Naisille ei kelpaa edes pitkä mies ja suht söpö tavallisen komea mies.
Nykyää naisten rima on tosi korkeella.. yksin saa olla.. Ihmettelen miten toiset pariutuu.
Kommentit (403)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim jos lähden kaupungille kahvilaan mihin vaan.. naisille olen kuin ilmaa.. miten on mahdollista ku en ole edes ruma.. ei naiset katso mitenkää päälle.. Kauheella kiireellä kävelevät ohi ja tuijottavat somea.. niin semmosia ne nirppanokat on.
Ei ne ole siellä kaupungilla sua varten tai seuraa etsimässä.
Tiedän.. mutta itse etsin seuraa ja kaipaan sutinaa ja naista.. mistä sitte löytäis ku ei käy baareissa eikä oo tinderiä.
Riippuu harrastuksista. Autot, metsästys, pukinparta tai jokin skitso ammatti ei sytytä.
Mä vaa ihmettelen, mistä sen naisen sit löytää.. kun en ymmärrä oikee.. käyn paljo ihmisten keskellä ja liikun ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitahan kuvia tänne, niin arvioidaan
Jos tää, niin ihan tavallinen suomalainen mies, jossa ei ole ulkonäöllisesti mitään rumaa. Paljon paljon rumempiakin on olemassa ja silti niilläkin on siippa. Nuo sun itsesäälissä rypemiset sen tekee, jos siippa on löytymättä. Se näkyy ulospäin. Kasvata siis terve itsetunto, niin johan naisia ja kavereita alkaa löytymään.
Sitähän mä sanoin että monesti näkee pariskuntia ja mies ei ole komea ja nainen kaunis.. ja mä ihmettelen miksi mä en kelpaa ja löydä.. No kai mun itsetunto on matala ku saan aina kauniilta naisilta pakkeja tai oon lihonut ja kaljuuntunut.
No miksi sä sitten syytät naisia, että pelkästään komeat mallit kelpaa? Jos kerran itsekin näet, että niillä ei niin komeillakin miehillä on nainen?
Niin, miks ex ei ottanut takas vaikka sait töitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tää, niin ihan tavallinen suomalainen mies, jossa ei ole ulkonäöllisesti mitään rumaa. Paljon paljon rumempiakin on olemassa ja silti niilläkin on siippa. Nuo sun itsesäälissä rypemiset sen tekee, jos siippa on löytymättä. Se näkyy ulospäin. Kasvata siis terve itsetunto, niin johan naisia ja kavereita alkaa löytymään.
Sitähän mä sanoin että monesti näkee pariskuntia ja mies ei ole komea ja nainen kaunis.. ja mä ihmettelen miksi mä en kelpaa ja löydä.. No kai mun itsetunto on matala ku saan aina kauniilta naisilta pakkeja tai oon lihonut ja kaljuuntunut.
No miksi sä sitten syytät naisia, että pelkästään komeat mallit kelpaa? Jos kerran itsekin näet, että niillä ei niin komeillakin miehillä on nainen?
No mua turhauttaa ku nykyää ei vaa kelpaa.. ja olen kateellinen kun toiset saa läheisyyttä ja on nainen vierellä nukkumas yön.. minäkin kaipaan sellasta ja en halua olla enää yksin.. mutta ihmiset ei taida oikeen tajuta..
Vierailija kirjoitti:
Niin, miks ex ei ottanut takas vaikka sait töitä?
Koska hän sanoi jätä mut rauhaan ja jätin.. ei halua enää koskaa nähdä ja pitää yhteyttä.
Ei se komeus, ei se pituus, ei sen pituus ja paksuus, vaan kaiken ratkaisee se, millainen ilme Pitkämiehen naamalla on. Jos ystävällinen, rentoutunut, ''aito-oma-itsensä'' niin johan alkas lohjeta.
P.S. Turhan pihi ei kannata olla. Reilu, huomaavainen, kysellä mitä saisi olla jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään poisti kuvansa, eli oli siis tämä jankkaaja. No selvisi ainakin, ettei ole sama tyyppi kuin se Eino. Mutta ihan samanlaiset jutut ja sama tyyli jankuttaa.
Kyllä omasta mielestä on asiat ihan hyvin.. mutta ei vain kumppania saa kun naiset on nirsoja... kyllä minulle moni nainen kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiiä. Mun mies on aika lyhyt ja pullea, mutta ihan söpö ja luonteeltaan välittävä ja kiva. Kyllä sussa taitaa olla jotain vikaa, muuta kuin ulkonäkö siis.
Yli 190 cm pitkä en kovin lihava.. jotain vikaa mussa on. Ei ole kavereitakaan.
Et siis naisten lisäksi kelpaa miehillekään kaljottelukaveriksi. Missähän vika voisi olla, jos ei ulkonäössä? Onko se sun luonteessa, vai muiden miesten ja naisten standardeissa?
Yksi asia on varma: huonohampaista miestä ei huoli kukaan. Tämä on aivan saletti. Eli ensin hammaslääkäriin ja siitä se lähtee.
No mä en välttämättä tuu koskaa kelpaavan.. käyn töissä ja urheilen ja olen vaa yksin.. katselen katkerana ja kateellisena kun toisilla on niin kauniit naiset kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään poisti kuvansa, eli oli siis tämä jankkaaja. No selvisi ainakin, ettei ole sama tyyppi kuin se Eino. Mutta ihan samanlaiset jutut ja sama tyyli jankuttaa.
Allu on kalju. Oliko tää pönäkkä ja klani? Kysymys niille jotka ehti näkemään.
Pipsa-69 kirjoitti:
Yksi asia on varma: huonohampaista miestä ei huoli kukaan. Tämä on aivan saletti. Eli ensin hammaslääkäriin ja siitä se lähtee.
Miten niin luulet että mulla on huonot hampaat? Tule katsomaan.. joka päivä harjaan hampaani ja olen käynyt hammaslääkärillä. älä jauha tommosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten.. ei se ole este?
No mutta naiset laskekaa rimaaa ja katsokaa peiliinne.. ette saa komeaa mallimiestä ja se on huono mies.. se valehtelee ja pettää.. sekö kiinnostaa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten.. ei se ole este?
Kaikkia ei sytytä itä-eurooppalainen rekkakuski.
Kuka seurustelemalla seurustelee 24/7? Kyllä omaa tilaa pitää osata antaa.
Ei ne ole siellä kaupungilla sua varten tai seuraa etsimässä.