Mitä teet jos kaksi kiinnostavaa tyyppiä alkaa juttelemaan deittisovelluksessa tms?
Otsikossa kysymys. En halua treffailla toistensa selän takana kahta ihmistä. Silti on aina mahdollisuus että tekee väärän valinnan. Voiko toiselle vain sanoa, että katsoo ensin toisen kortin (eli sen joka "ehti ensin")? Tää kuulostaa musta tökeröltä mutta silti paremmalta kuin esittää että olisi vain yksi tyyppi mielessä. Enkä edes oikeasti halua samaan aikaan tapailla kahta ihmistä. N
Kommentit (12)
Juttelen molemmille tietenkin. Juttelusta on vielä HYVIN pitkä matka deittailuun.
Vierailija kirjoitti:
Juttelen molemmille tietenkin. Juttelusta on vielä HYVIN pitkä matka deittailuun.
Tilanne se, että oon tapaillut jo toista ja haluaisin katsoa sen kortin rauhassa.
-ap
Miksi se juttelu pitäisi tehä selän takana? Kyllä jokainen normaaliälyinen tietää, että detttisovelluksissa jutustellaan useiden kanssa. Ei juttelu ole mikään sitoumus.
Voit sanoa, että treffailet muitakin. Katsot vähän aikaa ja jos tuntuu että jommankumman kanssa jotain kehittyy niin silloin kerrot toiselle että valinta on tehty. Ei se heti alkuun ole niin vakavaa, voi olla että ensimmäiseen tapaamiseen tyrehtyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanne se, että oon tapaillut jo toista ja haluaisin katsoa sen kortin rauhassa.
-ap
N sitten katsot ja sanot sille toiselle, että tapailet vain yhtä.
Lisään heidät kymmenen muun miehen kanssa ryhmächattiin kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Voit sanoa, että treffailet muitakin. Katsot vähän aikaa ja jos tuntuu että jommankumman kanssa jotain kehittyy niin silloin kerrot toiselle että valinta on tehty. Ei se heti alkuun ole niin vakavaa, voi olla että ensimmäiseen tapaamiseen tyrehtyy.
Kiitos tästä. Miksi sä saat kuulostamaan ton niin helpolta ja järkevältä ja normaalilta :D Noin sen pitäisikin mennä. Toit mulle just isoimman helpotuksen ikinä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ghostaamalla
Tää on aina hyvä vaihtoehto! 🥰
Tämän yksi mies veti kilarit kun olin online nettideitissä. Hän yritti vaatia minulta että olen hänen, mutta hän laittoi eilen superhuudon nettideitissä. Meni maku koko mieheen! Emme olleet kuin muutaman viestin vaihtanut. Hyvä että hänen luonne tuli heti esille!
Joten kirjoittele aivan vapaasti Ap!
On täysin luvallista tapailla useampaa samaan aikaan. Vasta kun alat seukkaamaan, pudottelet muut pois kuvioista. Kaikkihan deittailevat monia. Deittailu ei ole sitoutumista. Se on kevyttä katselua, testiajoa.
Haloo, onks teillä päässä valoo?
Eipä se mulle kuulu mistä juttelevat.