Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!
Kommentit (4307)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:32"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:21"]
Jussi ja Pia ei näyttäny kummatkaan kovin ilosilta. :D
[/quote]
Minusta Jussi oli syvästi liikuttunut ja ilahtunut, kun Pia astui sisään. Pia taas on jäykempi.
[/quote]
Sinulla ei taida olla psykologista silmää.
Mitenhän nuo hääyöt menee? Taitaa olla aika jännää... Piia taisi olla jo kännissä
Mitenhän nuo hääyöt menee? Taitaa olla aika jännää... Piia taisi olla jo kännissä
On jotenkin ihana ohjelma. Mä olin ihan messissä ja liikuttunut. Yleensä _vihaan_ kaikkia tosi-teevee-ohjelmi, puhumattakaan hääohjelmista.
Viola ei ehkä ollu vielä ihan messissä, mutta Esa oli aivan haltioissaan! Ihanaa!
Miialla ja Ollilla tais kipinöidä aika lailla, mitä imuttelua :D Awww!
Piialla tuntui olevan joku ihme show käynnissä. Mekossa suklaata ja kauhee haloo piti nostaa, skumopa kaatuu ja sitte taas show.
Hääyönä tapahtui varmaan Ollilla ja Miialla jos pitäis yks veikata ;)
Minustakin Jussi vaikutti koko illan siltä, että hakee jutusta ehdottomasti vielä jotain. Piia taas vaikutti kuoressa olevalta eikä osannyt olla läheinen ja läsnä vaan oli omassa kikatuksessaan koko ajan. Minun käy sääliksi enemmän Jussia. Sitä ilmettä en muista, kun näkivät toisensa ensi kerran. Onko tää jossain netissä?
Mä veikkaan, että Jussi haluaisi tykätä Piiasta, mutta ei onnistu, koska Piia ei avaa sydäntään niin sanotusti. Ellei Jussi ole sitten tosi pitkäpinnainen. Piialle varmaan kelpaisi (jos hän saa sanella ehdot ja olla pikkutyytömäinen ja hiukan itsekeskeinen oma itsensä.)
Esa oli niin ihanan hölmistynyt kauniista Violasta :)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:50"]
No kyllä vähän Jussiakin käy sääliksi. Näyttää koko ajan niin pettyneeltä.
[/quote]
Jussi yrittää koko ajan ottaa Piiaan katsekontaktia, mutta morsmaikku katsoo vain ohi.
[/quote]
Ei yritä. Vilkuilee vaan että tässäkö tämä todellakin oli.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:55"]Olen yllättynyt, nätille blondille kelpaakin lyhyt mies.
[/quote]
No ei tuo blondi niin superkaunotar ole. Ihan samalla viivalla oleva pari ulkoisesti jos noin voi asiaa ilmaista. En ihmetellyt itse yhtään.
[/quote]
On se keskivertoa paljon nätimpi, tosin tatuoinnista iso -. M.
Seuraavien jaksojen juonikuvauksissa oli , että Miia on epävarma Ollin tunteista.. taitaa olla niin, että Miia rakastuu nopeasti Olliin ja Olli on hiukan hitaampi/ei ilmaise tunteitaan niin selvästi. Toivon todella, että he ja myös Viola ja Esa onnistuisivat! Ihanan oloisia ihmisiä!
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:55"]
Olen yllättynyt, nätille blondille kelpaakin lyhyt mies.
[/quote]
Ai..en huomannut että kukaan miehistä olisi lyhyt...ei ainakaan olli, jos sitä tarkoitit. Komea ja mukava mies näin ulkopuolisen silmin.
[/quote]
Näyttivät juhlissa saman pituisilta, tosin korkkarit varmaan hämää.
eikö ne mennyt Pariisiin? Tuon Ollin olisin voinut ottaa itsellenikin, vaikutti ihanalta mieheltä! :)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:52"]
Voi Jussia, hirveen pettynyt :( mutta kyllä vaimokin meni ja mainosti hääyötä, noloa...
[/quote]
Mikä oli noloa? Sehän oli hyvä heitto, vitsiksi tarkoitettu :) Vaikeaksiko olisi pitänyt mennä?
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:55"]
Olen yllättynyt, nätille blondille kelpaakin lyhyt mies.
[/quote]
Ai..en huomannut että kukaan miehistä olisi lyhyt...ei ainakaan olli, jos sitä tarkoitit. Komea ja mukava mies näin ulkopuolisen silmin.