Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo tytöille opetetaan, että nainen ei saa tehdä aloitetta. Että kiinnostunut mies kyllä lähestyy. Miehet, pitääkö tämä paikkansa?

Vierailija
01.11.2021 |

Juoksetteko karkuun, jos nainen lähestyy? Tuleeko naisen pysyä passiivisena?

Kommentit (179)

Vierailija
121/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minusta kiinnostunut mies ei lähesty minua, niin sitten minä en ole hänestä kiinnostunut. Näin helppoa!

Ja tämän takia vähemmänkin komean miehen, jolla ei ole itsetunto ongelmia, kannattaa lähestyä kaunistakin naista. 😎👍

Ehkä joo, jos on komea kuitenkin. Mutta jos uskoinen tasoero on silmiinpistävä, on aika pieni todennäköisyys onnistua.

Vierailija
122/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minusta kiinnostunut mies ei lähesty minua, niin sitten minä en ole hänestä kiinnostunut. Näin helppoa!

Ja tämän takia vähemmänkin komean miehen, jolla ei ole itsetunto ongelmia, kannattaa lähestyä kaunistakin naista. 😎👍

Ehkä joo, jos on komea kuitenkin. Mutta jos uskoinen tasoero on silmiinpistävä, on aika pieni todennäköisyys onnistua.

*ulkoinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on. Miesten kehossa on nelinkertainen määrä testosteronia naiseen verrattuna. Testosteroni saa ihmisen toimimaan biologisista suvunjatkamiseen liittyvistä syistä. Jos mies ei toimi, hänellä luultavasti on alhaiset testotasot eikä hän ole hyvä kumppaniehdokas.

Kiinnostunut mies toimii. Muuten toinen mies ehtii ensin.

Vierailija
124/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei olisi pyytänyt minua kanssaan suihkuun, en olisi koskaan saanut kokea, millaista on olla naisen kanssa. Oli hyvä asia, että hän teki aloitteen, itse kun olen mikä olen. Tietenkin tätä aloitetta edelsivät chattailut ja ääneen tapahtuneet keskustelut.

Vierailija
125/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen naisena tehnyt aloitteen ja se johti pysyväön parisuhteeseen.

Kuin myös molemmat tyttäreni tekivät aloitteen poikaystäviinsä. Minä äitinä kannustin ja rohkaisin.

Nyt molemmat poikaystävät virallisesti vävyjäni..

Vierailija
126/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juokse karkuun. Urbaanit naiset ovat jo muutaman vuosikymmenen ajan tehneet aloitteita. Riippuu sitten siitä miten juttu alkaa luistamaan tuleeko mitöön, Kiusallisinta  on ollut tilanteet kun itse on varattu. 

Vierailija
127/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mies tekee aloitteen, siitähän naiset puhuvat nykyään avoimesti. Milloin dickpikkejä satelee pyytämättä, milloin huutelua ja kadulla seuraamista, stalkkausta, lähikaupassakaan voi käydä rauhassa ilman setämiesten ehdotuksia, lääppimistä ja rasvaisia vihjailuja ja tarjouksia tämän tästä jatkuvalla syötöllä milloin missäkin. Siitä vain valitsee parhaimmat päältä. Helppoa.

Ja vaikka sanoo ei ystävällisesti, niin 9/10:stä miehestä uskoo väsytystaktiikkaan ja ainoastaan jatkaa. Tämän vuoksihan niille on lopulta pakko opetella sanomaan hyvin ikävästi ja ilkeästi. Joskus olen joutunut lyömäänkin, kun edelleen on romehdittu tisseillä väkisin. 

Väsytystaktiikkaa käytetään koska se toimii. Harva se päivä kuulee miten nainen ei ensin lämmennyt yhtään mutta kun se Mehdi oli niin ihanan sitkeä niin eihän sille voinut enää lopulta sanoa ei. Naisilla on ihan yleinen taktiikka olla alkuun nyrpeitä ja antaa pakkeja mutta sitten lämmetä kun toinen ei lannistu. Kai siinä biologia kertoo että tämä mies on tosissaan, ota se?

No hohhoijaa, ihan harva se päivä? Enpä ole kuullut enkä tunne yhtään naista joka olisi väsytystaktiikalla taipunut. Itse vain paljastat sanavalinnoillasi typerät ennakkoluulosi - ja näiden jo ennalta määrättyjen oletustesi perusteella havannoit tällaisia tarinoita (niin mistä? tunnetko ne henkilöt henkilökohtaisesti? vai jotain palstan trollien juttuja otat tosissasi?) ja sitten luulet että ne vahvistavat ennakkoluulosi todeksi.

Ei me naiset ihan oikeasti leikitä nyrpeitä tai käytetä jotain taktiikkaa. Ylivoimaisesti suurin osa parisuhdetta etsivistä ihmisistä haluaa vaan tavata ihmisen jonka kanssa synkkaa - ilman mitään pelejä ja pelleilyjä.

Sama omassa tuttavapiirissäni - pelit on teinien juttuja.

Vierailija
128/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää. Ehdottomasti.

Vierailija
129/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta. Avovaimo sai minut puhtaasti siksi, että oli itse aloitteellinen. Itse en olisi aloitetta koskaan tehnyt.

Vierailija
130/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole totta. Avovaimo sai minut puhtaasti siksi, että oli itse aloitteellinen. Itse en olisi aloitetta koskaan tehnyt.

En tajua tällaista kielenkäyttöä. Ihan kuin sinä olisit tahdoton möykky ja sitten vaimosi sai sinut nalkkiin. Olisitko siis lähtenyt kenen tahansa naisen puolisoksi, kunhan vain ei itse tarvinnut aloitetta tehdä?

Vierailija
131/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua tällaista kielenkäyttöä. Ihan kuin sinä olisit tahdoton möykky ja sitten vaimosi sai sinut nalkkiin. Olisitko siis lähtenyt kenen tahansa naisen puolisoksi, kunhan vain ei itse tarvinnut aloitetta tehdä?

Muutenkin aika julmaa. "Itse en olisi aloitetta koskaan tehnyt". Ei siis ollut kiinnostunut avovaimostaan.

Vierailija
132/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin aika julmaa. "Itse en olisi aloitetta koskaan tehnyt". Ei siis ollut kiinnostunut avovaimostaan.

Vain naisten etuoikeus siis? Olla julmakin. 🤣😂

Vierailija
133/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miehenä juokse karkuun jos nainen on hoikka tai treenattu.

Jos ylipainoinen pullukka tekee aloitteen niin edelleenkään en juokse karkuun aloitetta vaan sitä naista aloitteen takana.

Muistakaa pitää mielessä kroppatasot!

Vierailija
134/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinpä. Jos olisin tuo nainen ja tietäisin, se olisi siinä sitten. Mulle yks treffikumppani (miespuoleinen tietysti) läväytti saman päin naamaa. "Kiva ku otit yhteyttä, ite en ois ottanu." No tuota, ainakin pointsit rehellisyydestä. Teki mieli lopettaa treffit siihen paikkaan.

Vierailija
135/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en yhtään panisi pahakseni jos omaan silmääni kaunis nainen tekisi aloitteen.

Näin ei kuitenkaan ole koskaan elämässäni tapahtunut, ne naiset jotka minua ovat lähestyneet ovat olleet todella, todella kaukana siitä mitä minä etsin. Seurauksena on ollut vain hyvin kiusallisia tilanteita.

Vierailija
136/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ylipainoinen pullukka tekee aloitteen niin edelleenkään en juokse karkuun aloitetta vaan sitä naista aloitteen takana.

Tämä. Minua on muutaman kerran lähestynyt sellainen nainen että en kerta kaikkiaan pysty käsittämään miten hän on voinut kuvitella, että olisin hänestä kiinnostunut.

Vierailija
137/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en yhtään panisi pahakseni jos omaan silmääni kaunis nainen tekisi aloitteen.

Näin ei kuitenkaan ole koskaan elämässäni tapahtunut, ne naiset jotka minua ovat lähestyneet ovat olleet todella, todella kaukana siitä mitä minä etsin. Seurauksena on ollut vain hyvin kiusallisia tilanteita.

Sama kokemus. Tuntuu vähän siltä, että jos nainen aikoo ottaa riskin pakkien saamisesta niin hän vetää asian överiksi ja valitsee jonkun huomattavasti tasokkaamman miehen.

Joku nainen kerran myönsikin asian täällä palstalla sanoen, että "miksi tekisin aloitteen samantasoiselle miehelle. Odotan samantasoisen tekevän aloitteen minulle ja itse lähestyn itseäni tasokkaampia"

Vierailija
138/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kiinnostunut, mutta aloite mun tekemänä olisi ollut sosiaalisessa mielessä hieman arveluttavaa.

Vierailija
139/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Minua on muutaman kerran lähestynyt sellainen nainen että en kerta kaikkiaan pysty käsittämään miten hän on voinut kuvitella, että olisin hänestä kiinnostunut.

Oletko komea naamasta ja pukeudutko tyylikkäästi? Jos et, tällä saattaa olla jotain vaikutusta.

Vierailija
140/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilta puuttuu realistinen ymmärrys ihmisten tasoeroista.

Luulen, että nuo naiset ovat vain ajatelleet, että tuo mies kiinnostaa minua eivätkä ole miettineet, että olenkohan lähellekään samalla tasolla. Pelkkää epärealismia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi