Kehtaisitko vaihtaa kuukautissuojasi miehesi nähden?
Siteen tai tamponin? Kuulemma av:lla jotkut kehtaa moiseen?? :yöks:
Kommentit (132)
Kyllä. Kun on mökkioloissa muutamia vuosia tapaillut, jopa 30 asteen pakkasilla, käytössä vain ulkohuusi pitkän matkan päässä ja käytännössä valoja saa toinen olla näyttämässä, yhden huoneen ja pienen alkovin mökki, pannaanpa kaupanpäällisiksi muutama ripulitauti... Niin ja sellaiset menkat jotka vuotavat joskus tunnissakin tamponeista ja muistakin suojista läpi kuin niagara, ja esim. herättyä on ensimmäisenä kiire vaihtoon...
Tietysti noissa tilanteissa mies älyää nyt vähän kääntää päätään ettei sitä tamponinvaihtotoimitusta tarvitse kovin tarkkaan katsella.
Minulle tässä ei ole kyse häpeämisestä vaan eroottisen jännitteen säilyttämisestä. Jos parisuhteessa aletaan suhtautua välinpitämättömästi piereskelyyn, vessa-asioiden toimittamiseen, nenän kaivamiseen, finnien puristeluun ym. toisen nähden, ei ihme, jos lakkaa seksi maistumasta. En nyt tarkoita, että kotona pitäisi kulkea korkkarit jalassa pierua pidätellen, mutta näiden ääripäiden väliin mahtuu monta välimuotoa.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:31"]
Ois kiva kuulla miehen mielipide asiasta.minusta yököttävää!
[/quote]
Tässä teille mielipide; Olisi hyvin pian entinen kumppani, jos ei normaaleja luonnollisia asioita pysty toisen nähden tekemään.
Pois sulkien tietysti sen, että paskalla käynti saattaa aiheuttaa sen verran hajuhaittoja et ei välttämättä tee mieli hampaita siinä pestä, puolin ja toisin.
mies.
[/quote]
Me juteltiin tästä mieheni kanssa ja asia on toisinpäin :D siis jos aletaan paskoa toisen edessä, niin ehkä ois aika lopettaa suhde. Alusta asti ollaan käyty vessassa ovi kiinni, minä oon osannut vaihtaa tamponia ihan itse.
[/quote]
Olen asunut (ja seurustellut) mieheni kanssa kuusi kuukautta. Voimme paskoa ynnä muuta toistemme edessä vaikka olemme vielä kuherruskuukausi -vaiheessa. Täysin normaalia meille. Mies juuri sanoi et voin tehdä mitå vaan hänen edessään.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:29"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:31"] Ois kiva kuulla miehen mielipide asiasta.minusta yököttävää! [/quote] Tässä teille mielipide; Olisi hyvin pian entinen kumppani, jos ei normaaleja luonnollisia asioita pysty toisen nähden tekemään. Pois sulkien tietysti sen, että paskalla käynti saattaa aiheuttaa sen verran hajuhaittoja et ei välttämättä tee mieli hampaita siinä pestä, puolin ja toisin. mies. [/quote] Me juteltiin tästä mieheni kanssa ja asia on toisinpäin :D siis jos aletaan paskoa toisen edessä, niin ehkä ois aika lopettaa suhde. Alusta asti ollaan käyty vessassa ovi kiinni, minä oon osannut vaihtaa tamponia ihan itse. [/quote] Olen asunut (ja seurustellut) mieheni kanssa kuusi kuukautta. Voimme paskoa ynnä muuta toistemme edessä vaikka olemme vielä kuherruskuukausi -vaiheessa. Täysin normaalia meille. Mies juuri sanoi et voin tehdä mitå vaan hänen edessään.
[/quote]
Esimerkiksi panna toista miestä?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:29"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:31"] Ois kiva kuulla miehen mielipide asiasta.minusta yököttävää! [/quote] Tässä teille mielipide; Olisi hyvin pian entinen kumppani, jos ei normaaleja luonnollisia asioita pysty toisen nähden tekemään. Pois sulkien tietysti sen, että paskalla käynti saattaa aiheuttaa sen verran hajuhaittoja et ei välttämättä tee mieli hampaita siinä pestä, puolin ja toisin. mies. [/quote] Me juteltiin tästä mieheni kanssa ja asia on toisinpäin :D siis jos aletaan paskoa toisen edessä, niin ehkä ois aika lopettaa suhde. Alusta asti ollaan käyty vessassa ovi kiinni, minä oon osannut vaihtaa tamponia ihan itse. [/quote] Olen asunut (ja seurustellut) mieheni kanssa kuusi kuukautta. Voimme paskoa ynnä muuta toistemme edessä vaikka olemme vielä kuherruskuukausi -vaiheessa. Täysin normaalia meille. Mies juuri sanoi et voin tehdä mitå vaan hänen edessään.
[/quote]
Esimerkiksi panna toista miestä?
[/quote]
Voi luoja, tässä puhuttii paskomisesta ja siteistä. Aina ihmisrt ei niin kirjaimellisesti puhu :)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:31"]
[/quote]
Tässä teille mielipide; Olisi hyvin pian entinen kumppani, jos ei normaaleja luonnollisia asioita pysty toisen nähden tekemään.
Pois sulkien tietysti sen, että paskalla käynti saattaa aiheuttaa sen verran hajuhaittoja et ei välttämättä tee mieli hampaita siinä pestä, puolin ja toisin.
mies.
[/quote]
Me juteltiin tästä mieheni kanssa ja asia on toisinpäin :D siis jos aletaan paskoa toisen edessä, niin ehkä ois aika lopettaa suhde. Alusta asti ollaan käyty vessassa ovi kiinni, minä oon osannut vaihtaa tamponia ihan itse.
[/quote]
Olen asunut (ja seurustellut) mieheni kanssa kuusi kuukautta. Voimme paskoa ynnä muuta toistemme edessä vaikka olemme vielä kuherruskuukausi -vaiheessa. Täysin normaalia meille. Mies juuri sanoi et voin tehdä mitå vaan hänen edessään.
[/quote]
Seksikästä ;) mulla menis halut.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:31"]
[/quote]
mies.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Oi mikä kuherruskuukausi... Paskaa, verta ja intohimoista seksiä. Kateeksi käy!!!!
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:29"]
[/quote]
Muutitte suoraan yhteen? Oletteko muutenkin hieman yksinkertaisia?
Jos joku pyytäisi mua katsomaan menkkapaskaansa tai verisiä siteitään, pitäisin kyseistä tyyppiä ehdottomasti vajaaälyisena ja suhde loppuisi välittömästi.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 19:08"]Tottakai kehtaan. Miksi ei??? Naiselle on luonnollista kuukautiset. Kehtaako mies laskea sieminneste??? Vai onko kaikki mitä ei liitty seksiin on häpeällistä? [/quote] En häpeä kuukautisia, ne on täysin luonnollinen asia. En vain näe syytä sille, miksi vaihtaisin kuukautissuojan miehen edessä.
[/quote]
Jos normaalia arkea eletään niin pakostahan se jossain vaiheessa tulee eteen. Siis sen rätin vaihtaminen miehen nähden, muuten täytyy kyllä nähdä helvetinmoista vaivaa että mies ei näkisi.
Ja oon mies, mut en oo kyylänny tai muuten vainonnu rättisulkeisia. Nyt on pakko sanoo et vittu te naiset ootte joskus vajaita.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:21"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 19:08"]Tottakai kehtaan. Miksi ei??? Naiselle on luonnollista kuukautiset. Kehtaako mies laskea sieminneste??? Vai onko kaikki mitä ei liitty seksiin on häpeällistä? [/quote] En häpeä kuukautisia, ne on täysin luonnollinen asia. En vain näe syytä sille, miksi vaihtaisin kuukautissuojan miehen edessä.
[/quote]
Jos normaalia arkea eletään niin pakostahan se jossain vaiheessa tulee eteen. Siis sen rätin vaihtaminen miehen nähden, muuten täytyy kyllä nähdä helvetinmoista vaivaa että mies ei näkisi.
Ja oon mies, mut en oo kyylänny tai muuten vainonnu rättisulkeisia. Nyt on pakko sanoo et vittu te naiset ootte joskus vajaita.
[/quote]
Mitä vaivaa on siinä, että lukitsee vessan oven sinne mennessään? Siis onko se oikeasti kaikkien mielestä normaalia arkea rampata vessassa toisen ollessa siellä asioillaan? Miks hitossa?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:21"]
[/quote]
[/quote]
Mitä vaivaa on siinä, että lukitsee vessan oven sinne mennessään? Siis onko se oikeasti kaikkien mielestä normaalia arkea rampata vessassa toisen ollessa siellä asioillaan? Miks hitossa?
[/quote]
Siis mitä ihmettä? Mulle normaali arki on sitä, että käyn yksin vessassa. Samoin mieheni käy. Ikinä ei ole ollut kummallakaan niin kova hätä, että pitäisi vessaan tunkea kun toinen on siellä. Ainut joka vessaan tunkee kesken toimituksen on korkeintaan kissa.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 19:13"]
[/quote]
[/quote]
Normaalia yhteistä arkea on takana 9 vuotta, johon kuuluu myös kaksi synnytystä monen kuukauden jälkivuotojen kera. Silti mies ei ole nähnyt minua vaihtamassa siteitä saati verisiä rättejä/tamponeja lojumassa siellä täällä. Meillätosin on vessa ihan erillinen huoneensa, jossa on myös lukollinen ovi.. Näin ei ilmeisesti kaikilla ole..
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:30"]Nuoruudessani päädyttiin ihastukseni kohteen, jota pidin herkkänä ja runollisena, kanssa sänkyyn. Hän huomasi tamponinnaruni, kysyi mitä täällä on, veti, ja lennätti vettyneen tamponin rivakalla heitolla suoraan pimpasta huoneen nurkkaan. Mitä turhia kainostelemaan, seurusteltiin vielä senkin jälkeen.
Outoa minusta, että joku nuori ja herkkä ylipäätään menee jonkun kanssa sänkyyn kuukautisten aikana. Sottaista ja vähemmän herkkää touhua.
[/quote]
No tamponihan ei tunnu miltään, joten se unohtuu helposti. Tajusin unohdukseni vasta, kun tamponi lensi ilmojen halki. T.edellä mainitun kirjoittaja
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:21"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 19:13"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 19:08"]Tottakai kehtaan. Miksi ei??? Naiselle on luonnollista kuukautiset. Kehtaako mies laskea sieminneste??? Vai onko kaikki mitä ei liitty seksiin on häpeällistä? [/quote] En häpeä kuukautisia, ne on täysin luonnollinen asia. En vain näe syytä sille, miksi vaihtaisin kuukautissuojan miehen edessä. [/quote] Jos normaalia arkea eletään niin pakostahan se jossain vaiheessa tulee eteen. Siis sen rätin vaihtaminen miehen nähden, muuten täytyy kyllä nähdä helvetinmoista vaivaa että mies ei näkisi. Ja oon mies, mut en oo kyylänny tai muuten vainonnu rättisulkeisia. Nyt on pakko sanoo et vittu te naiset ootte joskus vajaita. [/quote] Mitä vaivaa on siinä, että lukitsee vessan oven sinne mennessään? Siis onko se oikeasti kaikkien mielestä normaalia arkea rampata vessassa toisen ollessa siellä asioillaan? Miks hitossa? [/quote] Siis mitä ihmettä? Mulle normaali arki on sitä, että käyn yksin vessassa. Samoin mieheni käy. Ikinä ei ole ollut kummallakaan niin kova hätä, että pitäisi vessaan tunkea kun toinen on siellä. Ainut joka vessaan tunkee kesken toimituksen on korkeintaan kissa.
[/quote]
MITEN SE KATTI SINNE LUKITUN OVEN LÄPI PÄÄSEE?
tää on paras ketju ikinä, oon saanu niin herskyvät naurut että oksat pois. Ootte parhaita :D
vastaus kysymykseen, jos olisi pakko niin kehtaisin mutta en todella keksi tilannetta jossa olisi sellainen pakko.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:21"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 19:13"] [quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 19:08"]Tottakai kehtaan. Miksi ei??? Naiselle on luonnollista kuukautiset. Kehtaako mies laskea sieminneste??? Vai onko kaikki mitä ei liitty seksiin on häpeällistä? [/quote] En häpeä kuukautisia, ne on täysin luonnollinen asia. En vain näe syytä sille, miksi vaihtaisin kuukautissuojan miehen edessä. [/quote] Jos normaalia arkea eletään niin pakostahan se jossain vaiheessa tulee eteen. Siis sen rätin vaihtaminen miehen nähden, muuten täytyy kyllä nähdä helvetinmoista vaivaa että mies ei näkisi. Ja oon mies, mut en oo kyylänny tai muuten vainonnu rättisulkeisia. Nyt on pakko sanoo et vittu te naiset ootte joskus vajaita. [/quote] Mitä vaivaa on siinä, että lukitsee vessan oven sinne mennessään? Siis onko se oikeasti kaikkien mielestä normaalia arkea rampata vessassa toisen ollessa siellä asioillaan? Miks hitossa? [/quote] Siis mitä ihmettä? Mulle normaali arki on sitä, että käyn yksin vessassa. Samoin mieheni käy. Ikinä ei ole ollut kummallakaan niin kova hätä, että pitäisi vessaan tunkea kun toinen on siellä. Ainut joka vessaan tunkee kesken toimituksen on korkeintaan kissa.
[/quote]
MITEN SE KATTI SINNE LUKITUN OVEN LÄPI PÄÄSEE?
[/quote]
Ehkä olisi tämä pitänyt vaihtaa rautalangasta: jos kissa raapii ovea ja sillä on hätä, hänelle avataan ovi. Kissan pidätyskyvyistä en tiedä, mutta minulla ja miehelläni ei ole ongelmia tämän asian suhteen.
Kuukuppi on käytössä, mies on nähnyt vaihdon monesti. Ei mielellään katsele muttta ei pakenekaan jos hänen on kädet pestävä. Hänen kommenttinta: epämiellyttävää, mutta totta.