Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaisitko vaihtaa kuukautissuojasi miehesi nähden?

Vierailija
02.01.2015 |

Siteen tai tamponin? Kuulemma av:lla jotkut kehtaa moiseen?? :yöks:

Kommentit (132)

Vierailija
81/132 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:29"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:31"] Ois kiva kuulla miehen mielipide asiasta.minusta yököttävää! [/quote] Tässä teille mielipide; Olisi hyvin pian entinen kumppani, jos ei normaaleja luonnollisia asioita pysty toisen nähden tekemään. Pois sulkien tietysti sen, että paskalla käynti saattaa aiheuttaa sen verran hajuhaittoja et ei välttämättä tee mieli hampaita siinä pestä, puolin ja toisin. mies. [/quote] Me juteltiin tästä mieheni kanssa ja asia on toisinpäin :D siis jos aletaan paskoa toisen edessä, niin ehkä ois aika lopettaa suhde. Alusta asti ollaan käyty vessassa ovi kiinni, minä oon osannut vaihtaa tamponia ihan itse. [/quote] Olen asunut (ja seurustellut) mieheni kanssa kuusi kuukautta. Voimme paskoa ynnä muuta toistemme edessä vaikka olemme vielä kuherruskuukausi -vaiheessa. Täysin normaalia meille. Mies juuri sanoi et voin tehdä mitå vaan hänen edessään.

[/quote]

Muutitte suoraan yhteen? Oletteko muutenkin hieman yksinkertaisia?

[/quote]

Muakin alkoi kiinnostaa, miksi seurustelu = yhdessä asuminen? Oletko joku luottotiedoton sossupummi jolla ei ole omaa asuntoa? Jos on noin riippuvainen muista ihmisistä, en ihmettele, että tarvii sen miehen myös vessareissulle mukaan.

Vierailija
82/132 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä kieltämättä outo logiikka, että mies saa katsoa kun vauva repii pillun, verta tulee, samoin paskaa ja nainen huutaa.

Samoin perseeseen paneminen ja menkkaseksi on ok, pyyhettä vaan pepun alle.

Sitten tampoonin vaihto on ehdottomasti nou-nou.

Ei niitä vauvojakaan tule, jos ei menkkoja ole. Äijät itse esittelee jotai haavojaan ja arpiaan, miten ne eroaa menkkaverestä, paitsi että nainen ei ole loukannut itseään.

Veri ku veri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/132 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin. Ovi auki meillä paskallakin käydään ja toinen pesee hampaita, käy suihkussa samaan aikaan.

9 vuoden yhdessä olon aikana on kaikki tullut näettyä ja koettua.

Mieheni myös raskauden jälkeen rasvasi pukamiani kun en itse siihen selkävaivan takia kyennyt?

Vierailija
84/132 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin. Palstan virallinen kanta on se, että suhde ei voi toimia, jos ei pysty käymään paskalla ovi auki. Te ootte ällöttäviä.

Vierailija
85/132 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen nämä onnelliset palstaperheet kakkimassa johonkin kulhoon ja sen jälkeen haarukalla tonkimassa, löytyykö kihomatoja. Luonnollistahan se on, se uloste.

Vierailija
86/132 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 21:24"]

Ai niin. Palstan virallinen kanta on se, että suhde ei voi toimia, jos ei pysty käymään paskalla ovi auki. Te ootte ällöttäviä.

[/quote]

Olin neitsyt kun tapasin paljon kokeneen naisen, ikinä en ollut jakanut vessaa tai muuta intiimitoimintoa. Totuin ja aloin pitää rennosta ilmapiiristä. Nyt en hyväksyisi vähemmän suvaitsevaista naista.

Vierailija
87/132 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 21:29"]

Näen nämä onnelliset palstaperheet kakkimassa johonkin kulhoon ja sen jälkeen haarukalla tonkimassa, löytyykö kihomatoja. Luonnollistahan se on, se uloste.

[/quote]

:D

Vierailija
88/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, oon ihan eri planeetalta kotoisin ja onneksi mun mieskin on sieltä.

Vierailija
89/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kehtaan esimerkiksi jos ollaan samaan aikaan vessassa, ei mies kattele eikä sitä kiinnosta? :D t. 18v.

Vierailija
90/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:30"]Huoh. KYLLÄ kehtaan ja usein näytänkin miehelle että paljonko on tullut verta. Kyllä täytyy olla keskenkasvuinen tyyppi jos tuollaista häpeää.
[/quote]

Eikä minulla ole edes mitään vakkarimiestä
nyt. Eli ei voi selittää sillä, että "ollaan jo totuttu kaikkeen..."

No, en yleensäkään häpeä normaaleita asioita. Viimeisknkin mies, jota tapailin kävi PASKALLA kun minä olin hänen luonaan. :OO Sitten kysyin vain, että kakallako olit kun kesti, ja hän sanoi että joo. Oho, aika hurjaa... Mitenköhän hän uskalsi??

-.-

Vierailija
91/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:29"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:24"]jotkuthan synnyttävätkin miehensä nähden, siteen tai tamponin vaihto kaiketi pientä sen rinnalla? [/quote] Hieman eri asia, ainakin minulle. Jos joku haluaa paskoa miehensä edessä ja heilutella verisiä tampooneja, niin mulle ihan sama. Itse en haluaisi sellaista parisuhdetta.

[/quote]

Sulla tapana heilutella tamponia ennen kuin pykäät sen vessanpyttyyn?

Vierailija
92/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:06"]

Minulle tässä ei ole kyse häpeämisestä vaan eroottisen jännitteen säilyttämisestä. Jos parisuhteessa aletaan suhtautua välinpitämättömästi piereskelyyn, vessa-asioiden toimittamiseen, nenän kaivamiseen, finnien puristeluun ym. toisen nähden, ei ihme, jos lakkaa seksi maistumasta. En nyt tarkoita, että kotona pitäisi kulkea korkkarit jalassa pierua pidätellen, mutta näiden ääripäiden väliin mahtuu monta välimuotoa.

[/quote]

Jos mies on mukana synnytyksessä (kuten suurimmalla osalla nykyään on), niin miten se seksielämä sen jälkeen toimii? Se on kuitenkin todella eritteistä ja haisevaa hommaa, puhumattakaan jos mies katselee aitiopaikalta melko kammottavaa näkyä. Joku finnin puristelu on aika pientä sen rinnalla. Ja silti vaan se erotiikka pelaa synnytyksenkin jälkeen melkein kaikilla. Huom, synnytys on yhtä luonnollista kuin paskominen, mutta miehen on molemmissa luonnotonta olla mukana.

Vierailija
93/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:06"]

Minulle tässä ei ole kyse häpeämisestä vaan eroottisen jännitteen säilyttämisestä. Jos parisuhteessa aletaan suhtautua välinpitämättömästi piereskelyyn, vessa-asioiden toimittamiseen, nenän kaivamiseen, finnien puristeluun ym. toisen nähden, ei ihme, jos lakkaa seksi maistumasta. En nyt tarkoita, että kotona pitäisi kulkea korkkarit jalassa pierua pidätellen, mutta näiden ääripäiden väliin mahtuu monta välimuotoa.

[/quote]

Jos mies on mukana synnytyksessä (kuten suurimmalla osalla nykyään on), niin miten se seksielämä sen jälkeen toimii? Se on kuitenkin todella eritteistä ja haisevaa hommaa, puhumattakaan jos mies katselee aitiopaikalta melko kammottavaa näkyä. Joku finnin puristelu on aika pientä sen rinnalla. Ja silti vaan se erotiikka pelaa synnytyksenkin jälkeen melkein kaikilla. Huom, synnytys on yhtä luonnollista kuin paskominen, mutta miehen on molemmissa luonnotonta olla mukana.
[/quote]

Ainakaan minulle synnyttäminen ei ole jokapäiväinen, arkinen juttu niin kuin vessassa käyminen tai finnien puristelu vaan ainutlaatuinen tapahtuma, jossa huomio on ihan muissa asioissa kuin eritteissä. Pyysin miestä myös pysymään pääpuolella ja olemaan vilkuilematta jalkoväliin enemmän, kuin mitä on tarpeen. Tätä tarkoitin välimuodoilla. Ainoat vaihtoehdot synnytyksessäkään eivät ole, että mies lähtee pois huoneesta tai tiirailee "aitiopaikalta" sinne alapäähän. Aika outo asenne muutenkin se, että jos mies on nähnyt synnytyksen, ei millään ole mitään väliä sen jälkeen. Muut saavat toimia ihan niin kuin haluavat, hienoa, jos tunnet seksuaalista vetoa estottomasti piereskelevää ja ovet auki ripuloivaa miestäsi kohtaan. Itselleni nämä asiat nyt kuitenkin ovat turn off parisuhteessa.

Vierailija
94/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos on sellainen tilanne, että pitää. Esim. Anoppilan saunan suihkutilassa on vessa. Laitan nopsaa siteen pakettiin. Ei tarvetta esittelyyn, enkä myöskään häpeä sitä. Olen itse sairaanhoitaja ja nähnyt kaikenlaista. Jotkin asiat vaan ovat luonnollisia, mutta voi ihan hyvin pitää yksityisenä. Jokainen tekee tyylillään. Tiedän pariskunnan, jossa nainen huusi miehelleen: "tule katsomaan miltä näyttää menkkapaska!!!". Mies oli mennyt. Se olisi itselle vähän liikaa.

Vierailija
95/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:16"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:30"]Huoh. KYLLÄ kehtaan ja usein näytänkin miehelle että paljonko on tullut verta. Kyllä täytyy olla keskenkasvuinen tyyppi jos tuollaista häpeää. [/quote] Eikä minulla ole edes mitään vakkarimiestä nyt. Eli ei voi selittää sillä, että "ollaan jo totuttu kaikkeen..." No, en yleensäkään häpeä normaaleita asioita. Viimeisknkin mies, jota tapailin kävi PASKALLA kun minä olin hänen luonaan. :OO Sitten kysyin vain, että kakallako olit kun kesti, ja hän sanoi että joo. Oho, aika hurjaa... Mitenköhän hän uskalsi?? -.-

[/quote]

On sulla kans keskustelunaiheet, etkö keksi mitään muuta puhuttavaa?

Vierailija
96/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:40"]

Kyllä, jos on sellainen tilanne, että pitää. Esim. Anoppilan saunan suihkutilassa on vessa. Laitan nopsaa siteen pakettiin. Ei tarvetta esittelyyn, enkä myöskään häpeä sitä. Olen itse sairaanhoitaja ja nähnyt kaikenlaista. Jotkin asiat vaan ovat luonnollisia, mutta voi ihan hyvin pitää yksityisenä. Jokainen tekee tyylillään. Tiedän pariskunnan, jossa nainen huusi miehelleen: "tule katsomaan miltä näyttää menkkapaska!!!". Mies oli mennyt. Se olisi itselle vähän liikaa.

[/quote]

Mikä hitto on menkkapaska?

Vierailija
97/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:40"]

[/quote]

Mikä hitto on menkkapaska?
[/quote]

Kuulemma löysä ja lisänä menkkaverta pöntössä. Ehkä viimeinen asia, jonka haluaisin mieheni näkevän. :DD

Vierailija
98/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:30"]

Huoh. KYLLÄ kehtaan ja usein näytänkin miehelle että paljonko on tullut verta. Kyllä täytyy olla keskenkasvuinen tyyppi jos tuollaista häpeää.

[/quote]

Esitteleekö mies sulle kakkapölälöitään, joita sitten yhdessä kääntelette ja ihastelette?

Vierailija
99/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken näkeminen tai näyttäminen ei ole välttämätöntä. Eritteet kuuluvat mielestäni siihen kategoriaan ja niitten osalta räkä, lima, kuukautisveri, paska, kusi ja ykät. Ja tarkennukseksi, että kyse kahden aikuisen välisestä toiminnasta.

Vierailija
100/132 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:24"]

jotkuthan synnyttävätkin miehensä nähden, siteen tai tamponin vaihto kaiketi pientä sen rinnalla?

[/quote]

Eipä se synnyttäminen pahalta näytä. T mies 29v