Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähtisittekö toisille treffeille miehen kanssa, joka ei tarjonnut illallist ensimmäisillä treffeillä?

Vierailija
30.10.2021 |

Minulle kävi näin.

Oletin tietysti että mies maksaa, mutta kun tuli laskun aika niin hän halusi eträ molemmat maksavat omat ruokansa ja juomansa.

En ole tällaiseen tottunut...nyt mies haluaa lähteä toisille treffeille.

Lähtisitkö sinä?

Kommentit (217)

Vierailija
81/217 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan lähtisi tuollaisen yksinkertaisen tolvanan kanssa enää mihinkään. Vaikutus tehdään ensimmäisillä treffeillä ja yksi tärkein asia on tarjota naiselle ruoka.

Nimenomaan naisen pitää tehdä vaikutus mieheen, naisen pitää maksaa miehen lasku, naisen kuuluu avata myös ovi miehelle ja ottaa mieheltä takki pois. Se on sitä tasa-arvoa.

Vierailija
82/217 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle iskä antoi aikoinaan neuvon jolla olen mennyt.

Se maksaa, joka pyytää treffeille. Eli silloin viedään sellaisille treffeille joihin on varaa/halua.

Myös nainen voi pyytää treffeille, mutta silloin nainen maksaa, vaikka mies tarjoituisikin maksamaan. Jos mies haluaa kuitenkin maksaa, voi aina ehdottaa, että mies maksaa sitte Seuraavat.

Hyviä treffejä takana ja nykyään aviossa.

Sun isäsi on auttamattoman vanhanaikainen eikä hänen teoriansa sovellu nykyiseen Tindermaailmaan. Nyt treffaillaan niin paljon, että kumpikin maksaa osuutensa aina ettei mennä vararikkoon.  

Treffaillaan paljon? Ihanko totta? Mä en usko että mä olen koskaan ollut edes oikeilla treffeillä, siis niin että joku suurinpiirtein vieras ihminen olisi tullut sanomaan että lähdetkö treffeille. Mulla on ollut kaksi pitkää suhdetta elämäni aikana ja molemmat on alkaneet ihan muulla tavalla. Eikö sellainen treffailu ole lähinnä amerikkalaisten touhuja? Vähän sellaista teennäistä huttua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/217 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen itsenäinen ja hyvätuloinen niin kieltämättä olisi noloa mieheltä ettei tarjoaisi illallista ekoilla treffeillä. Sen jälkeen taas nainen tarjota ja vuorotellen siitä eteenpäin. Ite olen miehille tarjonnut drinkkejä yms. Mut ekan illallisen maksaa mies jos haluaa vielä nähdä.

Vierailija
84/217 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään lähtisi.

En tiedä mitä olet tapaillut, mutta mies se ei ollut.

Vierailija
85/217 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, että näinä kiihkofeminismin aikoina osa naisista edelleen kokee olevansa oikeutettuja ilmaiseen ateriaan pelkällä oletuksella pimpanellan tarjoilusta jälkeenpäin. Tasa-arvo ei ulottunut ravintolaan asti 🤣?

Vierailija
86/217 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle iskä antoi aikoinaan neuvon jolla olen mennyt.

Se maksaa, joka pyytää treffeille. Eli silloin viedään sellaisille treffeille joihin on varaa/halua.

Myös nainen voi pyytää treffeille, mutta silloin nainen maksaa, vaikka mies tarjoituisikin maksamaan. Jos mies haluaa kuitenkin maksaa, voi aina ehdottaa, että mies maksaa sitte Seuraavat.

Hyviä treffejä takana ja nykyään aviossa.

Sun isäsi on auttamattoman vanhanaikainen eikä hänen teoriansa sovellu nykyiseen Tindermaailmaan. Nyt treffaillaan niin paljon, että kumpikin maksaa osuutensa aina ettei mennä vararikkoon.  

Treffaillaan paljon? Ihanko totta? Mä en usko että mä olen koskaan ollut edes oikeilla treffeillä, siis niin että joku suurinpiirtein vieras ihminen olisi tullut sanomaan että lähdetkö treffeille. Mulla on ollut kaksi pitkää suhdetta elämäni aikana ja molemmat on alkaneet ihan muulla tavalla. Eikö sellainen treffailu ole lähinnä amerikkalaisten touhuja? Vähän sellaista teennäistä huttua...

Minä olen käynyt monillakin treffeillä ja jopa ihan syömässä päivällistä vaikka takana on kaksi pitkää suhdetta. Toinen kesti 6 vuotta ja toinen 16 vuotta, mutta nyt treffaillaan. Ajat muuttuu, ja minä sen mukana. 

Vierailija
87/217 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olen itsenäinen ja hyvätuloinen niin kieltämättä olisi noloa mieheltä ettei tarjoaisi illallista ekoilla treffeillä. Sen jälkeen taas nainen tarjota ja vuorotellen siitä eteenpäin. Ite olen miehille tarjonnut drinkkejä yms. Mut ekan illallisen maksaa mies jos haluaa vielä nähdä.

Kerrotko vielä mihin tämä perustuu? Et vaikuta kovin itsenäiseltä jos jonkun pitää sukupuolensa takia maksaa sun mässäilyt.

Vierailija
88/217 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toki tarjoan, mutta nainen on toki silloin velvollinen yhdyntään, eli tarjoaa ns. jälkkärin. Suikkuhommakin toki joskus riittää.

Vierailija
89/217 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista, että näinä kiihkofeminismin aikoina osa naisista edelleen kokee olevansa oikeutettuja ilmaiseen ateriaan pelkällä oletuksella pimpanellan tarjoilusta jälkeenpäin. Tasa-arvo ei ulottunut ravintolaan asti 🤣?

Kaikki naiset eivät ole feministejä. Ei kai tämä nyt voi olla yllätys? Huvittavaa kyllä, että sinusta feminismikin on selvästi huono asia, kun puhut kiihkofeminismistä tuohon sävyyn - mutta sitten ne perinteiset sukupuoliroolitkaan eivät kelpaa. Mikä sinulle sitten olisi hyvä?

Vierailija
90/217 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vielä mihin tämä perustuu? Et vaikuta kovin itsenäiseltä jos jonkun pitää sukupuolensa takia maksaa sun mässäilyt.

Kyse on vain siitä että se joka haluaa tapaamista enemmän maksaa.

Vierailija
91/217 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun ulkomailla ja täällä olen tottunut siihen että miehet maksavat aina. Joskus on käynyt niinkin että mies on ilmoittanut kesken illallisen, että ei ole kiinnostunut jatkosta mutta haluaa ilman muuta maksaa aterian.

Tuntisin itseni törpöksi jos alkaisin vänkäämään että haluan maksaa puolet.

N48

Vierailija
92/217 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta lähtisin, Miksi toisen pitää tarjota ensitreffeilä, jossa vielä kumpikin vain tutustutaan. 

Vierailija
93/217 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asun ulkomailla ja täällä olen tottunut siihen että miehet maksavat aina. Joskus on käynyt niinkin että mies on ilmoittanut kesken illallisen, että ei ole kiinnostunut jatkosta mutta haluaa ilman muuta maksaa aterian.

Tuntisin itseni törpöksi jos alkaisin vänkäämään että haluan maksaa puolet.

N48

Mutta et kuitenkaan oleta miehen maksavan puolet? Eri asia tuo vänkääminen omasta osuudesta. 

Vierailija
94/217 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viihtyisin miehen seurassa, niin lähtisin tietenkin. Mulla on varaa maksaa omat syömiseni ja juomiseni. Tokat treffit ei vielä ole seurustelua.

Seurustelemaan en alkaisi pihin tyypin kanssa. En jaksa itse laskea rahoja, kun kutsun ystäviä luokseni, enkä todellakaan ala jakamaan arkea joka penniä kyttäävän tyypin kanssa, vaan halua mutkatonta elämää, jossa kumpikin haluaa vapaaehtoisesti tarjota vuorollaan toiselle. Suhtautuminen rahaan tulee kuitenkin selväksi aika pian ihan normaalisti deittaillessa, niin en jaksa stressata siitä ekoilla treffeillä.

Vierailija
95/217 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset eivät ole feministejä. Ei kai tämä nyt voi olla yllätys? Huvittavaa kyllä, että sinusta feminismikin on selvästi huono asia, kun puhut kiihkofeminismistä tuohon sävyyn - mutta sitten ne perinteiset sukupuoliroolitkaan eivät kelpaa. Mikä sinulle sitten olisi hyvä?

Kyse ei ole siitä mikä minulle on hyvä tai ei, vaan siitä, että osa naisista edelleen hankkii hyvällä omatunnolla ruokansa semipros tituutiolla, ja samalla kuitenkin vingutaan tasa-arvosta. Minulle opetettiin jo lapsena, että jokainen maksaa omat kulunsa, eikä kenenkään tarvitse "viedä" ketään mihinkään, vaan naisetkin pärjäävät ja osaavat itsekin mennä.

Vierailija
96/217 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oleta, että pitäisi maksaa ensitreffeillä, kun en muutenkaan oleta, että toisen pitää maksaa enemmän, joten ei mitään ongelmaa. 

Vierailija
97/217 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä?

Eikö tasa-arvo kelpaakaan?

Ei sillä ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa, vaan käytöstapojen.

Ja huomaavaisuuden. Parisuhteessa halutaan aina tehdä toiselle kivoja juttuja, ruuan tarjoaminen on yksi niistä, kuten myös vaikka kukkien ostaminen.

Mun mies ostaa mulle joka vuosi kukkia synttärinä, hääpäivänä ja äitienpäivänä, koska tietää että minä tykkään niistä todella paljon. Minä ostan hänelle kaikenlaista jota hän tarvitsee, vaikka kirjan josta ajattelen että hän pitäisi, uusia sukkia tai kalsareita jos hän on valittanut että entiset alkaa olla huonoja. Minä pesen pyykit, mies tiskaa astiat, minä ostan lapsille jne. joululahjat ja teen jouluruuat, mies hieroo hartioitani ja selkääni kun ne on jumissa ja mulla särkee päätä.

Vierailija
98/217 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä?

Eikö tasa-arvo kelpaakaan?

Ei sillä ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa, vaan käytöstapojen.

Ja huomaavaisuuden. Parisuhteessa halutaan aina tehdä toiselle kivoja juttuja, ruuan tarjoaminen on yksi niistä, kuten myös vaikka kukkien ostaminen.

Mun mies ostaa mulle joka vuosi kukkia synttärinä, hääpäivänä ja äitienpäivänä, koska tietää että minä tykkään niistä todella paljon. Minä ostan hänelle kaikenlaista jota hän tarvitsee, vaikka kirjan josta ajattelen että hän pitäisi, uusia sukkia tai kalsareita jos hän on valittanut että entiset alkaa olla huonoja. Minä pesen pyykit, mies tiskaa astiat, minä ostan lapsille jne. joululahjat ja teen jouluruuat, mies hieroo hartioitani ja selkääni kun ne on jumissa ja mulla särkee päätä.

Hei haloo, kyse on ensitreffeistä eikä edes tiedetä tuleeko jutusta mitään. 

Vierailija
99/217 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo vakisuhteessa, mutta aikanaan kun treffailin, annoin miehen maksaa, jos olin itse kiinnostunut. Mutta jos tiesin heti ekalla tapaamisella, että tämä oli tässä, vaadin maksaa oman ruokani. Yleensä mies ymmärsi jo tästä sitten, etten ollut kiinnostunut tutustumaan sen enempää.

Vierailija
100/217 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee shokki varmasti näille palstan ulkkari-hehkuttajille, että siellä ulkomaassa todellakin mies tarjoaa. Hulluna haukutaan suomifemmareita, mutta itku tulee sitten kuitenkin, jos pitäis perinteistä miehen roolia vetää ja kukkaroa raottaa. Surkimukset.

Ps. Tietenkin nostaa miehen pisteitä, jos hän tarjoutuu maksamaan mikäli on ollut aloitteellinen ja itse pyytänyt nimenomaan syömään. Osoittaa, että on oppinut käytöstavat. Mutta todellakin silti maksan omat ruokani ja juomani aina, liikaa nähnyt näitä kommentteja maksullisuudesta ja plluvelvoitteesta, jos jotain tarjottua ottaa vastaan.