Miehet tykkää hirmu laihoista naisista
Jännä, kun aina hehkutetaan muodokkaita naisia ja että pitää olla mistä kiinni ottaa ym.
Kuitenkin esim. tuttavapiirissä kaikkein eniten miesten ihailemia ovat ne sporttiset, erittäin hoikat, oikeastaan alipainoiset, urheilevat naiset, joilla kylkiluut paistaa ja esim. rintoja ei ole juuri ollenkaan. Tuntuu, että mitä alipainoisempi niin sitä kauniimpana pidetty. Mietin vain, että mitä niin himoittavaa miehen silmin katsottuna on naisessa, joka on ihan luuta ja nahkaa ilman mitään naisellisia muotoja? En siis halua haukkua, mutta haluaisin kuulla ajatuksia tästä asiasta?
Kommentit (678)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellani sopusuhtainen tiimalasi nuorempana. Kapea vyotaro. Pyorea peppu. Kauniit rinnat. Miehet olivat hulluna minuun. Omaan myös kauniit kasvot. Sain miehiltä paljon kehuja. Pitivat vartaloani ja kasvojani kauniina.
Tuo timmi keskivartalo ja selkeästi erottuva vyötärö on tärkeää ja silloin ei tarvitse edes mitään kardashian-assia tai tosi isoja rintoja että näyttää sopivan kurvikkaalta vaan ihan semitreenattu normiperä ja c-kuppi riittää.
Mikä se "normiperä"on? Onko se joidenkin tiettyjen normien mukainen perä? Eu-normien kenties?
No jokaisella on omansa mutta esimerkkinä voisi mainita tässä vaikka janni hussin nykyisessä aikuislookissaan. Hänkään ei mikään tiimalasi kropaltaan ole, mutta sporttisena normipainoisena näyttää oikeinkin hyvältä ja kivalta sekä sopivasti kurvikkaalta.
Aikoinaan oli liiankin rasvaton, mutta nykyään hyvinkin bueno.
Toki kai joskus kun eniten panostin ulkonäköön ja olin super treenattu yms, toki moni vislas kaduilla ja miehet jotkut melkein pökertyi, en tehnyt melkein muutaku keskityin ulkonäköön :D mutta en koe että musta e i kiinnostuttais muutenkin :D
Kun olin alipainoinen, vain muutaman kerran kuulin olevani liian laiha. Yleensä miehet vain kehuivat "hyvää" kroppaani. Normaalipainoisena muutuin sitten lähes näkymättömäksi.
Jos ap kuvittelee että naisellisuus koostuu pelkistä rinnoista niin olet NIIN väärässä kuin voi vain olla.
Luukelkkaa on kevyempi vetää perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000008366922.html
Kyllä laihuudellakin on rajansa. Minusta ihan kamala ja nuo pallotissit...
Mitä mieltä tästä kropasta, miehet?
Ei näytä hyvältä eikä sopusuhtaiselta. Eikä varsinkaan hyvinvoivalta.
Mutta ei näytä sen paremmalta tuollaisen vastakohtakaan eli reilulla rasvaprossalla varustettu vaan sama juttu eli sopusuhtaisuus ja hyvinvointi loistaa silloinkin poissaolollaan.
Näin esineellistetään nainen pelkäksi kehoksi, ja urpot vastailee.
En usko että johtuu vartalosta.
Mun ympärillä on aina ollut paljon miehiä ja saan myös paljon kehuja.
Olen 164cm pitkä ja parhaiten ollut vientiä 60-67 kilossa eli täysin normipainossa. Minulla muodokas vartalo vielä kaiken lisäksi.
Vientiä oli myös 90 kiloisena. Nyt 76 kiloa (laihdutan) ja saan huomiota edelleen, 39-vuotiaanakin vaikka olen naimisissa. Muiltakin siis kuin mieheltäni.
mun mielestä laihuus ei todellakaan kaunista monesti. Sopivan hoikka sopii monelle, mut laihuus ei. Mutta ei sillekään aina voi mitään, jos on sellaset geenit enkä tuomitse niitä miehiä jotka pitää laihoista, paitsi jos ne on läskivihaajia, sillon haukun ne pystyyn.
Naiselle kuuluu pieni pyöreys mun mielestä ja moni on terveemmän näköinen vähän pyöreänä kun laihana.
Naisen ei kuulu olla laiha.
Ja typerintä mun mielestä ajatella että kaikkien pitäs olla tyyliin saman painosia, koska ihmisiä on niin eri mallisia. Esim joku laiharakenteinen voi helposti olla laiha ja nätti, mutta jos rakenne on tanakampi niin monesti näyttää vaan sairaalta jos on liian laiha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva tykkää laihasta ja harva tykkää ylipainoisesta. Suurin osa haluaa sopusuhtaisen, suht urheilullisen ja normipainoisen naisen terveellisillä elämäntavoilla ja tolkullisella arvo- ja ajatusmaailmalla ilman jatkuvaa vauhkoamista jostain.
Jostain syystä tällaisen naisen löytäminen on nykyään liki mahdotonta.
Avaat TinderIn ja meet Viroon. a) lähellä b) hoikkia c) EU:ssa
d) Saat sukupuolitaudin kaupan päälle
Ylipaino ei ole terveellistä, kehopostitiivisuun on epäterveyden ihannointia
Sanoisin, että ei voihätä läheskään kaikkia, mutta... laihuus on statusta nykymaailmassa.
Yhtä pinnallisesti miehet ovat statuksen perässä. Laiha nainen on sitä.
Miehenä itse tykkään hoikista naisista esim. Sanna Marinin vartalo on täydet 5 tähteä, mutta tää on ainoastaan mun maku eikä koko maailman mielipide.
Vierailija kirjoitti:
mun mielestä laihuus ei todellakaan kaunista monesti. Sopivan hoikka sopii monelle, mut laihuus ei. Mutta ei sillekään aina voi mitään, jos on sellaset geenit enkä tuomitse niitä miehiä jotka pitää laihoista, paitsi jos ne on läskivihaajia, sillon haukun ne pystyyn.
Naiselle kuuluu pieni pyöreys mun mielestä ja moni on terveemmän näköinen vähän pyöreänä kun laihana.
Naisen ei kuulu olla laiha.
Ja typerintä mun mielestä ajatella että kaikkien pitäs olla tyyliin saman painosia, koska ihmisiä on niin eri mallisia. Esim joku laiharakenteinen voi helposti olla laiha ja nätti, mutta jos rakenne on tanakampi niin monesti näyttää vaan sairaalta jos on liian laiha.
Ensin sanot ettei naisen kuulu olla laiha ja sitten sanot, että typerää ajatella, että kaikkien olisi oltava saman painoisia. Eli ensin itse arvostelet laihoja ja sitten selität tollasta perään? Just joo.
Laiha nainen on ihan normaali nainen siinä missä muutkin. Ei voi sanoa ettei naisen kuuluisi olla laiha, on paljon laihoja naisia ja moni on luonnostaankin hyvin hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin tietää, että miksi miehille on ulkonäkö aina se kaikkein tärkein asia naisessa? Luonteella ei ole mitään väliä, kunhan on laiha ja kaunis. Eikö miehet oikeasti halua olla sellaisten kanssa joiden kanssa viihtyisivät ja tulisivat hyvin toimeen, vaan ennemmin valitsevat nyrpeän itsekeskeisen v**tupään, joka on kaunis ja laiha. Se minua kans ärsyttää, kun jotkut miespuoliset kaverit AINA arvostelevat naisten ulkonäköä, edes tv:tä ei voi katsoa rauhassa, kun jokaisen naisen ulkonäköä pitää kommentoida.
Ihan naisena vastaan, että naisetko ei muka arvostele miehiä ulkonäön perusteella? Kyllä tuo toimii ihan molempiin suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä itse tykkään hoikista naisista esim. Sanna Marinin vartalo on täydet 5 tähteä, mutta tää on ainoastaan mun maku eikä koko maailman mielipide.
Av-mammat solvaa Sannaa anorektikoksi, samoin se Keskustalainen psykiatri haukkui lehdessäkin. Minusta hänen kroppa on aika kiva nyt kun on kesän jälkeen saanut pari kiloa lisää.
https://newsroom.consilium.europa.eu/events/20211021-european-council-o…
https://live.staticflickr.com/65535/51631866252_4cb55d1159_b.jpg
Vierailija kirjoitti:
Näin esineellistetään nainen pelkäksi kehoksi, ja urpot vastailee.
Koska miesten kropista ei ole tällä palstalla yhtäkään ketjua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin tietää, että miksi miehille on ulkonäkö aina se kaikkein tärkein asia naisessa? Luonteella ei ole mitään väliä, kunhan on laiha ja kaunis. Eikö miehet oikeasti halua olla sellaisten kanssa joiden kanssa viihtyisivät ja tulisivat hyvin toimeen, vaan ennemmin valitsevat nyrpeän itsekeskeisen v**tupään, joka on kaunis ja laiha. Se minua kans ärsyttää, kun jotkut miespuoliset kaverit AINA arvostelevat naisten ulkonäköä, edes tv:tä ei voi katsoa rauhassa, kun jokaisen naisen ulkonäköä pitää kommentoida.
Ihan naisena vastaan, että naisetko ei muka arvostele miehiä ulkonäön perusteella? Kyllä tuo toimii ihan molempiin suuntiin.
Arvostelee kyllä, mutta tarkoitin että se miespuolinen kaveri arvostelee ääneen kirjaimellisesti AINA. Jokainen tv-mainoskin, kadulla kävelevät ihmiset, valokuvat minun sukulaisistani, kaupan myyjät.. Siis aina pitää olla kommentoimassa.
Se paino riippuu ihan ihmisestä, jotkut on kauniimpia ja paremminvoivia pyöreinä, ja jotkut laihoina. :D Toki löytyy myös ne pakkomielteiset miehet, joille tietty paino on joku pakkomielle. :D
Esim mul itelläni ei oo ollu niin, että miehet ois eniten rakastanut 50 kilosena eikä 55 kilosena esim. :D Koska oon painanu molempien verran, ja ainakin itse koen että pienimmillään oon niin huomaamaton ettei moni edes nää mua. :D Ja moni sanoi, että mulle sopii kun on vähän enemmän painoa. :D Et se riippuu ihan ihmisestä että mikä paino on hyvä. :D
Mulla ei oo ainakaan yhtä ja selkeää siinä että kaikki miehet tykkäis tietystä. :D