Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet tykkää hirmu laihoista naisista

Vierailija
29.10.2021 |

Jännä, kun aina hehkutetaan muodokkaita naisia ja että pitää olla mistä kiinni ottaa ym.
Kuitenkin esim. tuttavapiirissä kaikkein eniten miesten ihailemia ovat ne sporttiset, erittäin hoikat, oikeastaan alipainoiset, urheilevat naiset, joilla kylkiluut paistaa ja esim. rintoja ei ole juuri ollenkaan. Tuntuu, että mitä alipainoisempi niin sitä kauniimpana pidetty. Mietin vain, että mitä niin himoittavaa miehen silmin katsottuna on naisessa, joka on ihan luuta ja nahkaa ilman mitään naisellisia muotoja? En siis halua haukkua, mutta haluaisin kuulla ajatuksia tästä asiasta?

Kommentit (678)

Vierailija
661/678 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök! Laiha nainen ei ole koskaan hyvä. Se seksi kun ne luut painavat niin kipeesti... Ei todellakaan hoikkaa naista sänkyyn. M36v

Laiha nainen on yhtä hirveä ja luonnoton näky kuin läski mies. Laiha nainen ei ole hedelmällinen ja läskin miehen sperma on huonoa.

Ok. Ihan yllättäen tällaisella 52 kiloisella on 4 lasta. hoikilla ja siroilla ystävättärilläkin kaikille 2-3.

Hyvin olrmme puolisoille kelvanneet ja olleet hedelmällisiä:) Tämänkään takia ei ole tarvinnut lihottaa itseään valaaksi:)

Näin me teemme.

Vierailija
662/678 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa miettinyt. Minulla on ystävä joka on yläasteelta asti ollut  älyttömän suosittu miesten keskuudessa ja uskon syyn olevan sen että ystäväni on noin 162cm pitkä ja painaa arviolta 50 kiloa. En sanoisi että hänellä on anoreksia mutta  aina syönyt tosi vähän  ja elää lähinnä teellä ja tupakalla. 

Pituuteen suhteutettuna tuo on kyllä ihan normipaino, ei lähelläkään anoreksiaa... Jos olisi 10 senttiä pidempi ja tuo paino, niin silloin olisi reippaasti alipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/678 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman olen huomannut. Itse taas olen hoikka mutta muodokas tiimalasi ja vientiä nolla. En ymmärrä ollenkaan. Minusta muodokas vartalo on kauniimpi vaikka toki myös laiha voi olla kaunis.

Luulisi kyllä todellakin, että juuri tuo sinun vartalo hoikka, mutta muodokas tiimalasi olisi se halutuin. Mutta tosiaan, mitä laihempi ja muodoton niin tuntuu olevan kovassa suosiossa miesten keskuudessa.

-Ap

Johtuu siitä että muodokas tiimalasi ei ole hoikkaa nähnytkään vaan BMI on järjestäen siellä 30 huonommalla puolella.

Mun BMI taitaa olla 21 eikä mikään 30. Oon tosiaan todella siro vyötäröstä mutta muodokas peppu ja tissit löytyy.

Sori nyt vaan mutta otan mielummin sporttisen tytön kiinteällä pepulla ja a-kupin rinnoilla. Onko muodokas sinun tapauksessasi tissi-ja perseilplantit vai vaan höllyvää rasvaa? Ja jos olet jotenkin ihmeessä treenannut itselleni tuollaisen vartalon, niin kerro ihmeessä että miten?

Vierailija
664/678 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärö-lantio-suhde on myös miehiin vetoava. Eli kapea vyötärö suhteessa lantioon.

Vierailija
665/678 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista miten nämä jutut aina muuttuu itse kunkin "tuttavapiirin" mukaan. Minä taas tiedän erään hyvinkin pullean naisen, johon itse en koe minkäänlaista seksuaalista vetoa. Olenhan pinnallinen enkä viehäty ylipainosta. Mutta kaikki muut miehet tuntuu käyvän aivan kuumana tähän naiseen, mitä en ymmärrä.

Vierailija
666/678 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen maratoonarin kroppa on naisella paras.

Vierailija
667/678 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kitaran rämpyttäjä kirjoitti:

Ai kauhee. Makuja on monia. Miespuoliset maratoonarit ei sitten yhtään viehätä mua.

Vierailija
668/678 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta: minkä kokoinen olet itse?

Vierailija
669/678 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että joillekin miehille se on statusjuttu. Hoikat naiset ovat harvinaisempia kuin normaalit ja kurvikkaat. Kaikissa noissa kategorioissa on hyvännäköisiä naisia joten pitää olla se harvinainen vaihtoehto mitä muut miehet eivät saa. Todellinen mieltymys voi silti olla se vähän kurvikkaampi.

Vierailija
670/678 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä justiinamaiset kuulantyöntäjänaiset urheilussa ei kauheasti yleensä innosta, mutta välillä siellä on jotain ulkomaalaisia ihan naisen muotoisia kuulantyöntäjiä jotka on kyllä aika uuuhhh.

Vierailija
671/678 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi on monipuolisempaa ja kivempaa siron ja pienen naisen kanssa. voi pyöritellä vaikka mihin asentoon helposti.

Vierailija
672/678 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

seksi on monipuolisempaa ja kivempaa siron ja pienen naisen kanssa. voi pyöritellä vaikka mihin asentoon helposti.

Ehkä pieni mies pystyy pyöritellä vain siroa ja pientä naista. Isokoinen mies pystyy kyllä isompaakin.

Vierailija
673/678 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä pieni mies pystyy pyöritellä vain siroa ja pientä naista. Isokoinen mies pystyy kyllä isompaakin.

Hankalasti siitä taikinasta kuitenkin saa kunnon otteen.

Vierailija
674/678 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mitään välimuotoa ei ole - on joko pieni ja siro tai sitten taikina. Asia selvä.

Vierailija
675/678 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta: minkä kokoinen olet itse?

Normaalin kokoinen.

Vierailija
676/678 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isoilla, miehekkäillä käsillä saa kunnon otteen ;)

Vierailija
677/678 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän sitä persoonaakin vähän miettiä?

Vierailija
678/678 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eino Makunen kirjoitti:

Naiset pitävät kehonpositiivisia naisia kauniina, ei miehet.

Niin, koska he eivät ole sitten kilpailemassa miehistä, ovat turvallisia ystäviä. Hoikkien puolisot ei oo pettämässä läskin kaverin kanssa kun ei ole mahdollisuutta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän