velkaa jo 30 tonnia ja vakituinen työ.. elämä pilalla
Masennus.. yksinäisyys.. velkaa noin 30 tuhatta.. pienet tulot vakituinen työ kyllä.. enkä tiedä jaksanko olla vuosia töissä vai saanko potkut.. epävakaa persoona... yksinäinen.. kaverit menny jo vuosia sitte.. peli ongelmia ollut... naista en tuskin koskaan saa.. mitään ei kai ole tehtävissä enää.
Kommentit (680)
mä oon todella kusessa nyt en tiedä mitä tehdä
Mä oon vuosia jo eläny velkakierteessä ja meni luottotiedot.. sit sain ne takas ja oon taas velkaantunut saman summan.. en osaa totaalisesti käyttää rahaa.. en mitenkää osaa.. en pysty elää todella nuukasti ja oon ollut koko elämäni melkee työtön kelan tuilla ja sossurahoilla sit rupesin ottamaa velkaa ja nyt pelannu yli 10 tuhatta euroa
Vierailija kirjoitti:
Terapia voi olla tarpeellinen, mutta suoratoistopalvelu ja salimaksut ym. turhat pois, kuten joku jo ehdotti aiemmin. Mieti voisitko luopua autosta. Itse pyöräilen saman pituisen työmatkan ympäri vuoden, rahaa säästyy ja kunto pysyy hyvänä.
Suosittelen myös velkaneuvontaa. Siellä osaavat varmasti neuvoa paremmin, miten kuukausimaksuja saa järkeistettyä. Velkasummasi ei ole loppujen lopuksi kovin suuri ja sinulla on työpaikka, joten maksaminen ei ole ollenkaan niin mahdotonta kuin varmasti nyt tuntuu. Motivaatiota ja pitkäjänteisyyttä se kyllä vaatii, mutta tulet olemaan todella tyytyväinen kun olet hoitanut homman pois alta. Kannattaa aloittaa mieluummin heti kuin myöhemmin, niin pääset nopeammin nauttimaan velattomasta elämästä.
Ei mikään auta niin pahasti veloissa nyt... en pysty myymää autoa.
elämä on jo totaalisesti pilalla rahaa ei ole ees ruokaan nyt ja elän luotolla nytki.. rahaa ei ole yhtään
tää eläminen on niin hirveetä kun kaikki on niin kallista että töistä pitäs saada 5000 € kätee.. niin sitte.. mutta tässä ole mitää järkee ku palkasta menee 80 % millä mä sit elän.. en mä enää kestä
en mä elä millää 20 € viikko ruokaa.. ja niinku.. pakkohan syödäkki ja vuokra maksaa ja kaikki.. onhan tää aika sairasta todella todella sairasta
Ota kunnolla lainaa, nauti elämästäsi hetken aikaa.
Vedä yliannostus jossain ulkomailla, lämpösessä, loistavan aterian ja seksin jälkeen.
Usko pois, ei maailmalla ole ihmisille mitään muuta kuin kärsimystä, viimeiseen päivään.
Joudumme helvettiin? Vai olemme siellä jo?
Olen ollut jo aina helvetissä vuosikauset.. aloin velkaantuu varmaa päälle 20 v... ja eläny velkakierteessä vuosikaudet... rahaa ei ole koskaa ollut ja säästöjä.. ja töitä en ole tehnyt.. olen saanut 6-7 potkut ja pilannut työpaikkani
sitten kun ei ole saanut töitä ja rahaa.. olen alkanu ottamaa lainaa netistä ja samalla maksanu uusilla vanhoja pois tullut kierre,, ja nyt oon pelannu jo yli 10 tuhatta.. ja mitää ei ole enää tehtävissä.
oon tosi yksinäinen masentunut.. ei naiset kato ees päälle.. ei koskaa juttele.. ku ei niitä kiinnosta.. ei koskaa halua tavata.. vuosia jo yksin ollut.. ja pimahtanut.. alkanu pelaa ja kuluttaa rahaa.. ku ei sitä koskaan ole.. ja töistä tulee naurettavan vähän... että sama ku ois työtön.
ei tässä elämässä ole kyllä enää mitää järkee.. se on huomattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelaaminen loppuu kun ei pelaa....alkoholin juominen loppuu kun ei juo....velaksi eläminen loppuu kun ei tee velkaa. Eikö ole yksinkertaista. Saat nämä neuvot ilmaiseksi.
vittuku et tajua.. tässä mun menot ja tulot:
674 € vuokra
324 € pankkilaina
158 € ferratum laina
100 € luotolle
19 € lääkkeet
30 € puhelin
25 € elisa viihde
7 € ruutu +
120 € terapia
20 € fitnessja tulot on jotain 1700 € kk.
Etsi halvempi asunto. Ei haittaa vaikka olisi ihan pienikin, kyllä siinä sen aikaa kärvistelee, että saa velat maksettua. Sitten kaikki nämä pois elisa viihde, ruutu ja fitness. Yhdistä lainat yhdeksi isoksi lainaksi.
Sitten kärvistelet hetken ja maksat lainan pois. Elämä voittaa, pian olet lainaton ja voit taas nauttia elämästä, mutta älä tee lisää velkaa. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
otan pelikiellot ja kaikki.. vuosiksi... en juo enää.. mutta ongelmia on miten maksaa velkaa kun ei riitä rahat elämiseen.
Itsellä meni 15 vuotta maksamiseen, työttömyyttä ja pätkätyötä matalapalkka-aloilla, velat olisi vanhentuneet 20 vuodessa, mutta sinnikkäästi maksoin. Nyt luottotiedot puhtaat, opin käyttämään rahaa ja kohtuullinen asuntolaina. Toki velkaa oli vain 20te enkä elänyt luottokorteilla tai ollut peli taikka juomisongelmaa. Vakituisesta työstä vouti vie omansa aina, mutta maksa aina lisäksi kokonaisia laskuja jos suinkin mahdollista, se lyhentää pottia enemmän kuin uo-miehen ottama tilitys. Ehdota akordeja velkojille ja pidä suunnitelmista kiinni. Hoidata masennus ja peli ja juomisongelma, ota yhteys velkaneuvojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
otan pelikiellot ja kaikki.. vuosiksi... en juo enää.. mutta ongelmia on miten maksaa velkaa kun ei riitä rahat elämiseen.
Itsellä meni 15 vuotta maksamiseen, työttömyyttä ja pätkätyötä matalapalkka-aloilla, velat olisi vanhentuneet 20 vuodessa, mutta sinnikkäästi maksoin. Nyt luottotiedot puhtaat, opin käyttämään rahaa ja kohtuullinen asuntolaina. Toki velkaa oli vain 20te enkä elänyt luottokorteilla tai ollut peli taikka juomisongelmaa. Vakituisesta työstä vouti vie omansa aina, mutta maksa aina lisäksi kokonaisia laskuja jos suinkin mahdollista, se lyhentää pottia enemmän kuin uo-miehen ottama tilitys. Ehdota akordeja velkojille ja pidä suunnitelmista kiinni. Hoidata masennus ja peli ja juomisongelma, ota yhteys velkaneuvojaan.
eI SE AUTA VAIKKA EN JUO ENÄÄ JA PELAA.. MUN MENOT JA TULOT EI RIITÄ.. VUOKRA JA LYHENNYKSET JA TERAPIA.. LASKIN ETTÄ MULLE JÄÄ 200 E KK
mulla on niin naurettavan pienet tulot ettei tässä jää ees rahaa elämiseen pakkohan lainanminimi lyhennykset maksaa ettei mene luottotiedot+ vuokra ettei mene asunto alta
missää ei ole mitää järkee.. ei kannata käydä töissä.. ei niinku mitää tässä elämässä ole enää järkeä.. tyttöystävän saa samantien unohtaa.,. ei koskaa voi matkustella.. elää köyhänä veloissa koko elämä
Vierailija kirjoitti:
sitten kun ei ole saanut töitä ja rahaa.. olen alkanu ottamaa lainaa netistä ja samalla maksanu uusilla vanhoja pois tullut kierre,, ja nyt oon pelannu jo yli 10 tuhatta.. ja mitää ei ole enää tehtävissä.
Pelannu eli olet mies?
Juu sinulla ei ole toivoa. Kaunis nainen taas... Sanotaanko että naisilla on keinonsa ansaita nopeasti
,ei ole asuntolainaa... luottoa.. joustolainaa ja luottokortti lainaa.. tajua se