Miehet tykkää hirmu laihoista naisista
Jännä, kun aina hehkutetaan muodokkaita naisia ja että pitää olla mistä kiinni ottaa ym.
Kuitenkin esim. tuttavapiirissä kaikkein eniten miesten ihailemia ovat ne sporttiset, erittäin hoikat, oikeastaan alipainoiset, urheilevat naiset, joilla kylkiluut paistaa ja esim. rintoja ei ole juuri ollenkaan. Tuntuu, että mitä alipainoisempi niin sitä kauniimpana pidetty. Mietin vain, että mitä niin himoittavaa miehen silmin katsottuna on naisessa, joka on ihan luuta ja nahkaa ilman mitään naisellisia muotoja? En siis halua haukkua, mutta haluaisin kuulla ajatuksia tästä asiasta?
Kommentit (678)
Vierailija kirjoitti:
Miten määritellään hirmulaiha. Mielestäni hirmulaihat kuuluvat sairaalahoitoon ja heillä on Anorexia nervosa. Jos ihannepainon määritelmä on hirmulaiha, ollaan hakoteillä. Ihannepainoa kannattaa tavoitella ja se EI ole hirmulaiha. Painoindeksin määrittelyssä otetaan huomioon jotain muutakin kuin sen, mitä vaaka näyttää.
Ei ole anoreksiaa, itse olen sellainen etten juuri liho vaikka söisin paljon. Ruokavalioni on ihan kuin normaali ihmisellä, moni jopa sanonut että syön tosi isoja määriä.
En ole erityisen laiha enkä myöskään mikään jäntevä urheilija. Nimenomaan aika pehmeän muodokas, rintaa ja reittä löytyy jonkin verran, mutta olen silti normaalipainoinen ja esimerkiksi vyötärö on kapea. Miehet ovat aina tykänneet kropastani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellani sopusuhtainen tiimalasi nuorempana. Kapea vyotaro. Pyorea peppu. Kauniit rinnat. Miehet olivat hulluna minuun. Omaan myös kauniit kasvot. Sain miehiltä paljon kehuja. Pitivat vartaloani ja kasvojani kauniina.
Et ollut ja et"omaa" Helppona reikänä en miehet sinut vain näkivät, höppänä:)
Menehän haastamaan riitaa muualle ja anna muille keskustelurauha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellani sopusuhtainen tiimalasi nuorempana. Kapea vyotaro. Pyorea peppu. Kauniit rinnat. Miehet olivat hulluna minuun. Omaan myös kauniit kasvot. Sain miehiltä paljon kehuja. Pitivat vartaloani ja kasvojani kauniina.
Tuo timmi keskivartalo ja selkeästi erottuva vyötärö on tärkeää ja silloin ei tarvitse edes mitään kardashian-assia tai tosi isoja rintoja että näyttää sopivan kurvikkaalta vaan ihan semitreenattu normiperä ja c-kuppi riittää.
Mikä se "normiperä"on? Onko se joidenkin tiettyjen normien mukainen perä? Eu-normien kenties?
Ylenmääräinen laihuus ja lihavuus tekee hedelmättömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Harva tykkää laihasta ja harva tykkää ylipainoisesta. Suurin osa haluaa sopusuhtaisen, suht urheilullisen ja normipainoisen naisen terveellisillä elämäntavoilla ja tolkullisella arvo- ja ajatusmaailmalla ilman jatkuvaa vauhkoamista jostain.
Jostain syystä tällaisen naisen löytäminen on nykyään liki mahdotonta.
Avaat TinderIn ja meet Viroon. a) lähellä b) hoikkia c) EU:ssa
Vierailija kirjoitti:
Miehet pitävät todellakin laihoista naisista. Mutta luulen että tämän toteaminen kielletään piakkoin, koska tämä loukkaa naisia.
Mulla on todella laaja ystävä- ja tuttavapiiri enkä ole huomannut/kuullut yhdenkään miehen viehättyvän laihoista naisista.
Sen sijaan oikeastaan kaikki tykkää siroista/hoikista/treenatuista normipainoisista naisista. Sellaisista joista näkyy ulospäin hyvinvointi, terveys sekä tietynlainen raikkaus. Vahvasti meikatut ja hajuvesissä kylpeneet "tuksut" sen sijaan on ollut aina ihan no-no vaikkakin toki nuorena joillekin häntäheikeille kertapanoksi kelpasivatkin. Ja sitä yhdenyönseuraahan nämä naisetkin oli hakemassa eli win-win.
Ei näistä kukaan innostu luurankomaisen laihoista, ns narkkilookin omaavista ja huonoryhtisistä naisista. Eikä toisaalta sitten tynnyrimäisistä viininlipittäjistäkään vaan juurikin normipainoisista naisista josta näkyy jo ulospäinkin liikunnallisuus ja sellainen tietynlainen aktiivisuus. Suurin osa kun näistä tuntemistani miehistäkin on itse hyvinkin sporttisia ulkoilmaihmisiä ja siihen elämäntapaan ei veltto ja löllö sohvis oikein sovi.
Olen huomannut saman. Eräs mies kerran sanoi että ihanaa päästä koskettamaan näin hoikkaa naista kuin minä. Edes ikäni ei haitannut, olen yli 45v. Moni muukin mies kommentoinut miten ihanan hoikka olen. On se kumma... Hmmm.....
Tämän aamun aamutv:n ilmastokehopositiivinen piirtyi verkkokalvoilleni. Aika kuuma.
Kiitos vaan ap meidän hoikkien tai jopa laihojen naisten puolesta. 😑 Sinun asenteesi kävi kyllä selväksi. "Ei ole tarkoitus haukkua, mutta..."
Myös miehillä on erilaisia makuja. Hoikkana naisena yksi mies paljasti minulle että hänen unelma on pullea naisystävä että ei pysty kiihottumaan hoikista. Exäni taas unelmoi rintavista(ei todellakaan hoikista) gootti naisista. Joten en tiedä miksi pitää yleistää miehet samaan muottiin. Tietysti varmaan yleisesti moni pitää hoikkaa vartaloa kauneimpana. Mutta tuskin mitenkään erityisen alipainoista koska sehän viittaa että ei ole hedelmällinen ja muodotkin alkaa sitten kadota.
"Kauneus on lisäarvo"
(Lenita Airisto kertoi eräässä haastattelussaan oppiessaan kyseisen elämäntotuuden jo pienenä)
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000008366922.html
Kyllä laihuudellakin on rajansa. Minusta ihan kamala ja nuo pallotissit...
Mitä mieltä tästä kropasta, miehet?
Mun mieheni ainakin,rakastaa mua minkäpainoisena vaan. Luonnostani oon laiha, pienirintainen (kuvailit muuten aika ilkeästi kaltaistani vartaloa). Raskaana ollessa ja imettäessä olin 15 kg lihavampi ja tissit c-kokoa, mutta nyt taas kun imetys päättyi, on painoni normalisoitunut taas siihen 49 kiloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000008366922.html
Kyllä laihuudellakin on rajansa. Minusta ihan kamala ja nuo pallotissit...
Mitä mieltä tästä kropasta, miehet?
No onhan tuo vähän läskin puolella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo timmi keskivartalo ja selkeästi erottuva vyötärö on tärkeää ja silloin ei tarvitse edes mitään kardashian-assia tai tosi isoja rintoja että näyttää sopivan kurvikkaalta vaan ihan semitreenattu normiperä ja c-kuppi riittää.
Mikä se "normiperä"on? Onko se joidenkin tiettyjen normien mukainen perä? Eu-normien kenties?
No ei ainakaan tällainen nykymuodin porrasperä joka massiivisuudessaan on kaukana sopusuhtaisesta.
Oli se sitten hankittu treenaamalla tai ihan vaan istumalla niin kivalta sellainen panssaripatjaperse ei näytä.
Pointti oli se, että kun pitää keskivartalon kunnossa ja vyötärö erottuu niin silloin ei takapuolenkaan tarvitse olla massiivinen eikä rintojen superisot jotta on kurvikas. Silloin on maltillisemmallakin lantiolla aidosti kurvikas toisin kuin nämä omasta mielestään "kurvikkaat" joissa on tasan yksi kurvi ja senkin muoto on ympäripyöreä..
No on mulleki moni mies kommentoinu kaikkea positiivista :D "ihanaa kun oot niin pieni" melkeen kaikki on sanonu, olin sitten ylipainoinen tai hoikka ollut. :D Ja kaikkea "ihanaa kun oot niin naisellinen" "tunnen itteni niin isoksi" yms yms yms :D ja en todellakaan koskaan oo ollut mikään hoikka, vaan pieni ja naisellisen pyöreä. :D
Myös läskejä rakastanut, oikeen hieronut kun pullataikinaa esim jenkkakahvoja ja samalla tyyliin run***********t. :D
Et miehet kyllä mun kokemuksen mukaan tykkää musta, ainakin suuri osa niistä kenen kaa oon ollut. :D
Mä oon muodokas rantapallo. En siis tanhupallo vaan rantapallo.
Niinhän se on. Kavereistakin ne eniten huomiota saavat ovat laihoja, alipainoisia tai ainakin ihan rajalla. Nätti naama pitää olla myös. Itsekin huomasin selkeän eron siinä kun nuorempana painoin 53 kiloa ja harrastin paljon urheilua, olin timmi ja hyväkuntoinen, mutta ei mitään huomiota. Sitten kun painoin 48 kiloa eli just ja just normaalipainon puolella, niin vientiä olisi ollut vaikka kuinka, ihan arkitilanteissakin tultiin iskemään. Olen 161cm. Nykyään painan 55 kiloa eikä kukaan ikinä katso päinkään, mutta olen kyllä vähän vanhempikin jo eli 30v.
Kaikilla naisilla ikään ja kokoon katsomatta on tissit ja peppu.