Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo tytöille opetetaan, että nainen ei saa tehdä aloitetta. Että kiinnostunut mies kyllä lähestyy. Miehet, pitääkö tämä paikkansa?

Vierailija
01.11.2021 |

Juoksetteko karkuun, jos nainen lähestyy? Tuleeko naisen pysyä passiivisena?

Kommentit (179)

Vierailija
161/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En juoksisi karkuun mutta ei naiset aloitetta tee pakkien pelossa

Pakit eivät pelota vaan se, että mies käyttää hyväkseen vaikkei ole oikeasti edes kiinnostunut.

Auttaisiko puhuminen? Väärinkäsistyksistä seuraa usein pettymyksiä.

Jos toinen hakee loppuelämän suhdetta ja toinen satunnaista seksiä. Ei voi tietää jos ei tehdä asioita selväksi kun "aletaan oleen".

Ei auta. Mies voi valehdella. On ikävä kyllä henk.koht. kokemusta.

Onko tilanne miehille jotenkin erilainen? Niinkuin että naiset ei koskaan valehtele vai onko kyse vaan siitä, että sinua ei satu jos miehille valehdellaan?

Väittäisin että on. Kuinka moni mies on törmännyt naiseen, joka vedättää saadakseen seksiä ja jättää saatuaan haluamansa? Tuskinpa kovin moni. Kenenkään naisen ei tarvi tehdä niin, sillä seksiä saisi valehtelemattakin vaikka heti. En myöskään usko että miehille on samalla tavalla iso asia, jos vaikka joku sattuisikin vedättämään.

Vierailija
162/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakit eivät pelota vaan se, että mies käyttää hyväkseen vaikkei ole oikeasti edes kiinnostunut.

Miksi pelkäät että mies käyttäisi hyväkseen? Teetkö tätä itse paljonkin vai mistä olet saanut mieleesi, että miehet näin toimisivat?

Olen eri, mutta joka kerta kun olen itse tehnyt aloitteen, miestä ei ole oikeasti kiinnostanut, vaan hän on lähtenyt juttuun mukaan ja valehdellut kiinnostusta (1 vk - 3 kk) kunnes saa mitä haluaa. Ja sen kerran jälkeen ghostaa. Vaikka minä olen ollut avoin ja haavoittuvainen ja kertonut suoraan mitä haluan.

Sekin on vielä eri asia jos ensin on aitoa kiinnostusta mutta se hiipuu ja sitten asia keskustellaan läpi kuin aikuiset ihmiset. Se on osa elämää ja täysin ok. Mutta nämä, nämä vaan halusivat vedättää.

Eli jotenkin kummassa tästä on tullut varovaiseksi, on vaikea uskoa mitä joku vielä tuntematon mies sanoo. Enkä enää tee yhtään aloitetta, tuli selväksi että siitä ei seuraa mitään hyvää.

Luuletko ettei miehillä ole vastaavia kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin naisen aloite hivelee itsetuntoa, vaikka olisi varattu. Ruman naisen aloite on kiusallinen. Naiset tietää tämän ja sen takia moni kaunis nainen heittää jatkuvaa viatonta flirttiä ja rumemmat ei koskaan (paitsi kaatokännissä).

Vierailija
164/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto kun tää jankkaaminen tästä alkaa käydä hermoille :D parisuhteessani minä olin se joka lähestyin poikaystävääni, hän taas enemmänkin heitteli sellaisia pikkuvihjeitä kiinnostuksesta.

En jaksa edes ymmärtää tätä. Olen kiinnostunut henkilöstä X? Sittenhän näytän sen.

Tämäkö on olevinaan joku harvinainen juttu?

Vierailija
165/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen hakee loppuelämän suhdetta ja toinen satunnaista seksiä. Ei voi tietää jos ei tehdä asioita selväksi kun "aletaan oleen".

Onko tilanne miehille jotenkin erilainen? Niinkuin että naiset ei koskaan valehtele vai onko kyse vaan siitä, että sinua ei satu jos miehille valehdellaan?

Väittäisin että on. Kuinka moni mies on törmännyt naiseen, joka vedättää saadakseen seksiä ja jättää saatuaan haluamansa? Tuskinpa kovin moni. Kenenkään naisen ei tarvi tehdä niin, sillä seksiä saisi valehtelemattakin vaikka heti. En myöskään usko että miehille on samalla tavalla iso asia, jos vaikka joku sattuisikin vedättämään.

Kerran on minulta vedätetty seksiä ja pari kertaa apua.

Ja tuo viimeinen lauseesi nyt on jo törkeetä. Kyllä miehilläkin on tunteet.

Vierailija
166/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko jättänyt seksin väliin jos olisit tiennyt, ettei tämä ihminen halua sinusta muuta? Harva mies varmaan jättäisi, vaikka parisuhdetta olisikin lähtökohtaisesti etsimässä.

Ja kyllä, miehillä on tunteet (ainakin useimmilla), mutta olen ollut käsityksessä että miesten on keskimäärin helpompi pitää seksi ja tunteet erillään toisistaan.

Vierailija
167/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei AP. Mä oon vähän vanhemman polven flikka ja tää sun mainitsema opetus on ollut meillä päin ainakin voimissaan. "Mies jonka tähden naisen pitää nähdä vaivaa ei ole sen arvoinen" ja " miehet metsästää, myös naisen"

"Älä koskaan mene retkuun roskaan"

Vaikka kuinka yritetään täällä mollata niin kyllä nämä asenteet on opetettu kotona ja suvun naisten kesken ainakin meillä.

Niin meilläkin on jo tyttönä opetettu, että tytön ei ole hyvä juosta miesten perässä.

N54

Pyh, kyllä mun perässä ainakin on hyvä juosta ja vaikka edelläkin! Tosin takuuta en anna mihin johtaisi, mutta hauskaa ainakin olisi.

Vierailija
168/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ottaa yhteyttä jos hän on kiinnostunut. Miehen sielunelämä on suoraviivainen,  mitä naisten on vaikea ymmärtää. 

Varmaan miljoonat naiset tälläkin hetkellä miettivät: miksi mies ei vastaa viesteihini, miksi mies ei ota yhteyttä? Yksinkertainen vastaus on: häntä ei vain kiinnosta.

Ja kuten tiedämme, kaikki miehet ovat samanlaisia.

No ei.

Vaikka kaikki naiset haluavatkin saman miehen niillä samoilla miesominaisuuksilla, ikävä kyllä meitä on erilaisia.

Minä pidän eniten siitä jos nainen tekee aloitteen.

Vierailija
169/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan se on. Miesten kehossa on nelinkertainen määrä testosteronia naiseen verrattuna. Testosteroni saa ihmisen toimimaan biologisista suvunjatkamiseen liittyvistä syistä. Jos mies ei toimi, hänellä luultavasti on alhaiset testotasot eikä hän ole hyvä kumppaniehdokas.

Kiinnostunut mies toimii. Muuten toinen mies ehtii ensin.

Tämähän toimii myös työpaikan palkkaneuvotteluissa. Korkeatestoinen mies osaa ja uskaltaa pyytää isompaa palkkaa kuin hiljainen aloitekyvytön mies. 

Korkealla testosteronilla nää aikuisten hommat maailmassa hoidetaan, joten matalatestoisen naisenkin on vain tyytyminen paskempaan palkkaan. Tuskin edes pärjäisi oikeaa päättäväisyyttä vaativassa hommassa.

Vierailija
170/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tuossa on ongelmana, että kiinnostunut mies näyttää kiinnostuksensa selvästi, mutta naista kiinnostaa enemmän sellainen mies joka ei näytä kiinnostustaan niin selvästi.

Vierailija
171/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mutta ei välttämättä kannata tehdä aloitetta, Jos saa pakit, ei työpaikalla enää ole välttämättä niin helppoa.

Vierailija
172/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah, ei minulle kukaan ole mitään opettanut. Kaikki mieheni olen pokannut. Ainoa mikä siinä harmittaa on se, että kun/jos suhde sitten karahtaa kiville, niin helpolla syyttää itseään kun teki aloitteen. Ei minua pakit pelota. Mitä niistä, joki on kaloja täys.

Vierailija
173/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään jos nainen tekee aloitteen.

Vierailija
174/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän tuossa on ongelmana, että kiinnostunut mies näyttää kiinnostuksensa selvästi, mutta naista kiinnostaa enemmän sellainen mies joka ei näytä kiinnostustaan niin selvästi.

Paitsi jos nainen on ihastunut.

Vierailija
175/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt aloitteita miehille, mutta ovat olleet vain vonkaajia tai sitten olen ollut friendzonella eli en ole miehille kelvannut.

Nyt tuossa istuu tuleva mies, joka teki itse aloitteen netissä juttelemalla minulle ja kaikki muut aloitteet. ☺️ Olen 26v.

Ei ole minullekaan opetettu, miten miehiä pitäisi lähestyä. Olen itse ollut pitkään siinä käsityksessä, että mies kyllä tekee aloitteen ja laittaa viestiä usein jos on kiinnostunut.

Vierailija
176/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottahan se on. Miesten kehossa on nelinkertainen määrä testosteronia naiseen verrattuna. Testosteroni saa ihmisen toimimaan biologisista suvunjatkamiseen liittyvistä syistä. Jos mies ei toimi, hänellä luultavasti on alhaiset testotasot eikä hän ole hyvä kumppaniehdokas.

Kiinnostunut mies toimii. Muuten toinen mies ehtii ensin.

Tämähän toimii myös työpaikan palkkaneuvotteluissa. Korkeatestoinen mies osaa ja uskaltaa pyytää isompaa palkkaa kuin hiljainen aloitekyvytön mies. 

Korkealla testosteronilla nää aikuisten hommat maailmassa hoidetaan, joten matalatestoisen naisenkin on vain tyytyminen paskempaan palkkaan. Tuskin edes pärjäisi oikeaa päättäväisyyttä vaativassa hommassa.

Naisilla korkea testosteroni vaikuttaa päinvastoin kuin miehillä, aggressiivisuutta ja aloitekykyä vähentäen.

Vierailija
177/179 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko jättänyt seksin väliin jos olisit tiennyt, ettei tämä ihminen halua sinusta muuta? Harva mies varmaan jättäisi, vaikka parisuhdetta olisikin lähtökohtaisesti etsimässä.

Ja kyllä, miehillä on tunteet (ainakin useimmilla), mutta olen ollut käsityksessä että miesten on keskimäärin helpompi pitää seksi ja tunteet erillään toisistaan.

Olisin jättänyt koko tuttavuuden väliin, jos olisin tiennyt, että vain leikkii minulla ja tunteillani.

Vierailija
178/179 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naissuhteeni ovat syntyneet naisen aloitteesta. Myös puoliso. Se on sukuvika...

Vierailija
179/179 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos nainen on ihastunut.

Kyllä siinäkin tapauksessa on paljon jännittävämpää, jos mies ei heti näytä kiinnostustaan ja sitten tulee iloisena yllätyksenä, että miehellä onkin tunteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi