Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei kai synnytyksessä oikeasti tule kakkaa tahattomasti?

Vierailija
04.01.2015 |

Sanokaa, että minulle valehdeltiin. En ikimaailmassa kehtaa synnyttää, jos noin käy hoitohenkilökunnan edessä. Eikä auta, että sanotte, että se on heille arkipäivää. Minulle ei.

Kaiken huipuksi mies tunkee mukaan synnytykseen. Hävettää muutenkin olla hänen edessään avuttomassa tilassa, sitten vielä pitäisi olla kakat pöydällä. Ei todellakaan kiitos.

Voisiko tämän raskauden perua? Tai voinko saada keisarileikkauksen synnytyspelon takia? Koska sitähän tämä oikeastaan on. Pelkään olla paljaana tuskissani kaikkien edessä.

Kommentit (187)

Vierailija
41/187 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä useimmilla tulee. Mulla tuli joka kerralla, eniten silloin kun olin saanut peräruiskeen. Silloin sitä tippuili sellaisina liejuisina pisaroina... Muuten sitä ei oikeastaan edes huomannut.

Vierailija
42/187 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ripulia lentää melko paljon. Käske miehesi pysyä vähän kauempana jos ei halua rusketusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/187 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 14:48"]

Ei tule tahattomasti. Kakkasin tahallani.

[/quote]

Päivän naurut, kiitos! :D

ap

Vierailija
44/187 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 14:53"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 14:48"]

Ei tule tahattomasti. Kakkasin tahallani.

[/quote]

Päivän naurut, kiitos! :D

ap

[/quote]

Kyllä sinä sille paskomisellekin naurat jälkeenpäin. Vähän voi sinä hetkenä hävettää vääntää tortut muiden edessä, mutta äkkiä sen unohtaa.

Vierailija
45/187 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huusin hysteerisenä että mulla tulee paska niin kätilö nauroi että melkosen lempinimen vauvalle annan, pää nimittäin näkyy jo.

Älä suotta hermoile, oikeasti se on harvinaista.

Vierailija
46/187 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kakkaa. Älä välitä, kätilö pyyhkii sen. Hoitohenkilökunnasta jokainen on tottunut paskan siivoamiseen, siinä ei ole mitään ihmeellistä. Keskity oleelliseen, eli synnytykseen ja tulevaan lapseen. Unohda nuo kakka-asiat ja lepää ja oo onnellinen.

Vierailija
47/187 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 14:54"]

Mä huusin hysteerisenä että mulla tulee paska niin kätilö nauroi että melkosen lempinimen vauvalle annan, pää nimittäin näkyy jo. Älä suotta hermoile, oikeasti se on harvinaista.

[/quote]

Tässä muuten tulee se oleellinen, hätkähdyttävä asia synnytyksestä: synnyttäminen tuntuu siltä, niin kuin se vauva tulisikin pyllystä. Mä en oikein ekassa synnytyksessä rekisteröinyt tätä, mulla oli aivan kamala ponnistusvaihe ja epiduraalikin haittasi, mutta tokassa synnytyksessä tajusin, että tää massiivinen pökäle on tosiaan se vauva :D

Vierailija
48/187 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 14:52"]Yleensä ripulia lentää melko paljon. Käske miehesi pysyä vähän kauempana jos ei halua rusketusta.
[/quote]

Tuli mieleen frendien jakso kun ross menee suihkurusketukseen

Vierailija
49/187 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 14:54"]
Älä suotta hermoile, oikeasti se on harvinaista.
[/quote]

Ei ole harvinaista

Vierailija
50/187 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan sitä, jos siellä on jotakin tullaakseen.
Synnytyksessä ponnistetaan naama punaisena. Ei taida olla mahdollista pidellä se toinen sisuksissa, samaan aikaan kuin puskea vauva ulos. Viimeistään vauvan pää painaa suolen tyhjäksi.
Ja aivan varmasti on kätilöt pökäleisiin tottuneet.
Itse en edes tiennyt, että sieltä pökälettäkin tuli, mies tuon ohimennen mainitsi synnytyksestä puhuttaessa.
Kätilö yksinkertaisesti pyyhkäisi tuotokset pois ilmekkään värähtämättä, samalla kun otti vauvaa vastaan.

Mutta jos tuo asia häiritsee, niin peräruiske ennen synnytystä. Joissakin sairaaloissa sen saa automaattisesti.
Mutta yhden pökäleen takua ei kannata synnytystä pelätä.

Vierailija
52/187 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 14:54"]

Mä huusin hysteerisenä että mulla tulee paska niin kätilö nauroi että melkosen lempinimen vauvalle annan, pää nimittäin näkyy jo. Älä suotta hermoile, oikeasti se on harvinaista.

[/quote]

Tässä muuten tulee se oleellinen, hätkähdyttävä asia synnytyksestä: synnyttäminen tuntuu siltä, niin kuin se vauva tulisikin pyllystä. Mä en oikein ekassa synnytyksessä rekisteröinyt tätä, mulla oli aivan kamala ponnistusvaihe ja epiduraalikin haittasi, mutta tokassa synnytyksessä tajusin, että tää massiivinen pökäle on tosiaan se vauva :D
[/quote]

Mun ponnistusvaiheessa eniten sattui jalkaan tullut suonenveto vaikka epiduraali ei kerennyt vaikuttaa :D Mutta se jumalaton pökäle on tosiaan vauvan pää, mä annoin kuulema hyvät naurut kätilöille kun ensin karjuin että suonta vetää jalasta nii paljo etten pysty olemaan vaikka olin samalla ponnistamassa, ja jälkeenpäin manasin että kyllä noita muksuja pukkaa ulos ihan mielellään mutta tuo suonenveto.. :D

-28-

Vierailija
53/187 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni jopa pyyhki minun pyllyn synnytyksessä kun kätilö oli hetken pois huoneesta. Ennen sitä en olisi ikimaailmassa uskonut, että sellainenkin tilanne meidät vielä kohtaa! Mutta mitäpä sitä ei toisen eteen tekisi, jos rakastaa.

Vierailija
54/187 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:02"]Minun mieheni jopa pyyhki minun pyllyn synnytyksessä kun kätilö oli hetken pois huoneesta. Ennen sitä en olisi ikimaailmassa uskonut, että sellainenkin tilanne meidät vielä kohtaa! Mutta mitäpä sitä ei toisen eteen tekisi, jos rakastaa.
[/quote]

No hyi helvetti. En todellakaan pyyhkisi mieheni persettä paskasta, vaikka kuinka rakastan

Vierailija
55/187 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks sinne saliin tule kamala paskan lemu...

Vierailija
56/187 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli pieni kakka ennen ku vauva syntys :D Siin vaihees olin kyl aika tuskissa että siin kohtaa ei kauheesti kerenny häpeilee.

Vierailija
57/187 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se kakka on varmaan pienintä siinä koko toimituksessa? Mikä näitä nykyajan naisia vaivaa...

Vierailija
58/187 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:02"]Minun mieheni jopa pyyhki minun pyllyn synnytyksessä kun kätilö oli hetken pois huoneesta. Ennen sitä en olisi ikimaailmassa uskonut, että sellainenkin tilanne meidät vielä kohtaa! Mutta mitäpä sitä ei toisen eteen tekisi, jos rakastaa.
[/quote]

No hyi helvetti. En todellakaan pyyhkisi mieheni persettä paskasta, vaikka kuinka rakastan
[/quote]

Et vaikka toinen halvaantuisi eikä pystysi siihen enää itse? Juu hirveästi rakastat

Vierailija
59/187 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:00"]

Ilmeisesti tämä synnyttäjä ei halua paskoa lattialle kun synnyttää pöntöllä, tuohan on hyvä ratkaisu.

[/quote]

Onpas tuo synnytys nopeaa, minulla menee aamupaskalla 10min ja tämä synnyttää puolessa ajassa..

-mies-

Vierailija
60/187 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten synnytys tai joku muu toimenpide niin eiköhän se hoitohenkilökunta ole nähnyt kaiken mahdollisen monta kertaa niistä 1 kerta sadastakin tapahtumista. Ne on ammattilaisia, ei ne naura tai ihmettele, tekevät vaan työtä ja yrittävät auttaa ihmistä jos tulee jotain yllättävää. Ei niitä tarvii pelätä tai hävetä.