velkaa jo 30 tonnia ja vakituinen työ.. elämä pilalla
Masennus.. yksinäisyys.. velkaa noin 30 tuhatta.. pienet tulot vakituinen työ kyllä.. enkä tiedä jaksanko olla vuosia töissä vai saanko potkut.. epävakaa persoona... yksinäinen.. kaverit menny jo vuosia sitte.. peli ongelmia ollut... naista en tuskin koskaan saa.. mitään ei kai ole tehtävissä enää.
Kommentit (680)
Nyt ei taida olla enää oikein mitään tehtävissä.
Eivät myönnä mulle mistään lainaa oon kokeillu et saisin yhdistettyä noi 2 lainat.
No omapa on elämä.. miks oon ees olemassa kaikki on pilannut.. kavereita ei ole.. juonu rahani pelannu rahani tässä sitten ollaan.. enkä usko että saan olla vuosia töissä.. jos saan potkut tai en jaksa.. enkä tiedä selviänkö silti näillä tuloilla.
Ei taida oikein ketää kiinnostaa mun elämä.. olkoot emmä jaksa. Mietin jopa että lopettaisko työt ja ei maksa enää yhtään ku ei se velka lyhene kun jotain 1000 € vuodessa.. joudun 30 v makseleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30 tonnia ei kyllä ole yhtään mitään eikä tuon takia kannata heittää elämäänsä kaivoon. Meillä meni pelkästään 25 tonnia auton lisävarusteisiin.
Joo mutta nettotulot 1700 e ja tuosta menee jo ainaski 1400 e joka kk... en voi enää ostaa mitää ja olla missää.. istua kotona ja tehdä vaan töitä
Joudun maksaa tätä menoa 20 v niin oon velaton.. ja mulla on vanha auto.. hävettää ajaa kun on jo 37 ja parempaa ei ole saanut.
Auto on vain kulkuväline. Hölmöt näyttää sillä muille "menestystään". Hae asumistukea. Soita pankkiin ja pyydä toi suurin lainanlyhennys järjestelemään pienemmäksi tai jos heiltä onnistuis kakkien yhdistäminen. Alota pienikin päivittäinen liikunta. Et sorru pelaamaan.
Kaikki oli vielä kk sitte hyvin.. mutta sitte alkasin pelaa ja meni monta tuhatta euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30 tonnia ei kyllä ole yhtään mitään eikä tuon takia kannata heittää elämäänsä kaivoon. Meillä meni pelkästään 25 tonnia auton lisävarusteisiin.
Joo mutta nettotulot 1700 e ja tuosta menee jo ainaski 1400 e joka kk... en voi enää ostaa mitää ja olla missää.. istua kotona ja tehdä vaan töitä
Joudun maksaa tätä menoa 20 v niin oon velaton.. ja mulla on vanha auto.. hävettää ajaa kun on jo 37 ja parempaa ei ole saanut.
Auto on vain kulkuväline. Hölmöt näyttää sillä muille "menestystään". Hae asumistukea. Soita pankkiin ja pyydä toi suurin lainanlyhennys järjestelemään pienemmäksi tai jos heiltä onnistuis kakkien yhdistäminen. Alota pienikin päivittäinen liikunta. Et sorru pelaamaan.
Ei onnistu.. oon kokeillut ja vertaillut lainoja kukaan ei myönnä niin isoa lainaa että voisin yhdistää lainat. joudun nyt makselee kaikkia 3 eriä lainaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu.. oon kokeillut ja vertaillut lainoja kukaan ei myönnä niin isoa lainaa että voisin yhdistää lainat. joudun nyt makselee kaikkia 3 eriä lainaa.
Jos maksan vaa korkoja ja kuluja niin ei toi velka koskaa lyhene.. se on ihan sama maksaako vai ei.. se velka on vielä mulla ku oon 60 v
Enkä pysty maksamaa isompaa summaa koska on niin pienet tulot ja vuokra ja terapiakulut ja kaikki.
Mä oon ite pilannu koko elämäni ja nyt saan kärsiä. en osaa käyttää rahaa ja elää nuukasti.. en vaa niinku osaa.. syön väärin liikaa.. enkä tee ruokaa ja kaikki sekasin.
nykyää ei oo millää merkitystä ku elämä on niin sekasin niin ei tässä elämäs ole enää mitää järkeä.
Ihan turha käydä töissäkää.. sen verran kusessa tässä ollaan.
Ensinnäkin, älä nyt hölmö sinne töihin enää mene.
Sossusta ja kelalta saat samat massit. Töissä vaan väsyt ja kattovat pahalla jos kaljoittelet keskellä päivää, ja sekös jos joku masentaa.
Toisekseen, heitä h*vettiin ne laina yms paperit, ei ne sua vankilaan vie vaikket maksaakaan. Josset millään lisää saa niin ne on sama unohtaa.
Kolmanneksi, naista saa myös tuntitaksalla ja usko mua tulee pitkässä juoksussa paljon edullisemmaksi kuin vakituisen pitäminen.
Eli, kaljatölkki käteen ja sohvalle, heti on helpompi hengittää jahetken päästä jo alkaa laulattamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelaaminen loppuu kun ei pelaa....alkoholin juominen loppuu kun ei juo....velaksi eläminen loppuu kun ei tee velkaa. Eikö ole yksinkertaista. Saat nämä neuvot ilmaiseksi.
vittuku et tajua.. tässä mun menot ja tulot:
674 € vuokra
324 € pankkilaina
158 € ferratum laina
100 € luotolle
19 € lääkkeet
30 € puhelin
25 € elisa viihde
7 € ruutu +
120 € terapia
20 € fitnessja tulot on jotain 1700 € kk.
Lumipalloa vaan. Viihteet, ruudut ja fitnessit pois. Niistä jäävillä rahoilla maksat pois tuoa satasen luottoa. Kun se on maksettu, siirrät 100€ ja noista kertyneet seuraavaan. Älä ota lisää lainaa enää. Nyt päättäväisyyttä.
No ei 30t euroa ole edes paljoo velkaa jos se on asuntolainaa.
Mulla on 50t euroa asuntovelkaa ja vakkarityö.
Tän kun olen maksanu pois niin on ainakin oma pikku asunto. Mulla on ikää noin 40v kun olen velaton ellei tähän tule tosi isoja remppoja....
M31
Vierailija kirjoitti:
Ei taida oikein ketää kiinnostaa mun elämä.. olkoot emmä jaksa. Mietin jopa että lopettaisko työt ja ei maksa enää yhtään ku ei se velka lyhene kun jotain 1000 € vuodessa.. joudun 30 v makseleen
mitä jos ihan ensiksi lopettaisit sen ulisemisen. Sitten vetäisit keuhkot välillä täyteen happea.
Oletko laskenut saisitko vuokraan + vesi asumistukea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelaaminen loppuu kun ei pelaa....alkoholin juominen loppuu kun ei juo....velaksi eläminen loppuu kun ei tee velkaa. Eikö ole yksinkertaista. Saat nämä neuvot ilmaiseksi.
vittuku et tajua.. tässä mun menot ja tulot:
674 € vuokra
324 € pankkilaina
158 € ferratum laina
100 € luotolle
19 € lääkkeet
30 € puhelin
25 € elisa viihde
7 € ruutu +
120 € terapia
20 € fitnessja tulot on jotain 1700 € kk.
Eikö sulla oo sähkö-ja vesilaskua ollenkaan?
Terapia voi olla tarpeellinen, mutta suoratoistopalvelu ja salimaksut ym. turhat pois, kuten joku jo ehdotti aiemmin. Mieti voisitko luopua autosta. Itse pyöräilen saman pituisen työmatkan ympäri vuoden, rahaa säästyy ja kunto pysyy hyvänä.
Suosittelen myös velkaneuvontaa. Siellä osaavat varmasti neuvoa paremmin, miten kuukausimaksuja saa järkeistettyä. Velkasummasi ei ole loppujen lopuksi kovin suuri ja sinulla on työpaikka, joten maksaminen ei ole ollenkaan niin mahdotonta kuin varmasti nyt tuntuu. Motivaatiota ja pitkäjänteisyyttä se kyllä vaatii, mutta tulet olemaan todella tyytyväinen kun olet hoitanut homman pois alta. Kannattaa aloittaa mieluummin heti kuin myöhemmin, niin pääset nopeammin nauttimaan velattomasta elämästä.
Sit oon mustalalla listalla muutamassa työpaikassa,, eivät anna mulle enää koskaa töitä.. että voi olla tätä menoa elämä on totaalisen pilalla.