Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähtisittekö toisille treffeille miehen kanssa, joka ei tarjonnut illallist ensimmäisillä treffeillä?

Vierailija
30.10.2021 |

Minulle kävi näin.

Oletin tietysti että mies maksaa, mutta kun tuli laskun aika niin hän halusi eträ molemmat maksavat omat ruokansa ja juomansa.

En ole tällaiseen tottunut...nyt mies haluaa lähteä toisille treffeille.

Lähtisitkö sinä?

Kommentit (217)

Vierailija
181/217 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

moni lähtee tuollaisen miehen mukaan. sillä on luultavasti säästöjä ja erossa nainen saa puolet miehen omaisuudesta

Well that escalated quickly 😂 Oltiin ensitreffeillä tuntemattoman kanssa, ja tämä äijä ehti jo visualisoida avioliiton ja eronkin. On se hurja.

Vierailija
182/217 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maksanut miehen puolesta ravintolassa usein. Kun lähden ulos syömään, haluan Fine Dining-ravintoloihin. Minun valinta,,joten maksan. Hänellä ei ole varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/217 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai lähtisin jos pitäisin miehestä. En oleta että kukaan muu maksaa tapailuvaiheessa ruokiani. 

Vierailija
184/217 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi.

Peesi tälle ja tästä en luovu.

Vierailija
185/217 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä

186/217 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityin Tinderiin viime elokuussa ja olen sen jälkeen käynyt treffeillä 14 eri miehen kanssa. Aina olen maksanut oman laskuni, kun olen siis kerran käynyt ensitreffeillä kahvilassa ja muina kertoina ravintolassa syömässä. Vain kahdesti mies on tarjoutunut maksamaan minunkin laskuni. Ja kaikki treffikumppanini ovat olleet minua isotuloisempia (työskentelen sairaanhoitajana) esim. Lääkäri, upseeri, insinööri.

187/217 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
188/217 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju. Itse en haluaisi ekoilla treffeillä syömään, vaan mieluummin kahvilaan tai drinkille. En myöskään pidä noista mies tarjoaa -kuvioista, toivon että jos meidän välillä on kemiaa ja flirttiä, se tapahtuu muuten kuni rahan välityksellä.

Vierailija
189/217 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan lähtisi tuollaisen yksinkertaisen tolvanan kanssa enää mihinkään. Vaikutus tehdään ensimmäisillä treffeillä ja yksi tärkein asia on tarjota naiselle ruoka.

Miksi naiselle pitäisi tarjota treffeillä ruoka? Yhden huvittavan tapauksen muistan kun yksi nainen kysyi multa baarissa koska tarjoan hänelle yhden kun oltiin hetki juteltu. Nainen voi ostaa sen yhden ihan itse.

Vierailija
190/217 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se varmaan riippuisi monesta muusta asiasta. Mieheni kanssa kyllä varmaam olisin lähtenyt toisillekin treffeille, meillä natsasi jutut niin hyvin etten olisi siihen kiinnittänyt mitään huomiota kuka maksaa ja näin. Tosin mies kyllä maksoi, kutsujahan saa maksaa jos haluaa ja osti lahjoja ja oli todella tosissaan treffeillä. Teinipoika silloin. :D Nykyään käydään treffeillä ja maksetaan yleensä treffitililtä mille molemmat laittaa rahaa. Mies kyllä maksaa enemmän perheen elämistä kun on parempituloinen, mutta kyllä minäkin olen aika paljon investoinut tähän perheeseen ja lapsiin. Jos ulkopuoliselle maksaisi vaikka raskauksista, synnytyksistä ja imetyksistä niin ihan helkkaristihan siitä joutuisi maksamaan ;)

Vierailija
191/217 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksat naisen ruoan ensi treffeillä  se syyttää kohta että vonkaat vaan seksiä,  ja jos et maksa olet pihi.

Siis naiset päättäkää mitä haluatte? 

Vierailija
192/217 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luultavasti vastannut tähän ketjuun jo joskus aiemmin, mutta:

En ikimaailmassa lähtisi ensitapaamisella ventovieraan miehen kanssa illalliselle. Illallinen = viiden ruokalajin ateria hienossa ravintolassa. En lähtisi edes päivälliselle tai syömään, millä nimellä sitä sitten kutsuisikin (ateria esimerkiksi jossain ketjuravintolassa).

Miten te jaksatte jankuttaa näitä samoja asioita vuodesta toiseen? Jos on ihan pakko päästä syömään, niin silloin se, joka haluaa syömään, tarjoaa. Sama pätee kahvilakäyntiin ja baariin. Se, jonka on pakko päästä tapaamaan nimenomaan maksullisessa paikassa, tarjoaa. Jos ei halua tarjota, kannattaa ehdottaa kävelyä puistossa tai tapaamista jossain maksuttomassa sisätilassa (galleriat, ostarit, monet museot tiettynä päivänä viikossa tai kuukaudessa).

Vierailija
193/217 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan lähtisi tuollaisen yksinkertaisen tolvanan kanssa enää mihinkään. Vaikutus tehdään ensimmäisillä treffeillä ja yksi tärkein asia on tarjota naiselle ruoka.

Miksi naiselle pitäisi tarjota treffeillä ruoka? Yhden huvittavan tapauksen muistan kun yksi nainen kysyi multa baarissa koska tarjoan hänelle yhden kun oltiin hetki juteltu. Nainen voi ostaa sen yhden ihan itse.

No, miksi? Eihän me sitä voida tietää, miksi treffailemallesi naiselle pitää tarjoilla treffeillä ruoka.

194/217 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä ajatellut, että nainenkin voisi yrittää tehdä vaikutuksen mieheen tarjoamalla ruuan?

195/217 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahva suositus: ensi treffeillä kävelylenkki yhdessä ja jos viihdytään niin sen päälle kahvit. Niin toimin itse ja tällä hetkellä se kävelylenkkikumppani viheltelee hyväntuulisen kuuloisena tuolla keittiössä.

Mä en harrasta kävelylenkkejä talvella pakkassäässä. Enkä edes tunne itseäni kauniiksi jos sonnusraudun toppavaatteisiin päästä varpaisiin eikä se tilanne edes tunnu romanttiselta hytistä 20 asteen  pakkasessa .

Vierailija
196/217 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti.  Alkaisi varmasti pilluakin vonkaamaan ilmaiseksi.

Vierailija
197/217 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää että en. Seksisuhteeseen voisin tuon kaltaiset pihistelijät ottaa jos tarpeeksi hot, mutta oikeaan parisuhteeseen tarvitaan kunnon herrasmies joka ymmärtää sanomattakin että ensitreffeillä mies maksaa. 

198/217 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kommentteja?

Vierailija
199/217 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin, en deittaile rahasta vaan ihan muilla perusteilla.

Vierailija
200/217 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luultavasti vastannut tähän ketjuun jo joskus aiemmin, mutta:

En ikimaailmassa lähtisi ensitapaamisella ventovieraan miehen kanssa illalliselle. Illallinen = viiden ruokalajin ateria hienossa ravintolassa. En lähtisi edes päivälliselle tai syömään, millä nimellä sitä sitten kutsuisikin (ateria esimerkiksi jossain ketjuravintolassa).

Miten te jaksatte jankuttaa näitä samoja asioita vuodesta toiseen? Jos on ihan pakko päästä syömään, niin silloin se, joka haluaa syömään, tarjoaa. Sama pätee kahvilakäyntiin ja baariin. Se, jonka on pakko päästä tapaamaan nimenomaan maksullisessa paikassa, tarjoaa. Jos ei halua tarjota, kannattaa ehdottaa kävelyä puistossa tai tapaamista jossain maksuttomassa sisätilassa (galleriat, ostarit, monet museot tiettynä päivänä viikossa tai kuukaudessa).

Varmaan useimmissa tapauksissa molemmat haluaa mennä sinne maksulliseen paikkaan kahville/drinkille/syömään. Ongelmia tulee, kun toisen mielestä molemmat maksavat omansa ja toisen mielestä hänen ei tarvitse maksaa senttiäkään. Harvemmin varmaan siitä kyse, että toinen olisi mieluummin mennyt kävelylle eikä siksi halua maksaa osuuttaan.

Toiseksi, jos minä en halua syömään, niin en minä mene sinne toisen tarjoamanakaan. Tarjottavaa asiaa pitää arvostaa. Minusta on väärin hyväksyä toisen tarjoamana sellaista, mitä ei edes halua, koska silloin antaa toisen tuhlata rahojaan lahjaan jota ei arvosteta. Ei tarjottu ateria ole ilmainen vain siksi että joku muu maksaa.