Miehet tykkää hirmu laihoista naisista
Jännä, kun aina hehkutetaan muodokkaita naisia ja että pitää olla mistä kiinni ottaa ym.
Kuitenkin esim. tuttavapiirissä kaikkein eniten miesten ihailemia ovat ne sporttiset, erittäin hoikat, oikeastaan alipainoiset, urheilevat naiset, joilla kylkiluut paistaa ja esim. rintoja ei ole juuri ollenkaan. Tuntuu, että mitä alipainoisempi niin sitä kauniimpana pidetty. Mietin vain, että mitä niin himoittavaa miehen silmin katsottuna on naisessa, joka on ihan luuta ja nahkaa ilman mitään naisellisia muotoja? En siis halua haukkua, mutta haluaisin kuulla ajatuksia tästä asiasta?
Kommentit (678)
Vierailija kirjoitti:
sporttiset, erittäin hoikat, oikeastaan alipainoiset, urheilevat naiset, joilla kylkiluut paistaa ja esim. rintoja ei ole juuri ollenkaan
Ei kiinnosta juuri ollenkaan. Outo tuttavapiiri apeella.
M48
Miehet pitävät todellakin laihoista naisista. Mutta luulen että tämän toteaminen kielletään piakkoin, koska tämä loukkaa naisia.
On miehiä jotka tykkää nimenomaan laihoista, suurin osa kuitenkin havaintojeni mukaan normaalipainoisista. Ehkä laihuuden tms ominaisuuden, kuten isojen tissien perään ehdottomasti olevat ovat niitä kovaäänisimpiä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Miehet pitävät todellakin laihoista naisista. Mutta luulen että tämän toteaminen kielletään piakkoin, koska tämä loukkaa naisia.
Heroin chic on eri asia kuin sporttinen fitness-kissa.
Ei pidä yleistää meitä miehiä. Jokaisella meillä on oma naismakumme. Omaan makuuni on normaalipainoinen, joku toinen taas tykkää laihoista ja kolmas lihavista.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008366922.html
Kyllä laihuudellakin on rajansa. Minusta ihan kamala ja nuo pallotissit...
Olen alipainoinen ja mun mies on hulluna mun vartaloon. Mulla on kuitenkin tissit ja peppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellani sopusuhtainen tiimalasi nuorempana. Kapea vyotaro. Pyorea peppu. Kauniit rinnat. Miehet olivat hulluna minuun. Omaan myös kauniit kasvot. Sain miehiltä paljon kehuja. Pitivat vartaloani ja kasvojani kauniina.
Tuo timmi keskivartalo ja selkeästi erottuva vyötärö on tärkeää ja silloin ei tarvitse edes mitään kardashian-assia tai tosi isoja rintoja että näyttää sopivan kurvikkaalta vaan ihan semitreenattu normiperä ja c-kuppi riittää.
Mulla on valitettavasti selkeästi erottuva vyötärö, 102cm. Pituus 166 ja paino 87. Vyötärö erottuu joo mutta mielestäni se on pitkä miinus. Minulla ei ole miestä.
Isot rinnat on muttei se auta kun on muottoja liikaa.
Miten määritellään hirmulaiha. Mielestäni hirmulaihat kuuluvat sairaalahoitoon ja heillä on Anorexia nervosa. Jos ihannepainon määritelmä on hirmulaiha, ollaan hakoteillä. Ihannepainoa kannattaa tavoitella ja se EI ole hirmulaiha. Painoindeksin määrittelyssä otetaan huomioon jotain muutakin kuin sen, mitä vaaka näyttää.
Olin itse aina normaalipainoinen/hoikka (62kg 174cm )ja vientiä miesrintamalla oli ihan ok.
Laihduin lähes alipainoon (55kg 174cm ) ja kappas, miehiä oli tulossa ovista ja ikkunoista…kyllä se vaan näin on, että se laihuus vetoaa miehiin.
Totuus on, että miehet pitää siroista ja hoikista naisista, mutta jos kasvot eivät ole viehättävät, tai sulla tatuointeja/lyhyt räväkäksi värjätty tukka, ei se hoikkuuskaan auta.
Vierailija kirjoitti:
Miten määritellään hirmulaiha. Mielestäni hirmulaihat kuuluvat sairaalahoitoon ja heillä on Anorexia nervosa. Jos ihannepainon määritelmä on hirmulaiha, ollaan hakoteillä. Ihannepainoa kannattaa tavoitella ja se EI ole hirmulaiha. Painoindeksin määrittelyssä otetaan huomioon jotain muutakin kuin sen, mitä vaaka näyttää.
Ap:n kaltaisille naisille jopa lievästi ylipainon puolella oleva on laiha.
Suurin osa naisista on lihavia.
Vierailija kirjoitti:
Olin itse aina normaalipainoinen/hoikka (62kg 174cm )ja vientiä miesrintamalla oli ihan ok.
Laihduin lähes alipainoon (55kg 174cm ) ja kappas, miehiä oli tulossa ovista ja ikkunoista…kyllä se vaan näin on, että se laihuus vetoaa miehiin.
Ei ollut koska olet iäkäs, ei se nahistunut iho näytä hyvältä luisevassa kropassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen treenattu 171/56 ja yleisin adjektiivi, jota miehet (joiden kanssa asiasta olen keskustellut) vartalostani käyttävät on täydellinen. Joillekin ehkä vähärasvaisen ja treenatun vartalon ylläpitäminen on helppoa, mutta mulle se on käytännössä toinen työ. Vaatii jatkuvaa ruokavalion ja makrojen tarkkailua sekä tietenkin jatkuvaa treeniä. Jos tätä tekisi yhdenkään miehen huomion vuoksi, olisin lyönyt hanskat tiskiin jo ajat sitten. Oon kuitenkin sen verran päästäni sekaisin että teen ihan itseni vuoksi. Mutta kyllä sillä vastakkaisen sukupuolen huomion saa.
Olen painavampi mutta joudun mäkin niitä makkaroiden määriä seuraamaan, muuten tulee kiloja liikaa.
Harva tykkää laihasta ja harva tykkää ylipainoisesta. Suurin osa haluaa sopusuhtaisen, suht urheilullisen ja normipainoisen naisen terveellisillä elämäntavoilla ja tolkullisella arvo- ja ajatusmaailmalla ilman jatkuvaa vauhkoamista jostain.
Jostain syystä tällaisen naisen löytäminen on nykyään liki mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä, jotkut tykkää normaalipainoisista naisista enemmmän kuin laihoista.
Niin tykkää, mutta ne normaalipainoiset ovat monen silmissä hoikkia. Langanlaihat eivät niin paljoa viehätä miehiä noin niinkuin yleensä. Urheilullisuus taitaa olla suosiossa aina yli sukupuolirajojen, joten miksi sitä liikuntaa ei harrasteta!?
Näin miehenä en menisi vannomaan tuota väittämää.
Vierailija kirjoitti:
Itsellani sopusuhtainen tiimalasi nuorempana. Kapea vyotaro. Pyorea peppu. Kauniit rinnat. Miehet olivat hulluna minuun. Omaan myös kauniit kasvot. Sain miehiltä paljon kehuja. Pitivat vartaloani ja kasvojani kauniina.
Et ollut ja et"omaa" Helppona reikänä en miehet sinut vain näkivät, höppänä:)
Vierailija kirjoitti:
Totuus on, että miehet pitää siroista ja hoikista naisista, mutta jos kasvot eivät ole viehättävät, tai sulla tatuointeja/lyhyt räväkäksi värjätty tukka, ei se hoikkuuskaan auta.
Saati jos luonne on voimaantunut tai kuuluu vaikka näihin kadulla istuskelijoihin.
Hmmm.... Luulen, että ap:n havainnoissa on nähtävillä eräänlainen "Survival-Bias".... Jokainen mies, joka pitää laihoista naisista päätyy punaisella hänen muistikirjaansa. Valtaosa miehistä pitävät kuitenkin normaalipainoisista naisista ja he jäävät huomiotta...