mä teen ne aina heti ku pitää tehdä ni se on kaikist helpoin ja nopein. Mut ällöä millasia sikoja jotkut on..
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:04"]
Mä jouduin lopettamaan polttamisen kun en jaksanut hakea tupakkaa kaupasta. Kauppaan 200m. Oli jotain -20 pakkasta puolustuksekseni. Olin työttömänä eikä mitään menoa mihinkään enkä tupakkaa varten jaksanut lähteä. Polttanut olon yli 20 vuotta eikä ollut mitään halua lopettaa, joten kuvittelisi että jossain vaiheessa tupakanhimo olisi ollut suurempi kun laiskuus, mutta niin ei käynyt. Kun vihdoin monen viikon jälkeen kävin kaupassa ruokaa ostamassa (kun olin syönyt pakastimet ja kuivakaapit tyhjiksi ja pari päivää ollut kokonaan syömättä) ei tupakka ollut enää mielessä ja unohdin ostaa vaikka tarkoitus oli. En sitten enää koskaan ostanut kun ei tehnyt mieli
[/quote]
Mä oon ollut joskus parikin päivää polttamatta, kun en ole jaksanut käydä ostamassa sitä. kauppaan on n. 500m
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:21"]
Nuorena huusin äitini käymään huoneessani ja kun hän saapui niin käskin häntä sammuttamaan kattovalon, koska en itse jaksanut nousta enää :D
[/quote]
Mun tyttö tekee tätä arghhh...
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 01:58"]
Sain yliopiston kirjastosta 165 euron laskun kun en saanut aikaiseksi uusia lainoja ajoissa.
[/quote]
Mullakin on tullut paljon kuluja tästä syystä, yliopiston kirjastoista ja muista. Kallis harrastus, luen paljon.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:28"]Upouusi älypuhelin makasi kaapissa pari viikkoa kun en jaksanut ottaa sitä sieltä käyttöön.
[/quote]
mulla oli uus 55tuumanen telkkari pari viikkoa olkkarissa paketissa kun en jaksanut soittaa veljelle et tulis laittaa sen seinään ja toimimaan..
tuohon samaan on muuten uudet vaatteet jota tilaan netistä kun en jaksa käydä kaupoissa pyörimässä. käyttämttömiä vaatteita joissa roikkuu lappuja on tuhansien eurojen edestä. enkä varmaan edes osaa ajo käyttää. . en jaksa/viiti/huvita..
Olin Kreikassa ja minulla oli paikallisbussien aikataulu laukussa. En jaksanut kaivaa sitä lappusta esille, joten lähetin siskolleni Suomeen tekstiviestin, että tarkistaa netistä sen haluamani bussin aikataulun....
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 14:21"]
Ikkunani ja parvekkenlasit ovat karmean likaiset, en jaksanut pestä niitä viime vuonna.
[/quote]
No onpa "laiskaa". Minä olen pitänyt 10 kymmenen vuoden tauon ikkunanpesussa.
[/quote]
Ja sitten vielä ylpeilet asialla? xd