Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisille ei kelpaa edes pitkä mies ja suht söpö tavallisen komea mies.

Vierailija
30.10.2021 |

Nykyää naisten rima on tosi korkeella.. yksin saa olla.. Ihmettelen miten toiset pariutuu.

Kommentit (403)

Vierailija
41/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luonne on p as... Ei kelpaa vaik ois kuin adonis

Vierailija
42/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä aiemmissa naisissa oli vikana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijjaa vaihda jo levyä! Vai ootko palstan kilttimies jankkaaja

Vierailija
44/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä aiemmissa naisissa oli vikana?

Ei mikään.. olen jopa seurustellut mut viimesin oli tosi kaunis ja tykkäsin.. mut en kelvannu meni nopeesti jättämään mut ja kertoi että hommaa vakituinen työ.. Ja monet naiset ihmetelly miksen tee mitää ja olen työtön.. No nyt on työpaikka ja nyt ei sit kelpaa.. no kai sen takia että minä olin työtön ja rahaton ja köyhä en kelvannu.

Vierailija
45/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitahan kuvia tänne, niin arvioidaan

https://www.suomi24.fi/profiili/Andee34

Jos tää, niin ihan tavallinen suomalainen mies, jossa ei ole ulkonäöllisesti mitään rumaa. Paljon paljon rumempiakin on olemassa ja silti niilläkin on siippa. Nuo sun itsesäälissä rypemiset sen tekee, jos siippa on löytymättä. Se näkyy ulospäin. Kasvata siis terve itsetunto, niin johan naisia ja kavereita alkaa löytymään.

Vierailija
46/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut monista naisista ja pyytänyt treffeille ei sitte kukaa lähde ja antaa olla.. antaa niin olla!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
47/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitahan kuvia tänne, niin arvioidaan

https://www.suomi24.fi/profiili/Andee34

Jos tää, niin ihan tavallinen suomalainen mies, jossa ei ole ulkonäöllisesti mitään rumaa. Paljon paljon rumempiakin on olemassa ja silti niilläkin on siippa. Nuo sun itsesäälissä rypemiset sen tekee, jos siippa on löytymättä. Se näkyy ulospäin. Kasvata siis terve itsetunto, niin johan naisia ja kavereita alkaa löytymään.

Sitähän mä sanoin että monesti näkee pariskuntia ja mies ei ole komea ja nainen kaunis.. ja mä ihmettelen miksi mä en kelpaa ja löydä.. No kai mun itsetunto on matala ku saan aina kauniilta naisilta pakkeja tai oon lihonut ja kaljuuntunut.

Vierailija
48/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi kelvata pitkä mies? En minä ainakaan halua mitään kauheaa hujoppia. Ja miksi pitäisi kelvata joku "tavallisen komea"? En halua mitään tavallisella tavalla komeaa miestä, haluan sellaisen, joka on minusta hyvännäköinen ja seksikäs, eikä tunnu tavalliselta.

Mitä ihmettä kauheeta hujoppia... no monet naiset silti haluaa pitkän miehen eikä miestä joka on päätä lyhkäsempi kun nainen esim 160 cm

Niin no minulle on sinänsä miehen pituus toki yhdentekevä, mutta ihannepituus olisi joku 175cm. Olen itse 168. Liian pitkä pituusero on minusta epäkäytännöllistä, ja minusta sellaiset keskimittaiset ovat paremman näköisiä. Eli ei minun kohdallani lisää kiinnostusta, jos mies on pitkä saati tosi pitkä. Ihan sama, mitä "monet naiset" haluavat, minä haluan mitä itse haluan.

Vierailija
49/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen että niinku monesti katselen muita pariskuntia.. Vaikka ulkonäkö on ok ja oon pitkä ja pukeudun siististi.. ei naiset kiinnostu eikä hymyile ei katso päälle.. minä tuijotan naisia ja monet on kauniita ja katson.. en ymmärrä miksi näin kokoajan.. en mä ruma ole

Vierailija
50/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tiiä. Mun mies on aika lyhyt ja pullea, mutta ihan söpö ja luonteeltaan välittävä ja kiva. Kyllä sussa taitaa olla jotain vikaa, muuta kuin ulkonäkö siis.

Yli 190 cm pitkä en kovin lihava.. jotain vikaa mussa on. Ei ole kavereitakaan.

Sun vika on luonteessa, ei ulkonäössä.

Jos et kelpaa kenellekään edes satunnaiseksi kaljaseuraksi niin miten kelpaisit 247 parisuhteeseen?

En tiedä missä on vika.. ihan mukava tyyppi olen ja käyn töissä sun muuta. No ei ole kavereita enkä juo kaljaa.

Ei se riitä, että olet omasta mielestäsi mukava tyyppi. Sinun pitää olla sen potentiaalisen kumppaniehdokkaankin mielestä hyvä tyyppi.

Vierailija
51/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, että laitoit kuvan, jotta naiset osaavat varoa sinua.

Vierailija
52/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi kelvata pitkä mies? En minä ainakaan halua mitään kauheaa hujoppia. Ja miksi pitäisi kelvata joku "tavallisen komea"? En halua mitään tavallisella tavalla komeaa miestä, haluan sellaisen, joka on minusta hyvännäköinen ja seksikäs, eikä tunnu tavalliselta.

Mitä ihmettä kauheeta hujoppia... no monet naiset silti haluaa pitkän miehen eikä miestä joka on päätä lyhkäsempi kun nainen esim 160 cm

Niin no minulle on sinänsä miehen pituus toki yhdentekevä, mutta ihannepituus olisi joku 175cm. Olen itse 168. Liian pitkä pituusero on minusta epäkäytännöllistä, ja minusta sellaiset keskimittaiset ovat paremman näköisiä. Eli ei minun kohdallani lisää kiinnostusta, jos mies on pitkä saati tosi pitkä. Ihan sama, mitä "monet naiset" haluavat, minä haluan mitä itse haluan.

Ja ei kelpaa 194 cm mies.. mitä ihmettä?

Vierailija
53/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naiset miksi ette lähde treffeille.. mikä

teitä vaivaa.. laskekaa kiitos rimaa.?

Vierailija
54/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen että niinku monesti katselen muita pariskuntia.. Vaikka ulkonäkö on ok ja oon pitkä ja pukeudun siististi.. ei naiset kiinnostu eikä hymyile ei katso päälle.. minä tuijotan naisia ja monet on kauniita ja katson.. en ymmärrä miksi näin kokoajan.. en mä ruma ole

Kas-va-ta it-se-tun-to. Ha-en-ko ra-ta-kis-kon? Älä syytä muita ja katsele muita pareja.

Vierailija
55/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä tuijota kaikkia naisia! susta tulee stalkkerivibat..

Vierailija
56/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän oon jatkuvasti sanonut että paljo lihavempia ja rumempia on parisuhteissa,, ja minä oon se joka on yksin ja turhautunut todella todella tähän tilanteeseeni ja yksin oloon.

Vierailija
57/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas-va-ta it-se-tun-to. Ha-en-ko ra-ta-kis-kon? Älä syytä muita ja katsele muita pareja.

Se on kunnossa.. tiedän et olen pitkä ja kivan näkönen.. mutta en kuitenkaa saa naista millään.

Vierailija
58/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi exä ei halunnut ottaa sua takasin? Sähän sait töitä.

Vierailija
59/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin kerran tän Allun kanssa suomi24 chatissa. Jos on siis sama henkilö kyseessä, ei tietoa. Joku nainen oli jättänyt sen ja kaipuu exään oli kova. Voivotteli jo silloin ettei kukaan enää huoli. Ilmeisesti tuosta ex jääny T jokin trauma. Jos siis on sama mies. Kirjoitustyyli ainakin saman tyylinen ja nimi.

Vierailija
60/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim jos lähden kaupungille kahvilaan mihin vaan.. naisille olen kuin ilmaa.. miten on mahdollista ku en ole edes ruma.. ei naiset katso mitenkää päälle.. Kauheella kiireellä kävelevät ohi ja tuijottavat somea.. niin semmosia ne nirppanokat on.