Ei kai synnytyksessä oikeasti tule kakkaa tahattomasti?
Sanokaa, että minulle valehdeltiin. En ikimaailmassa kehtaa synnyttää, jos noin käy hoitohenkilökunnan edessä. Eikä auta, että sanotte, että se on heille arkipäivää. Minulle ei.
Kaiken huipuksi mies tunkee mukaan synnytykseen. Hävettää muutenkin olla hänen edessään avuttomassa tilassa, sitten vielä pitäisi olla kakat pöydällä. Ei todellakaan kiitos.
Voisiko tämän raskauden perua? Tai voinko saada keisarileikkauksen synnytyspelon takia? Koska sitähän tämä oikeastaan on. Pelkään olla paljaana tuskissani kaikkien edessä.
Kommentit (187)
Kuka kahjo vaatii sektiota jonkun kakkaamisen takia? Se on kuitenkin iso leikkaus.
Itse ponnistin synnytystuolilla eikä siinä kyllä ollut mitään tietoa siitä, tuliko muutakin kuin vauva. Eikä kyllä kiinnostanutkaan siinä vaiheessa.
Kyseessä on aivan mitätön pikkuseikka kaiken muun rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulta ainakaan.
Ota tyhjennys ennen synnytystä. Ei tule pariin päivään sen jälkeen :) Minä otin ennen sektioita, ei ole meinaan haavankaan kanssa kiva käydä punnertamassa.
Paskasin ja yrjösin itseni jo "tyhjäksi" supistusten aikana
Kolme synnytystä takana, yhdessä (keskimmäinen) tuli kakkaa. Tai ainakaan muista en huomannut.
Kätilö hoiti työnsä todella hienosti, ei sanonut sanallakaan mitään. Huomasin kun pyyhki mun pyllyäni kostealla.. kysyin, että ei kai multa tullut kakkaa.. kätilö vastasi, että ei se haittaa, tuli vaan sen verran kun kuuluukin tulla tms.. Ja sitten tilanne oli ohi. Sama kätilöraukka sai aiemmin tutkimushuoneessa ennen salia mun lapsivedet päälleen, kun kokeili kohdunsuuta.. voi hitto..
Sain peräruiskeen vai mikä olikaan. Ja siitä huolimatta tuli.
Kyllä sitä voi tulla, mutta unohtuu onneksi nopeasti.