Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo tytöille opetetaan, että nainen ei saa tehdä aloitetta. Että kiinnostunut mies kyllä lähestyy. Miehet, pitääkö tämä paikkansa?

Vierailija
01.11.2021 |

Juoksetteko karkuun, jos nainen lähestyy? Tuleeko naisen pysyä passiivisena?

Kommentit (179)

Vierailija
1/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkuun en juokse mutta ois parempi jos nainen tekee aloitteen. 

Vierailija
2/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkuun en juokse mutta ois parempi jos nainen tekee aloitteen. 

Minkälainen olisi sitten hyvä aloite naiselta? Kysyn ihan yleisen kiinnostuksen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juoksisi karkuun mutta ei naiset aloitetta tee pakkien pelossa

Vierailija
4/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo teki aloitteen ja päätyi kanssani naimisiin. Eli miten on?

Vierailija
5/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki miehet tee aloitetta vaikka olisivat kuinka kiinnostuneita,vähiten jos sitä naista pitää nähdä säännöllisesti myöhemminkin.

Vierailija
6/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki miehet tee aloitetta vaikka olisivat kuinka kiinnostuneita,vähiten jos sitä naista pitää nähdä säännöllisesti myöhemminkin.

En ymmärrä. Jotain yhden yön juttuako miehet hakevat? Jos seurustelee ja "pitää" nähdä myöhemminkin, eihän siinä mitään pahaa luulisi olevan.

Vierailija
7/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Jotain yhden yön juttuako miehet hakevat? Jos seurustelee ja "pitää" nähdä myöhemminkin, eihän siinä mitään pahaa luulisi olevan.

Ei vaan pakkien jälkeen ei haluta nähdä myöhemmin.

Vierailija
8/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... missä näin opetetaan?

Vierailija
9/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt reilu 6 vuotta sinkkuna ja kertaakaan en ole ketään lähestynyt deittisivujen tai -sovellusten ulkopuolella. Satunnaiskohtaamiseissa ei ehdi kiinnostus heräämään, koska en toisesta tiedä mitään. Töissä olen töissä, en katsomassa naisia sillä silmällä. Harrastuksissa on huonommin oman ikäisiä naisia mukana.

Vierailija
10/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä.

Vierailija
11/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juoksisi karkuun mutta ei naiset aloitetta tee pakkien pelossa

Pakit eivät pelota vaan se, että mies käyttää hyväkseen vaikkei ole oikeasti edes kiinnostunut.

Vierailija
12/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa edes sanoa, missä, koska olen törmännyt tähän opetukseen niin paljon. Ihan tyttönä jo. Ihan yleisenä mielipiteenä pidän tätä. ap

Pakkien pelko on tuon säännön kehittänyt, naiset antaa niin törkeitä pakkeja miehille että pelkää itse kokevansa saman niin siksi naiset eivät suostu tekeen aloitetta

Vierailija
13/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mies tekee aloitteen, siitähän naiset puhuvat nykyään avoimesti. Milloin dickpikkejä satelee pyytämättä, milloin huutelua ja kadulla seuraamista, stalkkausta, lähikaupassakaan voi käydä rauhassa ilman setämiesten ehdotuksia, lääppimistä ja rasvaisia vihjailuja ja tarjouksia tämän tästä jatkuvalla syötöllä milloin missäkin. Siitä vain valitsee parhaimmat päältä. Helppoa.

Alemman tason miehiä ei lasketa.

Vierailija
14/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkö niitä tyttöjä opettaa, vai miksi kysyt miehiltä tätä asiaa?

Vierailija
15/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naisten vastuunpakoilua vain. Olen ollut aika laiska tekemään aloitteita. Aloitteellisen naisen kanssa olen naimisissa.

Vierailija
16/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua miesten näkökulma tähän kiinnostaa. Vain mieshän voi tietää, juokseeko karkuun, jos nainen tekee aloitteen. Tai pitääkö naista liian helppona, jos tämä tekee aloitteen. Pitääkö siitä, että saa itse tehdä aloitteen ja nainen ei tee mitään muuta kuin hymyilee. ap

Vierailija
17/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin vähän luulen, että tämä on sitkeä myytti, joka kiertää naisten keskuudessa, koska 2000 vuotta sitten naisen piti olla hiljaa ja näkymätön.

Vierailija
18/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa edes sanoa, missä, koska olen törmännyt tähän opetukseen niin paljon. Ihan tyttönä jo. Ihan yleisenä mielipiteenä pidän tätä. ap

Et osaa sanoa missä, koska olet vaan itse keksinyt koko jutun.

Vierailija
19/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua miesten näkökulma tähän kiinnostaa. Vain mieshän voi tietää, juokseeko karkuun, jos nainen tekee aloitteen. Tai pitääkö naista liian helppona, jos tämä tekee aloitteen. Pitääkö siitä, että saa itse tehdä aloitteen ja nainen ei tee mitään muuta kuin hymyilee. ap

Mutta kuka niitä sitten opettaa? Minua ei ole opetettu enkä ole tyttäriäni opettanut. Eikä ole kyllä isänsäkään. Itse tein aloitteen mieheni kanssa ja molemmat tyttäret myös tehneet aloitteen nykyisen poikaystävän/avomiehen kanssa. Kukaan niistä ei ole juossut karkuun.

Tekemällä väännetty juttu siis taas.

Vierailija
20/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et osaa sanoa missä, koska olet vaan itse keksinyt koko jutun.

Mitä? En todellakaan ole, tämä on ollut läsnä koko elämäni. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi