Olen 56-vuotias ja viimeisen kahden vuoden aikana rupsahtanut todella pahasti
Samoihin aikoihin loppuivat kuukautiset, joten hormoneista vissiin johtuu. Surullista edes katsoa peiliin.
Kommentit (26)
Pitkälle selvisit. Onnittelut siitä!
Naamani roikkuu rasittavasti. Tissini... saati...ette halua tietää. N45
No eikö tuo ole aivan normaalia? Ymmärrän, että voi itsestä tuntua oudolta, mutta se on elämää!
Varmaan paras etsiä muuta puuhaa ja mielenkiintoa kuin oma ulkonäkö ja peilin edessä naamansa tarkkaileminen. Keskipiste nyt itsestä ulospäin.
Minkä ikäisenä sitten saa rupsahtaa? Kurjaa, jos ikä ei saa näkyä missään.
Vierailija kirjoitti:
Niin mitkä?
Noin se meni mullakin. 55 vuotiaaksi yllättävän vähän rupsahtamista, mutta siitä se alamäki lähti. No, ihan sama olen nyt 60 v. vakituisessa työssä ja aviomies rinnalla. Pääasia, että jaksan edelleen juosta ja jumpata, sekä kokata kunnon ruokaa. Kiinnitän edelleen huomiota pukeutumiseen, mutta se on vaikeaa. Mielestäni ei saa olla liian nuorekasta, mutta en halua vielä mummoutua.
Oikeasti v*tuttaa aika paljon, että jotkut naiset, kuten minä, alkavat rupsahtelemaan jo kolmekymppisinä (tai jopa nuorempina), mutta jotkut taas ovat hyvinkin hehkeitä vielä kuusikymppisenä. Minun yksi serkkuni on juuri tuollainen. Ikää hänellä on nyt 64 ja ihan oikeasti hän näyttää enemmän 45-vuotiaalta kuin ikäiseltään. Tietääkseni hän ei ole tehnyt mitään "taikatemppuja" ulkonäölleen.
Mä olen 40v, ekaa kertaa raskaana ja rupsahdin puolessa vuodessa ihan älyttömästi, yhtäkkiä kaikki valahti ja tuli ryppyjä. Luulin, että tämä ois synnytyksen jälkeen ja vauvavuosina edessä, mutta alkoikin jo nyt. Jee...
Syytän miehiä! Missä ovat naistennaurattajat? Jos naiset nauraa kikattaisivat kippurassa, olisi vain naurunryppyjä silmäkulmissa. Happamat mölähtelijät saavat naamani venähtämään tympääntyneisyyttäni.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä sanon, että kyllä mulla heppi ihailee pikemminkin mun uusia kenkiä kuin uutta lippistä! :)
Rupsahtaminen on ihanaa! Ei kaiken maan Allut enää häiriköi!
Ei ole olemassa mitään "rupsahtamista" Vaan vanhenemista
Miehistä iso osaa sen sijaan vanhenee charmikkaasti. Paranee kuin viini vaan.
Kasvojumpasta on hyötyä, mutta tahtoo unohtua naaman vääntely arjen kiireissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään "rupsahtamista" Vaan vanhenemista
En voi ottaa niitä naisia tosissaan jotka käyttää tota sanaa.
Olen jo miettinyt jotain täyteaineitakin tai botoxia, mutta vaikeaa kun en niistä mitään tiedä.