Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olen ihastunut mieheen ja huomaan, että joku toinenkin

Vierailija
10.04.2015 |

nainen on kiinnostunut samasta tyypistä, niin vetäydyn sivuun ja annan sille toiselle naiselle täydet mahdollisuudet hurmata kyseinen mies. En vaan voi ajatella, että kilpailisin jonkun miehen huomiosta edes pikkuisen. Mulla ei ole kilpailuhenkeä sitten tässäkään asiassa. Onko muilla samanlaista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista tilannetta ei ole ikinä tullut mutta voisin kuvitella toimivani samoin. Mulla ei ole kilpailuhenkeä, ole ikinä ollutkaan.

Vierailija
2/8 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taidan olla kilpailuhenkinen...Haluaisin varmaan vaikka huvikseni iskeä miehen vain näyttääkseni, että onnistuin :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen samaa jos olen ihastunut naiseen ja häneen on ihastunut myös joku toinen. Ei jaksa nappaa sellaset "kolmio" draamat.

Mies25

Vierailija
4/8 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samanlainen :) Samoin jos joku vähän kiinnostaa, mutta paljastuu varatuksi, niin kiinnostus loppuu saman tien.

Vierailija
5/8 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mulla on yks kuuma työkaveri ja huomasin erään naisen flirtin käytöksen häntä kohtaan, niin todellakin viileni omat ihastumisajatukset. Itsesuojeluvaistoahan se on, kun näkee että omat mahdollisuudet on mitättömät toiseen "kilpailijaan" verrattuna.

Vierailija
6/8 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että on olemassa naisia, jotka kilpailevat miehen suosiosta.

Vierailija
7/8 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on silleen että kyllä sen miehen pitää tajuta valita mut, en lähde kyllä mihinkään keikistelykisaan mukaan.

Vierailija
8/8 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:48"]

Teen samaa jos olen ihastunut naiseen ja häneen on ihastunut myös joku toinen. Ei jaksa nappaa sellaset "kolmio" draamat. Mies25

[/quote]Juuri näin. Ei ole häävit lähtökohdat parisuhteellekaan, jos joku on koko ajan vaanimassa selän takana :D