Uskaltaako nyt matkustaa esim. Lontooseen?
Pelottaisko teitä, että seuraava terroristi-isku tehdään siellä?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Palstan maahanmuttokriittiset lietsoivat itsensä Pariisin jälkeen sellaiseen pelkoon, että suosittelivat välttämään rautatieasemaa ja Kamppia ruuhka-aikaan ja välttelivät tietysti myös itse.
Välttelen kys. alueita hesassa ihan vaan siksi, että ne seudut ällöttävät minua. Epäsiisteyttä ja epäilyttäviä tyyppejä. Elämänlaatu on luotava itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse varattu perheen kanssa kauan odotettu loma thaimaaseen ja uusimpien tietojen valossa ikävä kyllä harkitaan vakavasti koko reissun perumista. Harmittaa todella paljon sillä emme ole aasiassa ikinä käyneet. Tuntuu vaan hullulta viedä lapsensa jonnekkin ehdoin tahdoin minne isis uhkaa iskeä. Tämä on niin perseestä.
Onko isis muka uhkaillut tehdä iskuja Thaimaaseen?
Eikö isiskään osaa taivuttaa Thaimaata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo mutta kun..pääsy kielletty.. ei mitään nähtävää taas ties kuinka mones isku lontooseen.. ei mitään tekemistä islamin kanssa.
Lontoossa on ennen kaikkea tässä vuosikymmenten varrella pommiteltu IRA:n irlantilaisten katolilaisten toimesta. Jos et usko minun sanaani, lue vaikka historian kirjoja - tai jos se on liian vaativaa, googlaa. Wikipediakin kertoo kaikenlaisia mielenkiintoisia tosiasioita. Lue enemmän, luulet vähemmän.
Niin justiinsa. Kyllä IRAkin pommitti, että ei nämä muslimien pommit ole edes niin kovin pahoja...
Sanoinko minä niin? Taisin sanoa - tarkoitin ainakin - että ennenkin on Lontoossa pommeja paukkunut, siis kauan ennen isisiä ja muita islamilaislahkoja, ja siltikin sinne on matkustettu, jopa Suomesta. Mutta silloin ei ollutkaan somea, jossa kaikennäköiset höyrypäät höyryävät milloin mistäkin erilaisilla agendoilla. Edelleen: lue enemmän, luulet vähemmän.
Minä uskaltaisin. "Valveilla olevaa vartijaa on vaikein yllättää".
Itse lähden Pariisiin konserttiin vielä syyskuussa, eikä minua pelota.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Se kuuluu sanoa "Lontoohon", vrt "Thaimaahan".