Ei kai synnytyksessä oikeasti tule kakkaa tahattomasti?
Sanokaa, että minulle valehdeltiin. En ikimaailmassa kehtaa synnyttää, jos noin käy hoitohenkilökunnan edessä. Eikä auta, että sanotte, että se on heille arkipäivää. Minulle ei.
Kaiken huipuksi mies tunkee mukaan synnytykseen. Hävettää muutenkin olla hänen edessään avuttomassa tilassa, sitten vielä pitäisi olla kakat pöydällä. Ei todellakaan kiitos.
Voisiko tämän raskauden perua? Tai voinko saada keisarileikkauksen synnytyspelon takia? Koska sitähän tämä oikeastaan on. Pelkään olla paljaana tuskissani kaikkien edessä.
Kommentit (187)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:02"]Minun mieheni jopa pyyhki minun pyllyn synnytyksessä kun kätilö oli hetken pois huoneesta. Ennen sitä en olisi ikimaailmassa uskonut, että sellainenkin tilanne meidät vielä kohtaa! Mutta mitäpä sitä ei toisen eteen tekisi, jos rakastaa.
[/quote]
No hyi helvetti. En todellakaan pyyhkisi mieheni persettä paskasta, vaikka kuinka rakastan
[/quote]
Et vaikka toinen halvaantuisi eikä pystysi siihen enää itse? Juu hirveästi rakastat
[/quote]
Henkilökohtaset avustajat on sitä varten.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:04"]Eiks sinne saliin tule kamala paskan lemu...
[/quote]
Siellä haisee muutenkin veri, oksennus ja lima joten paska on aika pieni murhe. Sitäpaitsi terve kakka ei lemua, tsekkaappa ruokailutottumuksesi.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:02"]Minun mieheni jopa pyyhki minun pyllyn synnytyksessä kun kätilö oli hetken pois huoneesta. Ennen sitä en olisi ikimaailmassa uskonut, että sellainenkin tilanne meidät vielä kohtaa! Mutta mitäpä sitä ei toisen eteen tekisi, jos rakastaa.
[/quote]
No hyi helvetti. En todellakaan pyyhkisi mieheni persettä paskasta, vaikka kuinka rakastan
[/quote]
Et vaikka toinen halvaantuisi eikä pystysi siihen enää itse? Juu hirveästi rakastat
[/quote]
[/quote]
Eli jos miehesi laskisi alleen odottelisit sen avustajan sinne etkä auttaisi toista puhtaaksi heti..
Mä en ymmärrä noita "rempseitä" kätilöitä, jotka sairaalaan tutustumiskäynneillä tai synnytykseen tultaessa vitsailee kakoista ja pieruista, jos äitiä tämä asia nolottaa. Olen myös kuullut, kun jonkun kätilön mielestä on niin outoa, että nyky-äidit on niin hienohelmoja, että jokin niinkin luonnollinen asia kuin kakka hävettää. Argh. On asioita, jotka ovat yksityisasioita ja totta hemmetissä hävettää kakata muiden edessä. Olen itsekin sairaanhoitaja ja yritän olla niin hienovarainen kuin mahdollista tällaisissa asioissa, koska lähes kaikki, varsinkin nuoret ahdistuvat yksityisyyden menettämisestä niin paljon, että huomio menee pelkästään siihen päkistämiseen. Itseäni ei hävetä synnyttämään mennessä mitä se mitä kätilö/lääkäri näkee (he ovat tottuneet), mutta mieheni nähden en haluaisi joutua vessahommia hoitamaan. Samoin jos joskus joudun sairaalaan muuten, niin mitään suolentoiminta-asioita ei tarvitse koko suvulle kuuluttaa. Sanokoot sitten hienohelmaksi tai mitä tahansa...
Hyi hemmetti. Kuka haluaa olla edes kätilö?
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:02"]Minun mieheni jopa pyyhki minun pyllyn synnytyksessä kun kätilö oli hetken pois huoneesta. Ennen sitä en olisi ikimaailmassa uskonut, että sellainenkin tilanne meidät vielä kohtaa! Mutta mitäpä sitä ei toisen eteen tekisi, jos rakastaa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eli jos miehesi laskisi alleen odottelisit sen avustajan sinne etkä auttaisi toista puhtaaksi heti..
[/quote]
No mitäs laski alleen
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 14:51"]Yhdessä videossa naiselta tulee samaan aikaan paksu pökäle kun vauvan pää on juuri tulossa. Vauva ehtii syntyä kumminkin ensin ennen kuin paska pökäle tipahtaa lattialle.
[/quote]
Linkki?
Mulla tuli papanoita pusertaessa. Kätilö niin huomaamatta siivos ne, ettei lapsen isäkään niitä huomannut.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:11"]
[/quote]
No vaikka ne, jotka ovat hakeneet opiskelemaan kätilöiksi? Kysytkö sä samaa asiaa lääkäreistä?
Joo tota.. Tässä yksi lisäsyy sille, että en synnytä alakautta.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:11"]
[/quote]
No vaikka ne, jotka ovat hakeneet opiskelemaan kätilöiksi? Kysytkö sä samaa asiaa lääkäreistä?
[/quote]
Itseasiassa mietin monesti, opiskellaanko lääkäriksi vain rahan takia. Mitä noilla tk-lääkäreillä oon käynyt, niin ei niitä ainakaan auttaminen kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:14"]
Joo tota.. Tässä yksi lisäsyy sille, että en synnytä alakautta.
[/quote]
Niin kyllähän paskantaminen on niin luonnotonta, että enemmin antaa leikata mahan auki.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:11"] Hyi hemmetti. Kuka haluaa olla edes kätilö? [/quote] No vaikka ne, jotka ovat hakeneet opiskelemaan kätilöiksi? Kysytkö sä samaa asiaa lääkäreistä? [/quote] Itseasiassa mietin monesti, opiskellaanko lääkäriksi vain rahan takia. Mitä noilla tk-lääkäreillä oon käynyt, niin ei niitä ainakaan auttaminen kiinnosta.
[/quote]
Minkä tahansa syyn takia ne nyt sinne hakevatkaan, niin paskan kanssa ne kuitenkin joutuvat puljaamaan.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:02"]Minun mieheni jopa pyyhki minun pyllyn synnytyksessä kun kätilö oli hetken pois huoneesta. Ennen sitä en olisi ikimaailmassa uskonut, että sellainenkin tilanne meidät vielä kohtaa! Mutta mitäpä sitä ei toisen eteen tekisi, jos rakastaa.
[/quote]
[/quote]
No sä et sitten tiedäkään, mitä on tosi rakkaus. Säälin sun miestä, jos joskus joutuu siihen tilanteeseen.
Multa tuli ennen kakkaa ja lasta lisäksi karmeita pieruja. Mieheni mukaan peräpääni pärisi kuin kupla wolkkari:D
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:00"]
Ilmeisesti tämä synnyttäjä ei halua paskoa lattialle kun synnyttää pöntöllä, tuohan on hyvä ratkaisu.
[/quote]
Onpas tuo synnytys nopeaa, minulla menee aamupaskalla 10min ja tämä synnyttää puolessa ajassa..
-mies-
[/quote]
Mä en edes nää videota, kun siihen tulee teksti että video ei ehkä sovi kaikille. :-/
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 14:47"]Jos sulla on synnytyspelkoja, niin pyydä neuvolasta lähete pelkopolille.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:00"] Ilmeisesti tämä synnyttäjä ei halua paskoa lattialle kun synnyttää pöntöllä, tuohan on hyvä ratkaisu. [/quote] Onpas tuo synnytys nopeaa, minulla menee aamupaskalla 10min ja tämä synnyttää puolessa ajassa.. -mies- [/quote] Mä en edes nää videota, kun siihen tulee teksti että video ei ehkä sovi kaikille. :-/
[/quote]
Aijaa, näkyyköhän se sitten vain niille jotka on rekisteröitynyt youtubeen. No siinä nainen synnyttää kotona pöntöllä lapsen 5 minuutissa.
Jos peräsuolessa jotakin on, vauvan pää painaa syntyessään peräsuolen tyhjäksi.