Olisinpa jonkun rikkaan naisen kotivaimo
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Outo toive. Minä naisena halusin olla jo pienestä pitäen "mää itte".
Miten niin outo toive? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elää toisen siivellä ja sitten kun tulee ero, ja se tulee... niin olla ihan tyhjän päällä kun ei ole itsellä mitään. Lokkeilemista jonkun aikaa kunnes se rikas mies löytää nuoremman naisen.
Kuka tuollaisen haluaa, kun parempia naisia on tarjolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elää toisen siivellä ja sitten kun tulee ero, ja se tulee... niin olla ihan tyhjän päällä kun ei ole itsellä mitään. Lokkeilemista jonkun aikaa kunnes se rikas mies löytää nuoremman naisen.
Kuka sanoo että eläisin toisen siivellä? Kyllä työskentelisin itsekin, kotoa käsin vaan. Ja kuka puhui miehestä, oletko sokea? Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuollaisen haluaa, kun parempia naisia on tarjolla
Minä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoo että eläisin toisen siivellä? Kyllä työskentelisin itsekin, kotoa käsin vaan. Ja kuka puhui miehestä, oletko sokea? Ap
En ole sokea mutta se on just sama onko puoliso mies tai nainen, ei kestä nykyisin kauaakaan kun tulee ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sokea mutta se on just sama onko puoliso mies tai nainen, ei kestä nykyisin kauaakaan kun tulee ero.
Onko oikein omasta puolesta kokemusta? Ap
Olin rikkaan naisen kanssa naimisissa. Se kesti 8 kuukautta ja nainen halusikin erota. Ei ollut avioehtoa joten sain paljon rahaa. Ihmettelin vaan miksi halusi erota koska ei meillä ollut riitaa edes.
Ennen vanhaan nainen sai olla kotirouvana, vaikka mies oli tavallinen duunari.
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan nainen sai olla kotirouvana, vaikka mies oli tavallinen duunari.
Raukat. Ap
Vierailija kirjoitti:
Lepakko siellä. Hyi helv..
Lapsellinen. Ap
Mene lehmä itse sinne töihin raatamaan ja oppimaan oikeaa elämää. Koko maailma ei pyöri napasi ympärillä. Kaikki pitäisi kultatarjottimella saada nokan eteen.