Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

velkaa jo 30 tonnia ja vakituinen työ.. elämä pilalla

Vierailija
03.11.2021 |

Masennus.. yksinäisyys.. velkaa noin 30 tuhatta.. pienet tulot vakituinen työ kyllä.. enkä tiedä jaksanko olla vuosia töissä vai saanko potkut.. epävakaa persoona... yksinäinen.. kaverit menny jo vuosia sitte.. peli ongelmia ollut... naista en tuskin koskaan saa.. mitään ei kai ole tehtävissä enää.

Kommentit (680)

Vierailija
41/680 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epävakaat ihmiset on todella rasittavia, aina vain vinkumassa!

Mul on epävakaa..masennus.. yksinäisyys... heikkolahjainen ja nyt oon pahasti velkaantunut.. naista en tule enää koskaa saamaa.. se on selvää.

Tsemppiä ❤️. Ei kukaan valitse olla epävakaa vaan siihen johtaa monet syyt, kasvuympäristö ja perinnöllisyys. Mutta et ole kuitenkaan pelkästään epävakaa. Se on vain yksi määre. Kiinnitin myös huomiota että ”heikkolahjaiseksi” kirjoitat hyvin. Ehkä sinulla on rajatumpia oppimisvaikeuksia? Ihmisenä olet ihan yhtä arvokas kuin kun tahansa muu. Aloita pienistä jutuista ja ala edistämään omaa hyvää arkea vaikka siinä onkin vaikeuksia tällä hetkellä.

Vierailija
42/680 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkaneuvojalle. Ehkä.hänen luonaan saat tulosi ja menosi järjestettyä niin että.pärjäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/680 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä terapia maksaa 120e kk? Kunnallisella saa maksutta. Sinun pitää hakeutua sellaiseen. Tk Lääkärin kautta.

Eiköhän kunnallinen puoli ole niin tukossa ettei sinne pääse kuin murto-osa tarvitsijoista.

Vierailija
44/680 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se auta ku niin pihisti elää ja maksella kaikki rahat velkoihin ja tehdä enempi töitä että selviää joskus

Vierailija
45/680 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kuitenkaa halua menettää luottotietoja sentään.

Vierailija
46/680 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitä ottaa totaalisesti niskasta itteeni kiinni.. ei ole kavereita.. on lihonut... on työpaikka mutta tosi paljo velkaa.. ja nyt otan kaikki pelikiellot lopullisesti en käy baareissa en juo.. silti en tule pärjäämää koska mulla on noin iso velka

Vierailija
47/680 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon yksinkertainen sille en voi mitää.. en osaa käyttää rahaa,, en osaa elää nuukasti... en osaa istua kotona yksin. ku ei oo kavereita.. aikoina ollut vuosia työtön ja siitä se velkaantuminen lähti.. ennen en pelannu.. kaikki asiat oli hyvin.. kunnes palkka tippu niin pahasti että on niin vaikeeta.

Vierailija
48/680 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöystävä jätti tos muutama vuosi sitten niin alkasin pelaa ja velkaantuun lisään.. ja jotenki elämä meni sekasin.. nyt oon kohta 37 v ja vain vakituinen työ,, mutta tuskin koskaan saan naista.. ei kukaa tällästä yksinkertaista velkaantunutta mieslasta halua ja vielä kaveriton ja lihonut.

Vierailija
49/680 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyääå ihmiset jotenki näkeem usta että oon sekasin.. ei kukaa halua jutella mulle. netissäkää ei haluta jutella.. niin kai mä sekosin ja alkasin pelaa ja nyt noin pahasti veloissa... ihan sekasin koko elämä.

Vierailija
50/680 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisitkos noi lainat yhdistettyä niin, että kk maksu olis pienempi? Ja maksuaika vaikka pidempi?

No en näköjään.. eivät myönnä lainaa

Vierailija
51/680 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi parempipalkkainen työ tai halvempi asunto?

No varmaa voin saada ehkä tehtyä 5 vuoroa viikos niin selviän... mutta en tiedä jaksanko.. en pysty muuttamaa halvempaan.

Vierailija
52/680 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, hommaa halvempi asunto. Tai ootko kokeillut Anyfiniä tai muita yhdistelyluottoja, jos kulut/korot pienenisi?

Olen, eivät myönnä lainaa.

Vierailija
53/680 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä terapia maksaa 120e kk? Kunnallisella saa maksutta. Sinun pitää hakeutua sellaiseen. Tk Lääkärin kautta.

Yksityinen terapia ja tarvin sitä täl hetkellä

Vierailija
54/680 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla ei ole mitään muuta elämää kuin työ niin samoin teinhän sä voisit yrittää hommata jonkun lisäduunin ajankuluksi, ettei tarttis vaan kämpässä seinää tuijottaa.

EN tiedä jaksanko. nyt teen 5 vuoroa viikossa ja just ja just ehkä riittää rahat lyhennyksiin ja elämisiin.. mutta mun soppari on vakituinen viikkotunnit 30 h.. en tiedä antaako ne 5 vuoroa viikossa pysyvästi... enkä tiedä jaksanko tehdä.. teen yövuoroa töissä

Vierailija
55/680 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 tonnia ei kyllä ole yhtään mitään eikä tuon takia kannata heittää elämäänsä kaivoon. Meillä meni pelkästään 25 tonnia auton lisävarusteisiin.

Vierailija
56/680 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla ei ole mitään muuta elämää kuin työ niin samoin teinhän sä voisit yrittää hommata jonkun lisäduunin ajankuluksi, ettei tarttis vaan kämpässä seinää tuijottaa.

EI ole mitään muuta.. mutta ei ole varaa laittaa lyhennyksiin 500 € + terapia 600 € kk palkasta. ja velka ei muutenkaa lyhene koskaan.

Vierailija
57/680 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 tonnia ei kyllä ole yhtään mitään eikä tuon takia kannata heittää elämäänsä kaivoon. Meillä meni pelkästään 25 tonnia auton lisävarusteisiin.

Joo mutta nettotulot 1700 e ja tuosta menee jo ainaski 1400 e joka kk... en voi enää ostaa mitää ja olla missää.. istua kotona ja tehdä vaan töitä

Vierailija
58/680 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta nettotulot 1700 e ja tuosta menee jo ainaski 1400 e joka kk... en voi enää ostaa mitää ja olla missää.. istua kotona ja tehdä vaan töitä

Joudun maksaa tätä menoa 20 v niin oon velaton.. ja mulla on vanha auto.. hävettää ajaa kun on jo 37 ja parempaa ei ole saanut.

Vierailija
59/680 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kehtaa kohta ees mennä töihin ja liikkua missä ihmiset.. kaikki varmaa jo mut tuntee ja oon ihan sekopää velkaantunut mieslapsi joka on yksinkertainen... en kehtaa kohta liikkua mihkään erakoidun kotiin pelaamaan.

Vierailija
60/680 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäs tienata paljo enempi mutta en mistää ikinä tuu saamaa.. et oon aika kusessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi