Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtava tunne kin tekee pakkasessa kunnon kävelylenkin ja sitten tulee lämpimään +25 astetta

Vierailija
11.01.2024 |

Kun sisällä on kunnolla lämmintä, niin on kyllä nautinto tulla ulkoilun jälkeen sisälle. +23 sisällä ei vielä riitä. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein tänään kunnon lenkin (28457 askelta) ja koko illan on ollut uninen olo liiasta kylmässä olemisesta.

Vierailija
2/12 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri lähti työmatkalle Intiaan ja sillä oli päällä untuvatakki. Kukaan ei edes sanonu sille, että kotiin takki. Sille ei tullut mieleekään, että siellä on kuuma. Päivitti instansa, että olis voinut vähän enemmän ajatella ja suht hölmö olo, kun ovet aukes koneesta. Rotsi jäi kentälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ensin kärsit ulkona pakkasessa lenkin ja se ei ole nautinto. Mutta sisällä on nautinto. Mikä logiikka.

Vierailija
4/12 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma-kulmä vaihtelu edistää terveyttä ihan solutasolla. On huomattu labratutkimuksissa. Kohtuullinen liikunta + terveellinen ruokavalio lisäksi. Pätkäpaasto samoin. Nämä kaikki ediatävät pitkäikäiayyttä ja terveyttä. 

Vierailija
5/12 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahtavaa, palelee loppupäivän ja jalat/reidet kutiaa niin, että pitää rasvata.

Vierailija
6/12 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ensin kärsit ulkona pakkasessa lenkin ja se ei ole nautinto. Mutta sisällä on nautinto. Mikä logiikka.

Se kontrasti niissä lämpötiloissa on nautinnolliata. 

Vierailija
7/12 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava tunne öbaut tunnissa kun syö oikean keksin.

Vierailija
8/12 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin kesällä kävelee hellepäivänä ja sit tulee kotiin tasaiseen +22.

mut tää on kuulema väärin nautittu helteistä.🤷

Vierailija
9/12 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

+25 on ihan liikaa, siitä ei saa kuin ahdistuksen ja päänsäryn. Mun yksi entinen naapuri lämmitti aina kämppänsä just noin kuumaksi ja sen luona ei voinut olla. Itse se piti itseään tosi äijänä ja kehui aina kuinka kuuma kämppä sillä on. Vanha höperö 👴

Vierailija
10/12 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopa mahtavaa varmaan

Vierailija
11/12 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen että seksistä sai mahtavan tunteen.

M.52

Vierailija
12/12 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas vihaan sitä jälkihikeä. Kestää vaikka kuinka kauan ja naama aivan tulipunainen ja hohkaa kuumaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän