Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet tykkää hirmu laihoista naisista

Vierailija
29.10.2021 |

Jännä, kun aina hehkutetaan muodokkaita naisia ja että pitää olla mistä kiinni ottaa ym.
Kuitenkin esim. tuttavapiirissä kaikkein eniten miesten ihailemia ovat ne sporttiset, erittäin hoikat, oikeastaan alipainoiset, urheilevat naiset, joilla kylkiluut paistaa ja esim. rintoja ei ole juuri ollenkaan. Tuntuu, että mitä alipainoisempi niin sitä kauniimpana pidetty. Mietin vain, että mitä niin himoittavaa miehen silmin katsottuna on naisessa, joka on ihan luuta ja nahkaa ilman mitään naisellisia muotoja? En siis halua haukkua, mutta haluaisin kuulla ajatuksia tästä asiasta?

Kommentit (678)

Vierailija
101/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että johtuu vartalosta.

Mun ympärillä on aina ollut paljon miehiä ja saan myös paljon kehuja.

Olen 164cm pitkä ja parhaiten ollut vientiä 60-67 kilossa eli täysin normipainossa. Minulla muodokas vartalo vielä kaiken lisäksi.

Vientiä oli myös 90 kiloisena. Nyt 76 kiloa (laihdutan) ja saan huomiota edelleen, 39-vuotiaanakin vaikka olen naimisissa. Muiltakin siis kuin mieheltäni.

Kyllä, kyllä:D jokaisella keski-ikäisellä palstamammalla on varmasti miehiä pyörinyt ympärillä lihvanakin:D Ilmeisesti heillä on portti johonkin toiseen ulottuvuuteen, jossa on rajattomasti miehiä kun jokaisen pulskan tädin ympärillä on vähintään 50 miestä.

Vierailija
102/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki kai joskus kun eniten panostin ulkonäköön ja olin super treenattu yms, toki moni vislas kaduilla ja miehet jotkut melkein pökertyi, en tehnyt melkein muutaku keskityin ulkonäköön :D mutta en koe että musta e i kiinnostuttais muutenkin :D

Kyllä, kyllä aivan varmasti:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko... Olen aina ollut hoikka, mutta ennen lapsia myös muodokas. Kyllä silloin tuli paljon enemmän kehuja ja katseita mitä nyt kun kiikun alipainon ja normaalin rajamailla 3 kuppikokoa pienemmin rinnoin...

Vai päästäänköhän tästä toiseen kestosuosikkiin, että miehille kelpaa vain nuoret naiset?

Vierailija
104/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
105/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tässä kuitenkin kyse siitä, että miehet yleensä tykkää naisista, jotka ovat pienempiä kuin he itse? Samalla tavalla kuin naiset yleensä tykkää kun mies on heitä itseään isompi.

Vierailija
106/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellani sopusuhtainen tiimalasi nuorempana. Kapea vyotaro. Pyorea peppu. Kauniit rinnat. Miehet olivat hulluna minuun. Omaan myös kauniit kasvot. Sain miehiltä paljon kehuja. Pitivat vartaloani ja kasvojani kauniina.

Kuulostat sairaalloisen itserakkaalta.

Niin tyypillisen suomalaista. Itseensä ei saa olla tyytväinen, tai ainakaan sitä ei saa ääneen lausua. 

Vierailija
107/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä itse tykkään hoikista naisista esim. Sanna Marinin vartalo on täydet 5 tähteä, mutta tää on ainoastaan mun maku eikä koko maailman mielipide.

Av-mammat solvaa Sannaa anorektikoksi, samoin se Keskustalainen psykiatri haukkui lehdessäkin. Minusta hänen kroppa on aika kiva nyt kun on kesän jälkeen saanut pari kiloa lisää.

https://newsroom.consilium.europa.eu/events/20211021-european-council-o…

https://live.staticflickr.com/65535/51631866252_4cb55d1159_b.jpg

Minusta juuri Sanna tällaisena on upea. Kun on vielä juoksemalla hankittu kroppa.

Vierailija
108/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti miehet pitävät Kerttu Kotakorven tai Katri Saarikiven kaltaisista naisista. Kaunis vaan ei tyrkky.

Eikä pelkästään kauneus vaan ryhdikkyys, rauhallisuus, fiksuus, itsevarmuus ja ulospäin suuntautuneisuus suorastaan huokuu näistä naisista.

M

Vierailija
109/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että johtuu vartalosta.

Mun ympärillä on aina ollut paljon miehiä ja saan myös paljon kehuja.

Olen 164cm pitkä ja parhaiten ollut vientiä 60-67 kilossa eli täysin normipainossa. Minulla muodokas vartalo vielä kaiken lisäksi.

Vientiä oli myös 90 kiloisena. Nyt 76 kiloa (laihdutan) ja saan huomiota edelleen, 39-vuotiaanakin vaikka olen naimisissa. Muiltakin siis kuin mieheltäni.

Kyllä, kyllä:D jokaisella keski-ikäisellä palstamammalla on varmasti miehiä pyörinyt ympärillä lihvanakin:D Ilmeisesti heillä on portti johonkin toiseen ulottuvuuteen, jossa on rajattomasti miehiä kun jokaisen pulskan tädin ympärillä on vähintään 50 miestä.

Minäpä kerron salaisuuden:

Oikeasti kauniit naiset eivät saa noita kehuja ympäriltään.

Miehet kehuvat kuin uskovat naisen ilahtuvan kehuista = he olettavat ettei nainen ole täysin varma ulkonäöstään. Ainakin enemmistö tietää hyvin ettei kauneimpien naisten ulkonäköä kannata kehua, vaan kannattaa mieluummin kehua älyä, empaattisuutta tai huumoria.

Vierailija
110/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva tykkää laihasta ja harva tykkää ylipainoisesta. Suurin osa haluaa sopusuhtaisen, suht urheilullisen ja normipainoisen naisen terveellisillä elämäntavoilla ja tolkullisella arvo- ja ajatusmaailmalla ilman jatkuvaa vauhkoamista jostain.

Jostain syystä tällaisen naisen löytäminen on nykyään liki mahdotonta.

Avaat TinderIn ja meet Viroon. a) lähellä b) hoikkia c) EU:ssa

d) Saat sukupuolitaudin kaupan päälle

Condomi!

Vierailija
111/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin tietää, että miksi miehille on ulkonäkö aina se kaikkein tärkein asia naisessa? Luonteella ei ole mitään väliä, kunhan on laiha ja kaunis. Eikö miehet oikeasti halua olla sellaisten kanssa joiden kanssa viihtyisivät ja tulisivat hyvin toimeen, vaan ennemmin valitsevat nyrpeän itsekeskeisen v**tupään, joka on kaunis ja laiha. Se minua kans ärsyttää, kun jotkut miespuoliset kaverit AINA arvostelevat naisten ulkonäköä, edes tv:tä ei voi katsoa rauhassa, kun jokaisen naisen ulkonäköä pitää kommentoida.

Ihan naisena vastaan, että naisetko ei muka arvostele miehiä ulkonäön perusteella? Kyllä tuo toimii ihan molempiin suuntiin.

Arvostelee kyllä, mutta tarkoitin että se miespuolinen kaveri arvostelee ääneen kirjaimellisesti AINA. Jokainen tv-mainoskin, kadulla kävelevät ihmiset, valokuvat minun sukulaisistani, kaupan myyjät.. Siis aina pitää olla kommentoimassa.

Ex oli tuollainen. Ihan kaikki naisten ja tyttöjen kehot oli hänelle vapaata riistaa arvosteltavaksi. Itse oli ylipainoinen ja naamasta tyhmän näköinen porsas.

Vierailija
112/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En allekirjoita aloitusta. Olen nelikymppinen, paksu täti, ja nuorena, nättinä ja urheilullisena ei todellakaan ollut miehiä jonoksi asti. Nyt, kun olen vanha ja lihava ja kaikenlisäksi hyvässä onnellisessa avioliitossa, tuntuu, että miehiä pyörii ympärillä kuin takiaisia. En usko, että tätäkään asiaa voi yleistää. Joku tykkää laihasta, joku pullukasta. Uskon, että erittäin paljon vaikuttaa se, että jos on positiivinen ja kiva, itsestään ja elämästään tykkäävä tyyppi, joka muutenkin vetää ihmisiä puoleensa, myös monet miehet kiinnostuvat

Vierailija
113/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti miehet pitävät Kerttu Kotakorven tai Katri Saarikiven kaltaisista naisista. Kaunis vaan ei tyrkky.

Eikä pelkästään kauneus vaan ryhdikkyys, rauhallisuus, fiksuus, itsevarmuus ja ulospäin suuntautuneisuus suorastaan huokuu näistä naisista.

M

Varmaankin tuolla ulkona on miehiä, jotka pitävät tuollaisista naisista. Tällä palstalla ja ilmeisesti myös deittiskenessä Kotakorven kokoiset ihan tavallisella tavalla normaalipainoiset naiset ovat ihan jäätäviä tankkil*skejä. Eipä täällä kyllä fiksuuden, rauhallisuuden ja terveen itsevarmuuden huokumisia muutenkaan juuri näy kuin hetkellisinä pilkahduksina.

Vierailija
114/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök! Laiha nainen ei ole koskaan hyvä. Se seksi kun ne luut painavat niin kipeesti... Ei todellakaan hoikkaa naista sänkyyn. M36v

Vierailija
115/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök! Laiha nainen ei ole koskaan hyvä. Se seksi kun ne luut painavat niin kipeesti... Ei todellakaan hoikkaa naista sänkyyn. M36v

Laiha nainen on yhtä hirveä ja luonnoton näky kuin läski mies. Laiha nainen ei ole hedelmällinen ja läskin miehen sperma on huonoa.

Vierailija
116/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodypositiivistä naisihannetta vyörytetään joka puolelta. Yritetään mainosten, yms. kautta muuttaa käsitystä naisihanteesta. Läski on uusi ihanne. Jos et huoli läskiä naista, olet rasisti. Yritetään asettaa ylipaino normiksi. Läski on uusi normaali ja kaunis. 🤣

Vierailija
117/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin tietää, että miksi miehille on ulkonäkö aina se kaikkein tärkein asia naisessa? Luonteella ei ole mitään väliä, kunhan on laiha ja kaunis. Eikö miehet oikeasti halua olla sellaisten kanssa joiden kanssa viihtyisivät ja tulisivat hyvin toimeen, vaan ennemmin valitsevat nyrpeän itsekeskeisen v**tupään, joka on kaunis ja laiha. Se minua kans ärsyttää, kun jotkut miespuoliset kaverit AINA arvostelevat naisten ulkonäköä, edes tv:tä ei voi katsoa rauhassa, kun jokaisen naisen ulkonäköä pitää kommentoida.

Tän viestin perusteella tuntuu, että olet itse se nyrpeä itsekeskeinen v-pää.

Vierailija
118/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä. Mä olen omasta mielestäni lihava (BMI 27, eli ylipainoa on) ja aina on joku iskemässä. 

Vierailija
119/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun aina skeptisesti näihin puheisiin laihoista naisista.

Nykynaisten mielestä hoikat naiset ovat laihoja. Sellaisia naiset ovat olleet koko ihmiskunnan historian ajan, kunnes teollisen sokerin aikakausi alkoi ja nyt normi kolmekymppisellä on jääkaappivartalo ja liikkumattoman elämäntyylin tuottamat tikkujalat.

Vierailija
120/678 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En halua haukkua, mutta.." Miten ihmeessä kukaan mies voi pitää luuta ja nahkaa olevia naisia kauniina?? Ihan kuin laihojen naisten sanominen luuta ja nahkaa oleviksi ei olisi haukkumista, tai se että he ei mitenkään voisi olla miesten mielestä kauniita. Miksi pitää lytätä muita alas tunteakseen itsensä paremmaksi. Ja ihan kuin miehet ei olisi yksilöitä ja jokaisella omat mieltymykset.