Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisille ei kelpaa edes pitkä mies ja suht söpö tavallisen komea mies.

Vierailija
30.10.2021 |

Nykyää naisten rima on tosi korkeella.. yksin saa olla.. Ihmettelen miten toiset pariutuu.

Kommentit (403)

Vierailija
21/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi kelvata pitkä mies? En minä ainakaan halua mitään kauheaa hujoppia. Ja miksi pitäisi kelvata joku "tavallisen komea"? En halua mitään tavallisella tavalla komeaa miestä, haluan sellaisen, joka on minusta hyvännäköinen ja seksikäs, eikä tunnu tavalliselta.

Mitä ihmettä kauheeta hujoppia... no monet naiset silti haluaa pitkän miehen eikä miestä joka on päätä lyhkäsempi kun nainen esim 160 cm

Vierailija
22/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vi**u, nyt tämä rasittava ruikuttaja 24en sinkut-osiosta on täälläkin. Painu helvettiin ja pysy omalla palstallasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on huomattu ettei tässä ole mitää mahiksia enää.. naiset haluaa täydellisen miehen ihan sama!!1

Vierailija
24/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan edes huomaa meitä Prismassa, kun ollaan sun mielestäsi niin rumia.

Vierailija
25/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en totaalisesti ymmärrä nirsoja naisia nykyään.. Pysyä kaukana noista kyllä.

Vierailija
26/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta pitkä mies ja suht komea ei kelpaa... ollaan nirsoja että kelpaa se komea mallimies.

Vierailija
27/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu on päässyt viikonloppulomalle psyk.hoidosta ja pllua tekisi mieli.

Vierailija
28/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sama eino, joka hakee seuraa kaikista facebookryhmistä?

Vierailija
29/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo se on huomattu ettei tässä ole mitää mahiksia enää.. naiset haluaa täydellisen miehen ihan sama!!1

Voisitko painua jänkkäämään tuota autistista pasckaasi takaisin muiden ätmien pariin? Mitä luulet saavasi täältä? Vai luuleeko munakkaat valtaavansa TÄMÄNKIN palstan? 

Vierailija
30/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen mikä näitä Suominaisia vaivaa.. Mónesti kiinnitän huomiota kaupassa kumppaneihin pariskuntiin mies ei ole yhtään komea mies voi olla naista lyhkäsempi ja pullukka silti ovat toisensa löytäneet. Itse olen pitkä ja komea ja aina yksin jokapaikassa.. onhan tässä kaikenlaista mielessä miksi minä en kelpaa joka haluaa juurikin kumppanin

Vierailija
31/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdentekevää.

Poikuus 48

Vierailija
32/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa olla jos minä en kelpaa.. mitä edes mietin ja katson naisiia.. Unohdan ne tästä maailmasta niitä ei ole olemassa.. olen heille kun ilmaa.. kaupassa en saa katseita hymyjä.. naista ei vain kiinnosta.

Vierailija
33/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tiiä. Mun mies on aika lyhyt ja pullea, mutta ihan söpö ja luonteeltaan välittävä ja kiva. Kyllä sussa taitaa olla jotain vikaa, muuta kuin ulkonäkö siis.

Yli 190 cm pitkä en kovin lihava.. jotain vikaa mussa on. Ei ole kavereitakaan.

Siis luuletko tosiaan, että pituus ja paino ovat ne ratkaisevat asiat?

En.. mutta ihmettelen etten kelpaa kellekkää siis nykyään. ennen vielä ja nuorempana kelpasin.

Se oli ennen kuin sekosit päästäsi.

Vierailija
34/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole rahaa ja paljon niin ei taatusti kelpaa.

Hahaha, voi kuule.. Pyöritin yhtenä kesänä köyhiä raksaäijiä. Ihan muut valintakriteerit oli.

Vierailija
35/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitahan kuvia tänne, niin arvioidaan

Vierailija
36/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tiiä. Mun mies on aika lyhyt ja pullea, mutta ihan söpö ja luonteeltaan välittävä ja kiva. Kyllä sussa taitaa olla jotain vikaa, muuta kuin ulkonäkö siis.

Yli 190 cm pitkä en kovin lihava.. jotain vikaa mussa on. Ei ole kavereitakaan.

Siis luuletko tosiaan, että pituus ja paino ovat ne ratkaisevat asiat?

En.. mutta ihmettelen etten kelpaa kellekkää siis nykyään. ennen vielä ja nuorempana kelpasin.

Se oli ennen kuin sekosit päästäsi.

Ilmeisesti olen liian vanha.. mitä ihmettä ihminen vanhenee ja muuttuu.. hitsit eikö naiset sitä ymmärrä ,.. mä en tajua.

Vierailija
37/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin asiattomaksi, ei näitä jaksa. Jos viettää lauantai-iltaansa mammapalstalla niin kyllähän jo se riittää selittämään, miksi on yksin.

Vierailija
38/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä sama eino, joka hakee seuraa kaikista facebookryhmistä?

Kertokaa Einolle Puolasta ja Bulgariasta. Hiljaisuus on taattu 👍

Vierailija
39/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstoilla inisevä en kelpaa kellekään - mies ei sytytä edes bensalla höystettynä vaikka olisi miten pitkä. Pitää olla sujut itsensä kanssa, tai sitten tarvittaessa työstää itseään ilman jatkuvaa itsesääliä. Pidin yhdestä miehestä joka oli ajattele vain 167cm pitkä, mutta oli henkisesti to-del-la rankkaa olla jatkuvasti ihan päivittäin tukemassa toista siinä, että kelpaat mulle tuollaisena ja ei, en jätä komeamman tai pidemmän takia, ja ei, et ole taakka. Se itsesäälissä rypeminen ei kiinnosta.

Vierailija
40/403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset kattokaa peiliin ootte tosi nirsoja.. mikä teille riittää ja kelpaa.. kertokaa se?????