Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo tytöille opetetaan, että nainen ei saa tehdä aloitetta. Että kiinnostunut mies kyllä lähestyy. Miehet, pitääkö tämä paikkansa?

Vierailija
01.11.2021 |

Juoksetteko karkuun, jos nainen lähestyy? Tuleeko naisen pysyä passiivisena?

Kommentit (179)

Vierailija
141/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En miehenä juokse karkuun jos nainen on hoikka tai treenattu.

Jos ylipainoinen pullukka tekee aloitteen niin edelleenkään en juokse karkuun aloitetta vaan sitä naista aloitteen takana.

Muistakaa pitää mielessä kroppatasot!

Tämä. Minua on muutaman kerran lähestynyt sellainen nainen että en kerta kaikkiaan pysty käsittämään miten hän on voinut kuvitella, että olisin hänestä kiinnostunut.

Naisilta puuttuu realistinen ymmärrys ihmisten tasoeroista.

Luulen, että nuo naiset ovat vain ajatelleet, että tuo mies kiinnostaa minua eivätkä ole miettineet, että olenkohan lähellekään samalla tasolla. Pelkkää epärealismia.

Ja miehillä on realistinen ymmärrys tasoeroista ja lähetsyvät aina vain omantasoisia? Anna mun nauraa.

Vierailija
142/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole totta. Avovaimo sai minut puhtaasti siksi, että oli itse aloitteellinen. Itse en olisi aloitetta koskaan tehnyt.

En tajua tällaista kielenkäyttöä. Ihan kuin sinä olisit tahdoton möykky ja sitten vaimosi sai sinut nalkkiin. Olisitko siis lähtenyt kenen tahansa naisen puolisoksi, kunhan vain ei itse tarvinnut aloitetta tehdä?

Muutenkin aika julmaa. "Itse en olisi aloitetta koskaan tehnyt". Ei siis ollut kiinnostunut avovaimostaan.

No niinpä. Jos olisin tuo nainen ja tietäisin, se olisi siinä sitten. Mulle yks treffikumppani (miespuoleinen tietysti) läväytti saman päin naamaa. "Kiva ku otit yhteyttä, ite en ois ottanu." No tuota, ainakin pointsit rehellisyydestä. Teki mieli lopettaa treffit siihen paikkaan.

Miksi et lopettanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole totta. Avovaimo sai minut puhtaasti siksi, että oli itse aloitteellinen. Itse en olisi aloitetta koskaan tehnyt.

En tajua tällaista kielenkäyttöä. Ihan kuin sinä olisit tahdoton möykky ja sitten vaimosi sai sinut nalkkiin. Olisitko siis lähtenyt kenen tahansa naisen puolisoksi, kunhan vain ei itse tarvinnut aloitetta tehdä?

Muutenkin aika julmaa. "Itse en olisi aloitetta koskaan tehnyt". Ei siis ollut kiinnostunut avovaimostaan.

No niinpä. Jos olisin tuo nainen ja tietäisin, se olisi siinä sitten. Mulle yks treffikumppani (miespuoleinen tietysti) läväytti saman päin naamaa. "Kiva ku otit yhteyttä, ite en ois ottanu." No tuota, ainakin pointsit rehellisyydestä. Teki mieli lopettaa treffit siihen paikkaan.

Miksi et lopettanut?

Tarina ei kerro lopetinko. Saatoin lopettaakin.

Vierailija
144/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten itsetunto ei kestäisi jatkuvaa torjumista, siksi lähestyminen on jätetty miehille.

Ei, vaan naisilla on suvereenisti parempi sosiaalinen pelisilmä ja parempi maku, siksi ei tule sarjapakkeja.

Lueskelin ketjua ihan aikani kuluksi, mutta tämä pisti pahasti silmään. Ei naisilla ole missään määrin parempi sosiaalinen pelisilmä. Kyse on vain siitä että deittailukulttuuri ym. ilmöt kuuluvat perinteisesti täysin naisten hallitsemaan maailmaan. Siellä naisten ylivalta on niin selvä, että pelkkä pomon asenne riittää pärjäämiseen. Naisten "suvereenista sosiaalisesta pelisilmästä" ei yleensä näy jälkeäkään esimerkiksi erilaisissa työympäristöissä (siis niissä joissa tehdään töitä eikä juoruta kahvihuoneessa) tai muissa suorittavissa sosiaalisissa piireissä.

Naisten parempi maku nyt on niin kyseenalainen ja täysin henkilöstä riippuva ominaisuus etten viitsi sen enempää kommentoidakaan.

Vierailija
145/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mut jo tytöille ei opeteta että mies tekee aloitteen. Lapsille opetetaan normaaleja käytöstapoja, eikä mitään ajastaan jälkeen jäänyttä deittikulttuuria, tai deittikulttuuria ylipäätään. Ihan turhanpäiväistä hommaa. Arveleeko ap, että tyttöjen "pitää päästä naimisiin"?

Vierailija
146/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En juoksisi karkuun mutta ei naiset aloitetta tee pakkien pelossa

Pakit eivät pelota vaan se, että mies käyttää hyväkseen vaikkei ole oikeasti edes kiinnostunut.

Auttaisiko puhuminen? Väärinkäsistyksistä seuraa usein pettymyksiä.

Jos toinen hakee loppuelämän suhdetta ja toinen satunnaista seksiä. Ei voi tietää jos ei tehdä asioita selväksi kun "aletaan oleen".

Vierailija
147/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakit eivät pelota vaan se, että mies käyttää hyväkseen vaikkei ole oikeasti edes kiinnostunut.

Jos toinen hakee loppuelämän suhdetta ja toinen satunnaista seksiä. Ei voi tietää jos ei tehdä asioita selväksi kun "aletaan oleen".

Ei auta. Mies voi valehdella. On ikävä kyllä henk.koht. kokemusta.

Vierailija
148/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä se, että nainen tekee aloitteen on niin harvinaista herkkua, että eipä siihen oikein osaa suhtautua. Usein tilanne meneekin ohi ja joko kaveri huomauttaa tai itse tajuaa vasta jälkikäteen, että olihan tuossa ihan selvä aloite.

Naiten aloitteet tehdäänkin yleensä telepaattisesti.

Vierailija
149/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pelkäät että mies käyttäisi hyväkseen? Teetkö tätä itse paljonkin vai mistä olet saanut mieleesi, että miehet näin toimisivat?

Vierailija
150/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En miehenä juokse karkuun jos nainen on hoikka tai treenattu.

Jos ylipainoinen pullukka tekee aloitteen niin edelleenkään en juokse karkuun aloitetta vaan sitä naista aloitteen takana.

Muistakaa pitää mielessä kroppatasot!

Tämä. Minua on muutaman kerran lähestynyt sellainen nainen että en kerta kaikkiaan pysty käsittämään miten hän on voinut kuvitella, että olisin hänestä kiinnostunut.

Naisilta puuttuu realistinen ymmärrys ihmisten tasoeroista.

Luulen, että nuo naiset ovat vain ajatelleet, että tuo mies kiinnostaa minua eivätkä ole miettineet, että olenkohan lähellekään samalla tasolla. Pelkkää epärealismia.

Kuka tahansa saa lähestyä ihan ketä tahansa, tietenkin kohteliaasti ja hyviä käytöstapoja noudattaen. Mutta ei siinä mitään naamarajaa ole, kenelle saa puhua.

Jotkut ihmiset reagoivat lähestymiseen pelokkaasti, jotkut torjuvasti, jotkut kohteliaasti, jotkut innostuen, jotkut ilkeästi. Ikinä en tiedä, ennen kuin lähestyy.

Mutta mitään kieltoa ei ole, että tämän tasoinen ei saa jutella tuon tasoiselle. Miehethän nimenomaan iskevät jatkuvasti itseään huomattavasti paremman näköisiä naisia. Miksi nainen ei saisi yrittää samaa?

Vierailija
151/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pelkäät että mies käyttäisi hyväkseen? Teetkö tätä itse paljonkin vai mistä olet saanut mieleesi, että miehet näin toimisivat?

Opin kantapään kautta kerrasta.

Vierailija
152/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta joka kerta kun olen itse tehnyt aloitteen, miestä ei ole oikeasti kiinnostanut, vaan hän on lähtenyt juttuun mukaan ja valehdellut kiinnostusta (1 vk - 3 kk) kunnes saa mitä haluaa. Ja sen kerran jälkeen ghostaa. Vaikka minä olen ollut avoin ja haavoittuvainen ja kertonut suoraan mitä haluan.

Sekin on vielä eri asia jos ensin on aitoa kiinnostusta mutta se hiipuu ja sitten asia keskustellaan läpi kuin aikuiset ihmiset. Se on osa elämää ja täysin ok. Mutta nämä, nämä vaan halusivat vedättää.

Eli jotenkin kummassa tästä on tullut varovaiseksi, on vaikea uskoa mitä joku vielä tuntematon mies sanoo. Enkä enää tee yhtään aloitetta, tuli selväksi että siitä ei seuraa mitään hyvää.

Vierailija
153/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle opetettiin kotona, opiskele, tee töitä. Mitään ei sanottu miehistä eikä oletettu, että ikinä alkaisin yhdenkään kanssa olemaan. Enemmänkin on huonoa tykätty jos jonkun kanssa olen ollut.

Vierailija
154/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näin opetetaan? En ole kuullutkaan.

Vierailija
155/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei auta. Mies voi valehdella. On ikävä kyllä henk.koht. kokemusta.

Onko tilanne miehille jotenkin erilainen? Niinkuin että naiset ei koskaan valehtele vai onko kyse vaan siitä, että sinua ei satu jos miehille valehdellaan?

Vierailija
156/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö... missä näin opetetaan?

Sitä minäkin ihmettelen. Ihan itse ns.pokasin kundikaverini joskus viime vuosisadalla, viimeisimmän kanssa jo kymmeniä vuosia aviossa.

Saa mitä haluaa kun tarttuu itse ohjaksiin eikä jää odottelee, että josko.

Eihän ne kaikki isku yritykset onnistuneet, joskus olin mm.väärän "värinen ". Olisi pitänyt olla blondi.

Vierailija
157/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehetkö niitä tyttöjä opettaa, vai miksi kysyt miehiltä tätä asiaa?

Kyllä minua miesten näkökulma tähän kiinnostaa. Vain mieshän voi tietää, juokseeko karkuun, jos nainen tekee aloitteen. Tai pitääkö naista liian helppona, jos tämä tekee aloitteen. Pitääkö siitä, että saa itse tehdä aloitteen ja nainen ei tee mitään muuta kuin hymyilee. ap

Huvittavaa jos Ap uskoo, että miehet noudattavat jotain opetusta. Eikä ilmeisesti ole itse uskaltanut lähestyä miehiä. Jos joku tuntematon sanoisi, ettei mies juokse karkuun, uskoisitko, ettei sinun ihastuksesi tee niin?

Vierailija
158/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa päivittää tiedot.

Miehen ei tule lähestyä tuntematonta naista millään tavalla, ei baarissa, ei missään.

Opiskelukavereita mies taas ei saa lähestyä romanttisissa aikeissa koska sen jälkeen kaikki opiskelu on vaivaannuttavaa. Sama tietysti pätee harrastamiseen ja työelämään.

Vierailija
159/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehetkö niitä tyttöjä opettaa, vai miksi kysyt miehiltä tätä asiaa?

Mäkin vähän luulen, että tämä on sitkeä myytti, joka kiertää naisten keskuudessa, koska 2000 vuotta sitten naisen piti olla hiljaa ja näkymätön.

Myytti on yhtä sitkeä, kuin se naisen euro. 2000 vuotta sitten naisen ei tarvinnut olla näkymätön.

Vierailija
160/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä se, että nainen tekee aloitteen on niin harvinaista herkkua, että eipä siihen oikein osaa suhtautua. Usein tilanne meneekin ohi ja joko kaveri huomauttaa tai itse tajuaa vasta jälkikäteen, että olihan tuossa ihan selvä aloite.

Naiten aloitteet tehdäänkin yleensä telepaattisesti.

Tää naurattaa mutta sehän on totta. 

Nainen antaa käytöksellään äänettömän viestin jolla hän sallii miehen tehdä aloitteen.

Naiset kutsuu sitä aloitteen tekemiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme