Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä älyllisesti vajaan tunnistaa parhaiten?

Vierailija
03.11.2021 |

Ja älkää tehkö tästä taas jotain oikeisto vs vasemmisto sotatannerta.

Kommentit (148)

Vierailija
1/148 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjala-lippiksestä.

Vierailija
2/148 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan älykkäät kiroilevat enemmän, joten vastaan, että hän ei kiroile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/148 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeristä kysymyksistä. 

Vierailija
4/148 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheesta

Vierailija
5/148 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinix aksentista.

Vierailija
6/148 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannetajuttomuus, ei osaa lukea sanattomia viestejä ja voi ihan yhtäkkiä pamauttaa esim keskustelussa ihan jotain asiaankuulumatonta. Hidas oppimaan uutta, ei pärjää kunnolla esim uusien tietokoneohjelmien kanssa. Usein suuria vaikeuksia esim matematiikassa, ei omaa loogista päättelykykyä. Huono ennakoimaan tilanteita etukäteen, kulkee ns laput silmillä. Onhan noita ominaisuuksia, joista helposti voi tunnistaa...

Vierailija
7/148 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä.

Vierailija
8/148 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monttu auki.

Vierailija
9/148 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ymmärrä leikinlaskua, vaan luulevat että toinen tarkoittaa tosissaan kaikkea mitä sanoo.

Vierailija
10/148 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyllisesti vajaat ovat usein paljon äänessä, kovia pätemään ja kertomaan mielipiteitään.

Vierailija
11/148 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puheesta

Näin on!

Vierailija
12/148 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilannetajuttomuus, ei osaa lukea sanattomia viestejä ja voi ihan yhtäkkiä pamauttaa esim keskustelussa ihan jotain asiaankuulumatonta. Hidas oppimaan uutta, ei pärjää kunnolla esim uusien tietokoneohjelmien kanssa. Usein suuria vaikeuksia esim matematiikassa, ei omaa loogista päättelykykyä. Huono ennakoimaan tilanteita etukäteen, kulkee ns laput silmillä. Onhan noita ominaisuuksia, joista helposti voi tunnistaa...

Keskimääräistä älykkäämmilläkin voi olla ongelmia noissa asioissa (tuskin matematiikassa). Syitä voi olla monia.

Vierailija
13/148 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeitolaisuus

tai

Vasemmistolaisuus

Vierailija
14/148 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka ei osaa vaihtaa mielipidettään kun todisteet osoittavat hänen olevan väärässä. Ihminen joka luulee aina olevansa oikeassa taikka perustelee kantojaan vanhentuneilla tiedoilla, eikä osaa ajanmukaistaa tietoaan. 

Vierailija
15/148 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikoista keskustelutaidoista ja käyttämät sanat, luottavaisuus

Vierailija
16/148 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älyllisesti vajaat ovat usein paljon äänessä, kovia pätemään ja kertomaan mielipiteitään.

Eli kaikki rokotevastustajat.

Vierailija
17/148 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan älykkäät kiroilevat enemmän, joten vastaan, että hän ei kiroile.

Ihminen joka ei kiroile saattaa tajuta, että kiroileminen tuntuu ärsyttävältä joillekin ihmisille.

Vierailija
18/148 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katotaan monta viestiä menee et ensimmäinen p*rsu kirjottaa vihervassarisuvakeista jotain.

Ja päinvastoin.

Vierailija
19/148 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopioi tietoa suoraan netistä

Vierailija
20/148 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ymmärrä leikinlaskua, vaan luulevat että toinen tarkoittaa tosissaan kaikkea mitä sanoo.

Mulla on sellainen taipumus että vaikutan vakavalta ja huumorintajuttomalta ulospäin jos mua ei tunne. Se johtuu siitä että mulla on vakavat kasvonpiirteet ja olen tyyni. Sitten kun heitänkin yhtäkiä jotain samantyyppistä läppää kun muutkin, niin ne muut luulee että olen vakavissani. Oikeasti olen huumorintajuinen, rakastan tilannehuumoria, satiiria, sarkasmia, mustaa huumoria. Sitten ne jotka saa musta kaverin aina hämmästyy asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan