Heräät ja tuntemasi maailma on kaatunut. On käynnissä zombie-apokalypsi. Mitä teet?
Itse keittäisin kahvia jos sähköa vain on ja alkaisin sitten kerätä aseistusta, jotta pääsisin juoksemaan autolle.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Onko ne nopeita zombeja vai hitaita? jos ne on hitaita niin lähden rauhassa liikenteeseen. Pakkaan reppuun kipinäsytyttimen, pari kattilaa, jonkun aseena toimivan pampun, paracord narua, vaatteita ja lähden mettään. Toki eka saatan käydä ryöstelemässä kauppoja jotta saan enemmän tarvittavia välineitä, ehkä jouskari myös?
Samaa olin tulossa kysymään että laahustaako ne vai juokseeko?Minulla ei ole autoa mutta hitaita pääsisi pyörälläkin pakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ne nopeita zombeja vai hitaita? jos ne on hitaita niin lähden rauhassa liikenteeseen. Pakkaan reppuun kipinäsytyttimen, pari kattilaa, jonkun aseena toimivan pampun, paracord narua, vaatteita ja lähden mettään. Toki eka saatan käydä ryöstelemässä kauppoja jotta saan enemmän tarvittavia välineitä, ehkä jouskari myös?
Samaa olin tulossa kysymään että laahustaako ne vai juokseeko?Minulla ei ole autoa mutta hitaita pääsisi pyörälläkin pakoon.
Ei kiitos sellasia zombeja mitä on 28 päivää myöhemmin elokuvissa, ne on niin nopeita että ei voi oikein tehä mitää
Ainii ja kalavehkeet ottasin mukaa kans
Terv. Eka kommentti
Hamstraisin vessapaperia ja pelkäisin median pelottelemaa myrskyä.
Olen Helsingissä, laittaisin moottoripyöräkamat päälle, (niistä ei ihmishampaat muutenkaan pystyis puremaan läpi).
Ja lähtisin pyörällä maalle savoon missä vanhemmat ja sisko on, vaikka liikenne olis tukossa, niin pyörällä pääsis vaikka ojan kautta ohi.
Iskisin säästyneistä miehistä parhaimman. 💋
Jos ne on Walking dead -zombeja, niin lähden rauhassa ulos ja hölkkään niitä karkuun. Jos ne on Train to Busan -zombeja, niin hyppään ikkunasta kuolemaani.
siis jos herättyäni tietäisin mikä on. varmaan kattelemaan onko muita ei- zombeja (hiipaillen)
ja samalla keräämään varustusta. Paitsi oikeammin ensiksi kerrostalon pommisuojaan panikoimaan joksikin aikaa. m56
Olisivatko ne zombit samoamassa vapauttavalle lintunuhapiikille vai mihinkä?
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja että olet lapsellinen
Voi luoja että olet varmaan hauskaa seuraa. Saatko useinkin kutsuja illanviettoihin tai treffeille?
En olisi varmaan kauan hengissä, asun maantasalla sekä olen lisäksi lihava ja huonokuntoinen. Kotona ei mitään järkevää millä puolustautua paitsi vasara. R.I.P.
Käynnistäisin maansiirtokoneen ja littaisin niitä niin monta kuin tankissa riittää polttoainetta. Toinen vaihtoehto on että muuttaisin sukulaisen saaressa sijaitsevaan mökkiin heti kun olen kerännyt tarpeeksi ruokavaroja mukaan. Eläisin siellä pääasiassa kalastamalla.
Varmaan pakkaisin perheen ja mahdollisimman paljon sapuskaa ja muuta tarpeellista autoon ja ajeltaisiin maalle pienelle sukutilalle, joka on syrjäkylällä. Sinne alkaisin rakentaa kunnon linnoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne on Walking dead -zombeja, niin lähden rauhassa ulos ja hölkkään niitä karkuun. Jos ne on Train to Busan -zombeja, niin hyppään ikkunasta kuolemaani.
Sama. En suostuisi pelkäämään missään kerrostaloasunnossa josta en pääse pois.
Se taitaa olla jo. Perustaisin zombivapaan vyöhykkeen ja kaupan.
Kerrostalon korkeimpaan kerrokseen ja kerään kamaa!
Tsompi ja per su vapaa vyöhyke tarvittaisiin nopeesti
Luultavasti liittyisin johonkin karismaattisen johtajan rosvojengiin.