Miehet tykkää hirmu laihoista naisista
Jännä, kun aina hehkutetaan muodokkaita naisia ja että pitää olla mistä kiinni ottaa ym.
Kuitenkin esim. tuttavapiirissä kaikkein eniten miesten ihailemia ovat ne sporttiset, erittäin hoikat, oikeastaan alipainoiset, urheilevat naiset, joilla kylkiluut paistaa ja esim. rintoja ei ole juuri ollenkaan. Tuntuu, että mitä alipainoisempi niin sitä kauniimpana pidetty. Mietin vain, että mitä niin himoittavaa miehen silmin katsottuna on naisessa, joka on ihan luuta ja nahkaa ilman mitään naisellisia muotoja? En siis halua haukkua, mutta haluaisin kuulla ajatuksia tästä asiasta?
Kommentit (678)
No monen makuun on hoikka ja siro nainen. Eikä tosiaan kaikki miehet innostu isoista rinnoista ja toisaalta sekin on vähän tulkinnanvaraista, että mikä ap:n mielestä on "liki rinnaton". Jos itsellä on sellaiset ylipainoisen naisen hyllyvät superlollot niin jokainen alle D-kupin omaava on herkästi liki lauta..
Vierailija kirjoitti:
Itsellani sopusuhtainen tiimalasi nuorempana. Kapea vyotaro. Pyorea peppu. Kauniit rinnat. Miehet olivat hulluna minuun. Omaan myös kauniit kasvot. Sain miehiltä paljon kehuja. Pitivat vartaloani ja kasvojani kauniina.
Kuulostat sairaalloisen itserakkaalta.
No onhan se tosiaan tullut huomattua, että ei noi pullukat viehätä. Jos valita voi, niin moni valitsee toisin. Toki se on aina monen asian summa, mutta ap: n viestistä paistoi kyllä sellainen katkeruus hoikkia ja sporttisia kohtaan, että oksat pois. Ja rehellisesti, kumpaa itse hyväilet mielummin hyllyvää läsää vai timmiä pintaa?
Vierailija kirjoitti:
Itsellani sopusuhtainen tiimalasi nuorempana. Kapea vyotaro. Pyorea peppu. Kauniit rinnat. Miehet olivat hulluna minuun. Omaan myös kauniit kasvot. Sain miehiltä paljon kehuja. Pitivat vartaloani ja kasvojani kauniina.
Tuo timmi keskivartalo ja selkeästi erottuva vyötärö on tärkeää ja silloin ei tarvitse edes mitään kardashian-assia tai tosi isoja rintoja että näyttää sopivan kurvikkaalta vaan ihan semitreenattu normiperä ja c-kuppi riittää.
Et ap halua haukkua, mutta haukut kuitenkin? Itse ainakin hoikkana naisena olen kyllästynyt kuulemaan näitä ”oikealla naisella on muotoja, eikä hän ole laiha kuin pulkannaru” yms. soopaa. Surullista, että yleensä tuota kuulee vielä muilta naisilta, vaikka kaikki naiset varmasti tietävät, kuinka inhottavaa oman ruumiin arvostelu on. Kokoon näkemättä.
Pyöreistä naisista on nyt ylitarjontaa. Hoikat on eksoottisia.
Kyse on trophy-ilmiöstä. Kavereiden silmissä treenattu nainen on parempi kuin sellainen, jossa on yhtään läskiksi tulkinnan riskiä. Nykyisin kun hoikkuus on niin tavoiteltu ominaisuus, mutta harvinaista ja vaikeaa ylläpitää.
Siis naiset hehkuttaa toistensa someissa.
Tervetuloa todellisuuteen.
Läskit vonkuu tuota alipaino asiaa. Olin itse kakara 70 luvulla. En muista nähneeni läskejä naisia. Katselin lapsuuden valokuvia tuolta ajalta ja jep, ei näkynyt läsöjä. Vaan eipä ollut Mäkkäriä ja kahvilaa joka nurkalla. Syötiin kunnon ruokaa, tehtiin asiat muute kuin tablettia räpläämällä.
Joo, mä huomasin saman, kun oli laihimmillani stressin takia. Mulla ei ole koskaan ollut niin paljon vientiä kuin silloin - mittani olivat 167/43. Miehiä sai käytännössä hätistellä ympäriltä. Koskaan muulloin minua ei ole tultu jututtamaan esim arkisin kaupoissa ja kirjastossa. (Luulin ennen, että tällaiset lähestymiset ovat vain urbaanilegendaa.) Nyt kun olen 55-kiloinen, saan olla paljon enemmän rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on trophy-ilmiöstä. Kavereiden silmissä treenattu nainen on parempi kuin sellainen, jossa on yhtään läskiksi tulkinnan riskiä. Nykyisin kun hoikkuus on niin tavoiteltu ominaisuus, mutta harvinaista ja vaikeaa ylläpitää.
Ei ole vaikea ylläpitää.
Eli eniten vientiä on sporttisilla, timmeillä ja normipainoisilla naisilla? Olipa yllättävää.
Se kun on enimmäkseen pelkkää naisten itsepetosta, että miehet kaipaa naista jossa on "kiinniotettavaa" ihan makkaroille asti. Normipainoisella ja urheilullisellakin on kropassa ihan riittävä määrä pehmeyttä ja rasvaa ellei nyt sitten ole kuivaksi tiristelty kehonrakentaja.
Olen treenattu 171/56 ja yleisin adjektiivi, jota miehet (joiden kanssa asiasta olen keskustellut) vartalostani käyttävät on täydellinen. Joillekin ehkä vähärasvaisen ja treenatun vartalon ylläpitäminen on helppoa, mutta mulle se on käytännössä toinen työ. Vaatii jatkuvaa ruokavalion ja makrojen tarkkailua sekä tietenkin jatkuvaa treeniä. Jos tätä tekisi yhdenkään miehen huomion vuoksi, olisin lyönyt hanskat tiskiin jo ajat sitten. Oon kuitenkin sen verran päästäni sekaisin että teen ihan itseni vuoksi. Mutta kyllä sillä vastakkaisen sukupuolen huomion saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman olen huomannut. Itse taas olen hoikka mutta muodokas tiimalasi ja vientiä nolla. En ymmärrä ollenkaan. Minusta muodokas vartalo on kauniimpi vaikka toki myös laiha voi olla kaunis.
Luulisi kyllä todellakin, että juuri tuo sinun vartalo hoikka, mutta muodokas tiimalasi olisi se halutuin. Mutta tosiaan, mitä laihempi ja muodoton niin tuntuu olevan kovassa suosiossa miesten keskuudessa.
-ApJohtuu siitä että ”muodokas tiimalasi” ei ole hoikkaa nähnytkään vaan BMI on järjestäen siellä 30 huonommalla puolella.
Mun BMI taitaa olla 21 eikä mikään 30. Oon tosiaan todella siro vyötäröstä mutta muodokas peppu ja tissit löytyy.
Onko kenties naama täynnä rautaa ja kroppa tatskoja kuin verholla? Tai sateenkaaren värein värjätty tukka? Ei tukkaa ollenkaan? Liuta kaakaovärisiä kakaroita? Rööki 24/7 hampaissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman olen huomannut. Itse taas olen hoikka mutta muodokas tiimalasi ja vientiä nolla. En ymmärrä ollenkaan. Minusta muodokas vartalo on kauniimpi vaikka toki myös laiha voi olla kaunis.
Luulisi kyllä todellakin, että juuri tuo sinun vartalo hoikka, mutta muodokas tiimalasi olisi se halutuin. Mutta tosiaan, mitä laihempi ja muodoton niin tuntuu olevan kovassa suosiossa miesten keskuudessa.
-ApJohtuu siitä että ”muodokas tiimalasi” ei ole hoikkaa nähnytkään vaan BMI on järjestäen siellä 30 huonommalla puolella.
Mun BMI taitaa olla 21 eikä mikään 30. Oon tosiaan todella siro vyötäröstä mutta muodokas peppu ja tissit löytyy.
Onko kenties naama täynnä rautaa ja kroppa tatskoja kuin verholla? Tai sateenkaaren värein värjätty tukka? Ei tukkaa ollenkaan? Liuta kaakaovärisiä kakaroita? Rööki 24/7 hampaissa?
Ei mitään tatskoja tai shokkivärejä. Tyylini on aika luonnollinen ja sporttinen. Tupakkaa en ole edes kokeillut. Ei lapsia.
Minä haluaisin tietää, että miksi miehille on ulkonäkö aina se kaikkein tärkein asia naisessa? Luonteella ei ole mitään väliä, kunhan on laiha ja kaunis. Eikö miehet oikeasti halua olla sellaisten kanssa joiden kanssa viihtyisivät ja tulisivat hyvin toimeen, vaan ennemmin valitsevat nyrpeän itsekeskeisen v**tupään, joka on kaunis ja laiha. Se minua kans ärsyttää, kun jotkut miespuoliset kaverit AINA arvostelevat naisten ulkonäköä, edes tv:tä ei voi katsoa rauhassa, kun jokaisen naisen ulkonäköä pitää kommentoida.
Varmaan siksi, koska sporttinen vartalo on nykyaikana luksusta, johon vai harvoilla miehillä "on varaa" . En tosin ole itse mitään erityistä ihailua kohdannut ikinä, vaikka olenkin sporttisen näköinen tiimalasi ja pienirintainen, joten mene ja tiedä... Eikö ne uhkeat ole enemmän miesten mieleen...
Onneksi
naiset
eivät
yleistä
missään
ketjuissa
miehiä
yhdeksi
parviälyksi
jolla
on
kollektiivisesti
tasan
sama
mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi
naiset
eivät
yleistä
missään
ketjuissa
miehiä
yhdeksi
parviälyksi
jolla
on
kollektiivisesti
tasan
sama
mielipide.
Pahoittelut tästä, ei hyväksynyt viestiä kun sanat olivat kirjoitettuna peräkkäin.
Ei todellakaan iske laiha nainen... Se huono seksi kun luut painavat kipeästi ja ei ole mistä ottaa kiinni... Ehdottomasti hyvän ja huonon raja menee siinä pituus miinus 100 eli alle 165/65 on huono, mutta esim 165/85 täydellinen pano... Itse olen BMI 19 mies ja vaimoni on 156/115 ja ei voisi parempi olla...