Kelpaako naisille yh-isi?
Jäin yksinhuoltajaksi poikani ollessa pari viikkoinen, kun hänen äitinsä vain ilmoitti ettei pystykkään tähän. Emme olleet ikinä yhdessä mutta kyllä silti yhtä lailla lapsi on minun kuin hänen. Poikani täytti joulukuussa 2 vuotta enkä ole nyt parina vuonna edes ajatellut parisuhdetta. Kiirettä on riittänyt yksinhuoltajana ja töissä. Minulla on onneksi iso tukiverkosto enkä ole ollut kokonaan yksin.
Olen pian 26-vuotias ja nyt siinä tilanteessa elämässäni, että kaipaisin toista puoliskoa. Kelpaako naisille ylipäätään edes yh-isät?
Kommentit (106)
1,5 vuotta kahden lapsen isän kanssa suhdetta takana ja en kadu hetkeäkään. Äiti ja nainen kannattaa tutustuttaa toisiinsa varhaisessa vaiheessa,meidän tilanteessa tilanne on jopa niin hyvä,että käymme yhdessä viihteellä ja perheenä syömässä. Lapsetkin tajuaa,että heillä on monta välittävää aikuista ympärillä.
Olen itse yh-nainen, mutta en huolisi yh-isää. Menisi liian vaikeaksi, kun olisi sun ja mun lapsi. En tykkää muutenkaan yleisesti ottaen lapsista, vain omastani.
Sinä olet nuori, joten voit hyvinkin löytää jonkun lapsettoman, joka haluaa perheen.
Ja tämä oli vain minun näkemykseni, ei mikään ainoa totuus.
Kyllä kelpaa. Kumma kun yh-äidit täällä haukutaan senkin edestä
Varmaan kelpaisi monellekin...minullekin, jos olisin nuorempi. Kaikki naiset eivät voi edes saada lapsia ja sinulla olisi noin pikkuinen, jolle voisi antaa hellyyttään yhdesä sinun kanssasi. Olet kyllä ihana isä, tuollaisia on harvassa ja naiset tykkäävät. Tsemppiä!
Todellakin kelpaa!! Mulle ainakin. :)
Kautta aikojen naiset ovat mieltyneet vastuuntuntoisiin miehiin.
Ei kelpaisi. Kiertäisin kaukaa. Kiertäisin kaukaa myös isän jonka lapsi on äidillään.
Ei kelpaa. Sympatiaa ja selkääntaputuksia riittää mutta ei sen vakampaa.
T: yh-iskä
Minulla on sellaisia kokemuksia että kun liikun meidän pojan 2.5v nyt kanssa niin saan vierailta naisilta paljon enemmän huomiota kuin liikkuessani ilman lasta.
Tv. Mies 39v
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 21:22"]
1,5 vuotta kahden lapsen isän kanssa suhdetta takana ja en kadu hetkeäkään. Äiti ja nainen kannattaa tutustuttaa toisiinsa varhaisessa vaiheessa,meidän tilanteessa tilanne on jopa niin hyvä,että käymme yhdessä viihteellä ja perheenä syömässä. Lapsetkin tajuaa,että heillä on monta välittävää aikuista ympärillä.
[/quote]
No tilanne on se, että lapsen äiti ei edes ole tekemisissä lapsensa kanssa.. AP
Ap miten tämä sun tilanne on päässyt syntymään?
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 21:21"]
Vieläkö haluat perheen vai oletko jo päättänyt, että esim. lapsiluku on täysi ja naimisiin et mene enää ikinä? Jos olet niin pettynyt, sitten voi olla huonommat mahdollisuudet. Muuten en usko, että tuo yksinhuoltajuus on monellekaan naiselle ongelma.
[/quote]
Voisin kyllä haluta lisääkin lapsia mutta haluan olla varma, että tämä nainen ei jätä minua sitten niiden kanssa yksin. AP
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 21:31"]Minulla on sellaisia kokemuksia että kun liikun meidän pojan 2.5v nyt kanssa niin saan vierailta naisilta paljon enemmän huomiota kuin liikkuessani ilman lasta.
Tv. Mies 39v
[/quote]
Tästä huomiosta on ikuisuus parisuhteeseen tai mihinkään vakavampaan
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 21:28"]
Kautta aikojen naiset ovat mieltyneet vastuuntuntoisiin miehiin.
[/quote]
Sori vaan mutta yksinhuoltajuus kyllä kielii päinvastaista. Ei hallita ehkäisyä, ihmistuntemus on huono tai ei osata hoitaa parsuhdetta. Keksi itse lisää. Tää ei ole kivasti sanottu mutta näin mä ajattelen.
Kelpaa, etenkin vähän vanhemmille kuin mitä itse olet. Monilla ikäisilläsi on vielä biletysvaihde päällä.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 21:31"]
Minulla on sellaisia kokemuksia että kun liikun meidän pojan 2.5v nyt kanssa niin saan vierailta naisilta paljon enemmän huomiota kuin liikkuessani ilman lasta.
Tv. Mies 39v
[/quote]
Sana juttu.
T. 23v 4 pojan isä
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 21:35"]
Ap miten tämä sun tilanne on päässyt syntymään?
[/quote]
Tapasin naisen ja meillä oli kivaa. Homma ei pidemmän päälle toiminnut mutta nainen tuli raskaaksi. Sanoin, että tuen häntä molemmissa valinnoissa. Hän päätti pitää lapsen ja sovimme, että kasvatamme lapsen yhdessä vaikka meidän juttu ei toiminut. Lapsi syntyi ja todellisuus pamahti päin kasvoja. Nainen ei jaksanutkaan ja jäin yksin lapsen kanssa. AP
Kelpaa, mut vaatii naiselta aika paljon. Kokemusta löytyy.