Jo tytöille opetetaan, että nainen ei saa tehdä aloitetta. Että kiinnostunut mies kyllä lähestyy. Miehet, pitääkö tämä paikkansa?
Juoksetteko karkuun, jos nainen lähestyy? Tuleeko naisen pysyä passiivisena?
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tuo on. Miehet ei tosissaan sitoudu naiseen johon eivät itse ole olleet palavasti ihastuneita.
Niinpä. Tulee olo, että jos nainen tekisi aloitteen, mies saattaisi olla hänen kanssaan vähän aikaa ja jättää sitten. Sen sijaan jos mies on vain nähnyt naista jossain ja tehnyt niinsanotusti valintansa, ja ottanut selville naisen puhelinnumeron ja lähestynyt, mies voi olla valmis pidempään suhteeseen. ap
Sun kirjotuksista tulee olo että olet oikeasti mies.
Menin tuossa vain miehen asemaan. Olen nainen. ap
Siis ihanko oikeasti kuvittelet että jos mies on vain nähnyt naista jossain eli tehnyt ulkonäön perusteella valintansa, hän olisi naisen kanssa tosissaan? Just joo. Lisäksi tuollainen tuntemattoman ihmisen puhelinnumeron selvittäminen on hemmetin creepyä. Mutta hei, mahtavaa jos tuollaisistakin lähestyjistä joku innostuu.
Kyllähän tuollaisesta on tullut avioliittojakin. En tiedä, mitä puhut. ap
Selvä. Toivotan sulle onnea lähestymisiisi, sitä nimittäin todella tarvitaan.
Niin, mut mietihän. Kyllä se silloin 50 vuotta sitten on tollasta ollu, tänä päivänä kuulostaa vähän erikoiselta.
Juu, varmaan on ollu. Onneksi tänä päivänä ei ole samanlaista tarvetta tyytyä johonkin inhotukseen. Sellaisiahan nuo ulkonäön perusteella lähestyvät ja tietoja etukäteen onkivat aina ovat.
Mitä? Eivätkä ole.
Oma kokemukseni kertoo toista.
Vierailija kirjoitti:
Hei AP. Mä oon vähän vanhemman polven flikka ja tää sun mainitsema opetus on ollut meillä päin ainakin voimissaan. "Mies jonka tähden naisen pitää nähdä vaivaa ei ole sen arvoinen" ja " miehet metsästää, myös naisen"
"Älä koskaan mene retkuun roskaan"Vaikka kuinka yritetään täällä mollata niin kyllä nämä asenteet on opetettu kotona ja suvun naisten kesken ainakin meillä.
Vanhemman sukupolven, tuo selittää paljon. Meillä ei annettu minkäänlaisia oppeja, miten miesten kanssa kuuluisi edetä. Kaikki tuollaiset ohjeistukset ovat minulle ihan vieraita. En ole koskaan ajatellut, etteikö nainen voisi olla aloitteentekijä. N27
Ei lähesty. Miehen luonnollinen tehtävä on siementää ympäriinsä. Ei sitoutua. Kiinnostunut nainen on miehelle luontainen uhka.
Pidempi katse ja hymy. Mies hoitaa loput.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli kokemuksen kautta. Tein aloitteita ja miehet kyllä tarttui tilaisuuteen, mutta vain koska olin saatavilla, kunnes löysivät sen jonka halusivat.
Muutin taktiikkaa niin että aloin suhteisiin vain jos mies osoitti haluavansa nimenomaan minut. Minulle miesten "jahtaaminen" ei tuottanut kuin huonoja tuloksia.
Sen sijaan se että osoitin kiinnostusta, mutta jätin jatkon heille, toimi erittäinkin hyvin. Olen sellaisen kanssa naimisissa. Minä laitoin ensimmäisen viestin osoittaakseni, että hän oli mielestäni kiinnostava. Sen jälkeen pallo oli hänellä. Jos hän ei olisi siihen tarttunut, toista viestiä en olisi laittanut enkä alkanut pommittaa.
Tuo on todennäköisesti sattumaa. Ihan hyvin voi naisen aloite johtaa suhteeseen. Pitää vaan oikea henkilö osua kohdalle. Ainakin silloin se toimii kun kaunis nainen tekee aloitteen tavalliselle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Jos minusta kiinnostunut mies ei lähesty minua, niin sitten minä en ole hänestä kiinnostunut. Näin helppoa!
Se mies on kiinnostunut joukosta naisia, näin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tuo on. Miehet ei tosissaan sitoudu naiseen johon eivät itse ole olleet palavasti ihastuneita.
Niinpä. Tulee olo, että jos nainen tekisi aloitteen, mies saattaisi olla hänen kanssaan vähän aikaa ja jättää sitten. Sen sijaan jos mies on vain nähnyt naista jossain ja tehnyt niinsanotusti valintansa, ja ottanut selville naisen puhelinnumeron ja lähestynyt, mies voi olla valmis pidempään suhteeseen. ap
Siis ihanko oikeasti kuvittelet että jos mies on vain nähnyt naista jossain eli tehnyt ulkonäön perusteella valintansa, hän olisi naisen kanssa tosissaan? Just joo. Lisäksi tuollainen tuntemattoman ihmisen puhelinnumeron selvittäminen on hemmetin creepyä. Mutta hei, mahtavaa jos tuollaisistakin lähestyjistä joku innostuu.
Niin, mut mietihän. Kyllä se silloin 50 vuotta sitten on tollasta ollu, tänä päivänä kuulostaa vähän erikoiselta.
Juu, varmaan on ollu. Onneksi tänä päivänä ei ole samanlaista tarvetta tyytyä johonkin inhotukseen. Sellaisiahan nuo ulkonäön perusteella lähestyvät ja tietoja etukäteen onkivat aina ovat.
Mitä? Eivätkä ole.
Riippuu varmaan vähän kohteesta, millaiset miehet lähestyvät.
Vierailija kirjoitti:
Oletko myös niitä jotka loukkaantuu verisesti jos mies ei vihjailusta tajua tehdä aloitetta kun sinä niin olisit halunnut?
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Mutta entä jos nainen peittelee ihastuksensa ja onkin vain tavallisesti, onko hän sitten menettänyt pelin? Vai näkeekö mies ihastuksen läpi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko myös niitä jotka loukkaantuu verisesti jos mies ei vihjailusta tajua tehdä aloitetta kun sinä niin olisit halunnut?
Eiköhän tuo kommentoija ollut mies.
Vierailija kirjoitti:
#METOO hoitaa loput
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Eivätkä ole.
Riippuu varmaan vähän kohteesta, millaiset miehet lähestyvät.
Niin, miehet kun osaavat aina valita kohteekseen just sellaisen omantyylisensä naisen... Juu, ei todellakaan. Ne valitsee ulkonäön perusteella vaikka ois itse ku suoraan ojasta revityn näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies tekee aloitteen, siitähän naiset puhuvat nykyään avoimesti. Milloin dickpikkejä satelee pyytämättä, milloin huutelua ja kadulla seuraamista, stalkkausta, lähikaupassakaan voi käydä rauhassa ilman setämiesten ehdotuksia, lääppimistä ja rasvaisia vihjailuja ja tarjouksia tämän tästä jatkuvalla syötöllä milloin missäkin. Siitä vain valitsee parhaimmat päältä. Helppoa.
Ja vaikka sanoo ei ystävällisesti, niin 9/10:stä miehestä uskoo väsytystaktiikkaan ja ainoastaan jatkaa. Tämän vuoksihan niille on lopulta pakko opetella sanomaan hyvin ikävästi ja ilkeästi. Joskus olen joutunut lyömäänkin, kun edelleen on romehdittu tisseillä väkisin.
Niin, koska mies metsästää ja nainen on saalis. Siksi naiset eivät tee aloitteita, koska ovat tahdottomia nysväkkeitä, jotka hyppäävät heti tilaisuuden tullen kenen tahansa tarpeeksi sitkeän matkaan.
Eivät hyppää. Tuollainen ajattelumalli on ahdistelijan malli, juuri sen idiootin, jota vastaa on metoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies tekee aloitteen, siitähän naiset puhuvat nykyään avoimesti. Milloin dickpikkejä satelee pyytämättä, milloin huutelua ja kadulla seuraamista, stalkkausta, lähikaupassakaan voi käydä rauhassa ilman setämiesten ehdotuksia, lääppimistä ja rasvaisia vihjailuja ja tarjouksia tämän tästä jatkuvalla syötöllä milloin missäkin. Siitä vain valitsee parhaimmat päältä. Helppoa.
Ja vaikka sanoo ei ystävällisesti, niin 9/10:stä miehestä uskoo väsytystaktiikkaan ja ainoastaan jatkaa. Tämän vuoksihan niille on lopulta pakko opetella sanomaan hyvin ikävästi ja ilkeästi. Joskus olen joutunut lyömäänkin, kun edelleen on romehdittu tisseillä väkisin.
Niin, koska mies metsästää ja nainen on saalis. Siksi naiset eivät tee aloitteita, koska ovat tahdottomia nysväkkeitä, jotka hyppäävät heti tilaisuuden tullen kenen tahansa tarpeeksi sitkeän matkaan.
Eivät hyppää. Tuollainen ajattelumalli on ahdistelijan malli, juuri sen idiootin, jota vastaa on metoo.
Tuollaisille idiooteille ei juuri kukaan täysjärkinen nainen erehdy aloitetta tekemään, ja jos erehtyykin niin häipyykin pian. Eivät ole tahdottomia nysväkkeitä, vaan eivät väkisin vonkaa huonoja ulimiesvaihtoehtoja.
Tollo siis luulee virheellisesti, että naisten tekemiä aloitteita ei heru muillekaan tavallisille normimiehille.
Naiset haluavat olla tavoiteltuja eikä tavoitella. onhan se paljon voimaannuttavampaa ja ihanampaa näin päin
Mies ottaa yhteyttä jos hän on kiinnostunut. Miehen sielunelämä on suoraviivainen, mitä naisten on vaikea ymmärtää.
Varmaan miljoonat naiset tälläkin hetkellä miettivät: miksi mies ei vastaa viesteihini, miksi mies ei ota yhteyttä? Yksinkertainen vastaus on: häntä ei vain kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat olla tavoiteltuja eikä tavoitella. onhan se paljon voimaannuttavampaa ja ihanampaa näin päin
Onhan siinä sellainen väärä fiilis, jos ottaa mieheen yhteyttä.
Siitä on kirjoitettu varmaan useitakin kirjoja, mutta yhden nimi on "He's just not that into you".
Jos minusta kiinnostunut mies ei lähesty minua, niin sitten minä en ole hänestä kiinnostunut. Näin helppoa!