Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähtisittekö toisille treffeille miehen kanssa, joka ei tarjonnut illallist ensimmäisillä treffeillä?

Vierailija
30.10.2021 |

Minulle kävi näin.

Oletin tietysti että mies maksaa, mutta kun tuli laskun aika niin hän halusi eträ molemmat maksavat omat ruokansa ja juomansa.

En ole tällaiseen tottunut...nyt mies haluaa lähteä toisille treffeille.

Lähtisitkö sinä?

Kommentit (217)

Vierailija
141/217 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat maksullisia.

Jos pyydetään rahaa ajasta, sitähän se on. Ei asia muutu miksikään vaikka sitä kutsuisi eri nimellä, tai raha annettaisiin epäsuorasti laskun maksamisen muodossa.

Vierailija
142/217 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun aikani on arvokkaampaa kuin tarjottu ruoka joten oikeastaan mies pääsee halvalla.

Ja mitä tämä tarkoittaa käytännössä?

Tarkoittaa sitä että minä arvostan aikaani. Se että vaivaudun käyttämään siitä osan mieheen on minun lahjani hänelle. Illallinen ravintolassa ei sitä korvaa, mutta se riittäköön.

Voi kamala, kuulostpa itseriittoiselta ihmiseltä. 

Naiset ovat liian pitkään hakeneet miehiltä hyväksyntää. Tietysti se kuulostaa itseriittoiselta kun lakkaa tekemästä niin. 

Miesten vuoro osoittaa olevansa meidän arvoisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/217 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat maksullisia.

Jos pyydetään rahaa ajasta, sitähän se on. Ei asia muutu miksikään vaikka sitä kutsuisi eri nimellä, tai raha annettaisiin epäsuorasti laskun maksamisen muodossa.

ok, ja miehet maksavat aina koska muutakaan teillä ei ole tarjota.

Vierailija
144/217 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat maksullisia.

Oletko jotenkin yksinkertainen? Jos yksi kirjoittaja kertoo veloittavansa ajastaan aterian verran, sinun ei pidä vetää siitä yhtäläisyysmerkkejä kaikkiin naisiin. Jos vedät, teet itsestäsi pellen. T. Ope.

Vierailija
145/217 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat maksullisia.

Oletko jotenkin yksinkertainen? Jos yksi kirjoittaja kertoo veloittavansa ajastaan aterian verran, sinun ei pidä vetää siitä yhtäläisyysmerkkejä kaikkiin naisiin. Jos vedät, teet itsestäsi pellen. T. Ope.

Ei siinä mitään veloiteta, maksaminen on täysin vapaaehtoista, aivan kuten tapaaminenkin.

Ovatko miehet hu oria kun heidän työnantajansa maksaa heille ajastaan?

Vierailija
146/217 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat maksullisia.

Ei siinä mitään veloiteta, maksaminen on täysin vapaaehtoista, aivan kuten tapaaminenkin.

Samoin se on maksullisenkin kanssa.

Ei ole pakko tavata, eikä maksaa.

Ellei maksa, ei seuraavaa tapaamista todennäköisesti tule.

Vierailija
147/217 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se taas vaikeeta tuo treffeillä käyminen, voi että!

Vierailija
148/217 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat maksullisia.

Minä yleensä tarjoan, jos pyydän jonkun seurakseni johonkin rientoon josta koituu kustannuksia. Enpä ollut tullut ajatelleeksi, että se tekee noista seuralaisistani maksullisia. 😳

Vierailija
149/217 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat maksullisia.

Minä yleensä tarjoan, jos pyydän jonkun seurakseni johonkin rientoon josta koituu kustannuksia. Enpä ollut tullut ajatelleeksi, että se tekee noista seuralaisistani maksullisia. 😳

Sama. Eivät ole kaikki miehetkään kieltäytyneet tarjoomuksista. Maksullisuus ylittää sukupuolirajat?

Varsinaisilla treffeilläkin olen tarjoutunut maksamaan molempien juomat/pullat/ruuat, mikäli olen itse ollut aloitteellinen. Joskus deitti haluaa ehdottomasti maksaa omansa, joskus haluaa ehdottomasti maksaa meidän molempien laskun, joskus suostuu siihen että tarjoan. Jos jatkoa on seurannut (useimmiten on), tarjoomukset ovat tasoittuneet. Normaaleilla ihmisillähän se menee jotenkin näin: ”Anna mä nyt tarjoon kun sä tarjosit viimeks”.

Mutta sitten on tietysti saitureiden ja lokkien sukukunnat, joihin tosin en itse ole törmännyt (vielä ainakaan). Näillä ja näiden kanssa voi elämä olla vaikeempaa.

Vierailija
150/217 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, taas ketju treffeillä tarjoamisesta. Liekö saman miehen näppäimistöstä kuin se edellinenkin?

Varmasti on. Tallustaa raukka edelleen yksinäistä polkuaan. Löytää laihaa lohtua kun laskee säästyneitä roposiaan ja ei kun taas jankkaamaan tasa-arvosta mammojen kanssa. On se ankeeta.

Vierailija
151/217 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin opiskelijapojan kanssa treffeille. Minä olen palkkatyössä. Ihan luonnollista mielestäni, että molemmat maksoi omansa. Ei meillä kummallakaan rahaa ole vaikutuksen tekemiseen asti. Seurueessa ollaan molemmat ostettu skumppapulloja vuorotellen pöytään. Jossei rahaa ole kestitä toista ihan vain vaikutuksen tekemiseksi, niin ei ole, se on ihan ymmärrettävää ja ihan ok, jos asia on tiedossa etukäteen.

Vierailija
152/217 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin opiskelijapojan kanssa treffeille. Minä olen palkkatyössä. Ihan luonnollista mielestäni, että molemmat maksoi omansa. Ei meillä kummallakaan rahaa ole vaikutuksen tekemiseen asti. Seurueessa ollaan molemmat ostettu skumppapulloja vuorotellen pöytään. Jossei rahaa ole kestitä toista ihan vain vaikutuksen tekemiseksi, niin ei ole, se on ihan ymmärrettävää ja ihan ok, jos asia on tiedossa etukäteen.

Jos mies olisi palkkatyössä ja sinä opiskelija, olisi yhtä luonnollista että mies maksaa.

Vierailija
153/217 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin lähtisin, jos mies olisi komea ja kiva. Parempi vaan ettei maksa, ei tule mitään odotuksia sen myötä sitten.

Vierailija
154/217 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies olisi palkkatyössä ja sinä opiskelija, olisi yhtä luonnollista että mies maksaa.

Mistä tiedät? Niinkö edellinen kirjoitti? Itse en sellaista mainintaa huomannut, mutta sinä varmaan osoitat sen tuolta viestistä? Omaan silmään osui vain ”Jossei rahaa ole kestitä toista ihan vain vaikutuksen tekemiseksi, niin ei ole, se on ihan ymmärrettävää ja ihan ok”.

Vierailija
155/217 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

Naiselle käy siten että nainen hyötyy rahallisesti, mutta ei koskaan niin että mies hyötyy rahallisesti. Tässäkin koska naisella on isommat tulot, kaikki tasan. Jos miehellä olisi isommat tulot...

Vierailija
156/217 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten, kun nainen kutsuu miehen kotiinsa syömään, tekee ruuat ja jälkiruuat ja vielä leipoo jotain, niin mies ei tee elettäkään maksaakseen omaa osuuttaan. Ei edes auta raivaamaan pöytää vaan lösähtää sohvalle ja olettaa, että sama meno jatkuu sitten hamaan tappiin asti.

Vierailija
157/217 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten, kun nainen kutsuu miehen kotiinsa syömään, tekee ruuat ja jälkiruuat ja vielä leipoo jotain, niin mies ei tee elettäkään maksaakseen omaa osuuttaan. Ei edes auta raivaamaan pöytää vaan lösähtää sohvalle ja olettaa, että sama meno jatkuu sitten hamaan tappiin asti.

Erään miehen kutsuin toisilla treffeillä kotiini syömään. Kehtasi alkaa vonkaamaan seksiä istuessamme pyödän ääressä vastakkain. Siis minun kodissani. Kun tajusi etten oikein tykännyt hänen käytöksestään, vielä tiuskaisi ilkeästi liittyen persoonaani. Onneksi tajusi sitten aika nopeasti lähteä vetämään.

Koskaan ei kannata kutsua kotiin ihmistä jota ei kunnolla tunne. Vaikka olisi siihen saakka ollut mukava, se maski voi pudota yhdessä hetkessä.

Vierailija
158/217 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

Naiselle käy siten että nainen hyötyy rahallisesti, mutta ei koskaan niin että mies hyötyy rahallisesti. Tässäkin koska naisella on isommat tulot, kaikki tasan. Jos miehellä olisi isommat tulot...

Kenestä naisesta nyt puhut?

Vierailija
159/217 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, syömistäkö olit hakemassa vaiko mahdollista puolisoa? Viihdyitkö 1. treffeillä? Se ainakin minulla ratkaisee. Olen mies tosian enkä ajattele asioita tunteella. Vain järjellä. Itse sain aikoinani 1. treffeillä vain nyk. puolison äiteen keittämää hernesoppaa... Jos, siitä olisin alkanut mielipiteitäni muodostamaa, niin tuskin oltaisiin yhteen menty eikä perhettä perustettu... Kun näitä nykyään lukee, niin luojalle kiitos, että hommasin emännyyden silloin aikanaan... Nykynaisia en kestäisi sekuntiakaan  - tai ainakaan ymmärtäisi näiden ajatuksen juoksua!

Vierailija
160/217 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, syömistäkö olit hakemassa vaiko mahdollista puolisoa? Viihdyitkö 1. treffeillä? Se ainakin minulla ratkaisee. Olen mies tosian enkä ajattele asioita tunteella. Vain järjellä. Itse sain aikoinani 1. treffeillä vain nyk. puolison äiteen keittämää hernesoppaa... Jos, siitä olisin alkanut mielipiteitäni muodostamaa, niin tuskin oltaisiin yhteen menty eikä perhettä perustettu... Kun näitä nykyään lukee, niin luojalle kiitos, että hommasin emännyyden silloin aikanaan... Nykynaisia en kestäisi sekuntiakaan  - tai ainakaan ymmärtäisi näiden ajatuksen juoksua!

Kai sinä tiskasit ensitreffiesi päätteeksi?