Kelpaako naisille yh-isi?
Jäin yksinhuoltajaksi poikani ollessa pari viikkoinen, kun hänen äitinsä vain ilmoitti ettei pystykkään tähän. Emme olleet ikinä yhdessä mutta kyllä silti yhtä lailla lapsi on minun kuin hänen. Poikani täytti joulukuussa 2 vuotta enkä ole nyt parina vuonna edes ajatellut parisuhdetta. Kiirettä on riittänyt yksinhuoltajana ja töissä. Minulla on onneksi iso tukiverkosto enkä ole ollut kokonaan yksin.
Olen pian 26-vuotias ja nyt siinä tilanteessa elämässäni, että kaipaisin toista puoliskoa. Kelpaako naisille ylipäätään edes yh-isät?
Kommentit (106)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:48"]
Tapasin yhden ihanan yh-isän mutta homma kaatui lopulta siihen lapseen. Aina lapsi oli se ykkönen ,minä kakkonen ...
[/quote]
Käännetään nyt asia toisin päin, niin näinhän se menee useimmiten yh-naisen kanssa. Siinä vaiheessa viimeistään kun murkkuikäiset ottaa isännän paikan omassa kotona, katkee pinna.
Ei kelpaa. Jotain vikaahan siinä on oltava. Säälittää akat jotka lisääntyvät miehelle, jolla ennestään on lapsia- jos ei edellisenkään kanssa ole perhe-elämä onnistunut, miten se seuraavan kanssa onnistuisi. Ei ole poikkeusta sääntöön.
Kyllä kelpasi. Musta tuli 22-vuotiaana lähi-äitipuoli ja yhdessä on nyt 16v oltu. Yhteisiäkin on matkan varrella saatu ja yhdessä kaikki kasvatettu. En voi valittaa.