Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaisitko vaihtaa kuukautissuojasi miehesi nähden?

Vierailija
02.01.2015 |

Siteen tai tamponin? Kuulemma av:lla jotkut kehtaa moiseen?? :yöks:

Kommentit (132)

Vierailija
101/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä piereskellään oman perheen kuullen ja taidetaan käydä pissallakin ovi auki :D paskallakäynnissä meneekin sitten raja. Se on yksityinen toimitus. Enkä kyllä vaihtaisi kksuojaa miehen nähden. Jos samassa tilassa oltais niin käskisin katsoa muualle tai sulkea silmät.

Vierailija
102/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:48"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:30"]

Huoh. KYLLÄ kehtaan ja usein näytänkin miehelle että paljonko on tullut verta. Kyllä täytyy olla keskenkasvuinen tyyppi jos tuollaista häpeää.

[/quote]

Esitteleekö mies sulle kakkapölälöitään, joita sitten yhdessä kääntelette ja ihastelette?

[/quote]

Ei esittele kakkapölälöitään ei!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yksin vessassa, joten minulla ei todellakaan ole katsojia mukana.

Vierailija
104/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää aina pissaan ja kakkaan ovi auki ja vaihan tamppoonit vaikka olohuoneessa. Pieren myös ja röyhtäilen ja joskus oon pissannut ämpäriin ku ei oo jaksanu mennä vessaan. Minun ja mieheni mielestä semmoinen on leppoisaa ja hupaisaa. T. N24

Vierailija
105/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisin, jouduin kerran pyytämään miestäni, että tulee kiskomaan kuukuppini ulos kun en vain saanut otetta olo mennyt niin syvälle ja tiukkaan.

Vierailija
106/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:29"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:24"]jotkuthan synnyttävätkin miehensä nähden, siteen tai tamponin vaihto kaiketi pientä sen rinnalla? [/quote] Hieman eri asia, ainakin minulle. Jos joku haluaa paskoa miehensä edessä ja heilutella verisiä tampooneja, niin mulle ihan sama. Itse en haluaisi sellaista parisuhdetta.

[/quote]

Sulla tapana heilutella tamponia ennen kuin pykäät sen vessanpyttyyn?

[/quote]

Tartun varmaan provoon, mutta sanottakoon että tamponeja ei saa heittää vessanpönttöön vaan roskiin. Vessaan kuuluvat vain ihmiskehon eritteet ja vessapaperi. 

Vierailija
107/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on ihan pakko :D Mieluummin vaihtaisin ihan itekseen.

Vierailija
108/132 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:11"]

Kehtaisin, jouduin kerran pyytämään miestäni, että tulee kiskomaan kuukuppini ulos kun en vain saanut otetta olo mennyt niin syvälle ja tiukkaan.

[/quote]

Niin huono provo että huhheijaa..

Vierailija
109/132 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan. Me kummatkin käydään vessassa ovi auki. Mitä sitä häpeilemään. Piereskelläänkin vielä toistemme seurassa.

Vierailija
110/132 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kehtaan, täysin luonnollinen asia!

Vierailija
111/132 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Melkonen romantiikantappaja joku verinen tumppu, hyi :/

Vierailija
112/132 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:29"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:24"]jotkuthan synnyttävätkin miehensä nähden, siteen tai tamponin vaihto kaiketi pientä sen rinnalla? [/quote] Hieman eri asia, ainakin minulle. Jos joku haluaa paskoa miehensä edessä ja heilutella verisiä tampooneja, niin mulle ihan sama. Itse en haluaisi sellaista parisuhdetta.

[/quote]

Sulla tapana heilutella tamponia ennen kuin pykäät sen vessanpyttyyn?

[/quote]

Tamponia ei saa laittaa vessanpyttyyn, kai sen naisena tiedät!!

Vierailija
113/132 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:11"]

[/quote]

Niin huono provo että huhheijaa..
[/quote]

Häh? Kuinka niin provo. Olen joutunut pyytämään miestäni auttamaan kuukupin ulos otossa, koska en saanut sitä itse pois kun sormet ei ylettynyt kuin juuri ja juuri siihen nuppiin ja se nuppi oli kaiken lisäksi niin liukas, että ote ei pitänyt. Miten ihmeessä tämä on provo, miten joku voisi provosoitua ongelmastani? Tai siis ilmeisesti sinä voisit, joten kerro ihmeessä mikä asiassa sinua provosoi?

Vierailija
114/132 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, meillä käydään perheen kesken (ainakin vielä kun lapset ovat alle 2-vuotiaita) ovi aukikin asioilla, ja oikeastaan jo melko alusta asti suhteessamme. Joskus on mies kiskaissut kiimahurmoksessa tamponinkin pois kun ollaan alettu hommiin silloin suhteen alkuaikoina :) ja ei meidän keskinäinen avoimuus näissä vessajutuissa ja muissa ruumiintoiminnoissa ole seksielämään vaikuttanut, edelleen harrastamme keskimäärin lähes päivittäin seksiä ja suhde voi hyvin. Naimisissa ollaan ja pari lasta, rakkautta riittää. Ihanaa kun voi olla vapautunut ja ilman turhia nolosteluja omassa kodissaan oman perheen kesken. Toki kun lapset alkaa ymmärtää ja haluavat vessarauhan niin se heille suotakoon.

Vierailija
115/132 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:24"]

No kehtaan. Voin istua paskallakin jos mies on suihkus.

[/quote]

Unelma muija! Ottaisitko samalla suihin kun väännät torttendaalia?

Vierailija
116/132 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa, koska tiedän että miestäni ällöttää jotkut veriset siteet. Meinaa oksentaa kun näkee sellaisen roskiksessa, tai edes tietää että sellaisia on siellä... Jos häntä ei haittaisi, niin kehtaisin varmaan.

Kaikkia miehiä ei muuten ällötä kuukautiset samalla tavalla.

Vierailija
117/132 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisin, jos olisi pakko, mutta hankala kuvitella tilannetta, jossa tuollainen olisi pakollista. Minä käyn kyllä vessassa ihan yksin ja laitan oven lukkoon. Ei sinne kukaan siis pääse änkeämään kesken toimituksen. Omituista minusta tuollainen ovi auki asiointi, saati sitten kun toinen on suihkussa tai pesemässä hampaita. Ei mulla niin kauaa vessassa mene, etteikö mies voisi odottaa vuoroaan.

Vierailija
118/132 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:06"]

Minulle tässä ei ole kyse häpeämisestä vaan eroottisen jännitteen säilyttämisestä. Jos parisuhteessa aletaan suhtautua välinpitämättömästi piereskelyyn, vessa-asioiden toimittamiseen, nenän kaivamiseen, finnien puristeluun ym. toisen nähden, ei ihme, jos lakkaa seksi maistumasta. En nyt tarkoita, että kotona pitäisi kulkea korkkarit jalassa pierua pidätellen, mutta näiden ääripäiden väliin mahtuu monta välimuotoa.

[/quote]

Jos mies on mukana synnytyksessä (kuten suurimmalla osalla nykyään on), niin miten se seksielämä sen jälkeen toimii? Se on kuitenkin todella eritteistä ja haisevaa hommaa, puhumattakaan jos mies katselee aitiopaikalta melko kammottavaa näkyä. Joku finnin puristelu on aika pientä sen rinnalla. Ja silti vaan se erotiikka pelaa synnytyksenkin jälkeen melkein kaikilla. Huom, synnytys on yhtä luonnollista kuin paskominen, mutta miehen on molemmissa luonnotonta olla mukana.
[/quote]

Ainakaan minulle synnyttäminen ei ole jokapäiväinen, arkinen juttu niin kuin vessassa käyminen tai finnien puristelu vaan ainutlaatuinen tapahtuma, jossa huomio on ihan muissa asioissa kuin eritteissä. Pyysin miestä myös pysymään pääpuolella ja olemaan vilkuilematta jalkoväliin enemmän, kuin mitä on tarpeen. Tätä tarkoitin välimuodoilla. Ainoat vaihtoehdot synnytyksessäkään eivät ole, että mies lähtee pois huoneesta tai tiirailee "aitiopaikalta" sinne alapäähän. Aika outo asenne muutenkin se, että jos mies on nähnyt synnytyksen, ei millään ole mitään väliä sen jälkeen. Muut saavat toimia ihan niin kuin haluavat, hienoa, jos tunnet seksuaalista vetoa estottomasti piereskelevää ja ovet auki ripuloivaa miestäsi kohtaan. Itselleni nämä asiat nyt kuitenkin ovat turn off parisuhteessa.
[/quote]

Vaikutat ahdistavalta ihmiseltä :D Entäs kun miehesi (nykyinen tai kuviteltu) on mahataudissa ja oksentaa vuorokauden ympäri? Sinulla menee mielenkiinto ja alat ällötä koko ihmistä? :D minä en voi käsittää tuollaista nipomeininkiä, ihan uskomatonta, ettei ihminen saa näyttää ja kuulostaa ihmiseltä :D

Vierailija
119/132 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:56"]Meillä kyllä piereskellään oman perheen kuullen ja taidetaan käydä pissallakin ovi auki :D paskallakäynnissä meneekin sitten raja. Se on yksityinen toimitus. Enkä kyllä vaihtaisi kksuojaa miehen nähden. Jos samassa tilassa oltais niin käskisin katsoa muualle tai sulkea silmät.
[/quote]

Voi luoja :DD

Vierailija
120/132 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi, ellei olisi aivan pakko. Silloinkin pyytäisin miestä katsomaan muualle. En myöskään käy vessassa miehen läsnäollessa. En ota ketään muitakaan kanssani vessaan (paitsi lapsen, mutta se on eri asia), joten miksi ottaisin miehen.