Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaisitko vaihtaa kuukautissuojasi miehesi nähden?

Vierailija
02.01.2015 |

Siteen tai tamponin? Kuulemma av:lla jotkut kehtaa moiseen?? :yöks:

Kommentit (132)

Vierailija
121/132 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:31"]

Ois kiva kuulla miehen mielipide asiasta.minusta yököttävää!

[/quote]

Tässä teille mielipide; Olisi hyvin pian entinen kumppani, jos ei normaaleja luonnollisia asioita pysty toisen nähden tekemään.

Pois sulkien tietysti sen, että paskalla käynti saattaa aiheuttaa sen verran hajuhaittoja et ei välttämättä tee mieli hampaita siinä pestä, puolin ja toisin.

mies.

Vierailija
122/132 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:05"]

En kehtaisi, ellei olisi aivan pakko. Silloinkin pyytäisin miestä katsomaan muualle. En myöskään käy vessassa miehen läsnäollessa. En ota ketään muitakaan kanssani vessaan (paitsi lapsen, mutta se on eri asia), joten miksi ottaisin miehen.

[/quote]

Ja voin piereskellä miehen kuullen jne, mutta enpä minäkään haluaisi nähdä kenenkään toisen verisiä riepuja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/132 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:16"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:30"]Huoh. KYLLÄ kehtaan ja usein näytänkin miehelle että paljonko on tullut verta. Kyllä täytyy olla keskenkasvuinen tyyppi jos tuollaista häpeää. [/quote] Eikä minulla ole edes mitään vakkarimiestä nyt. Eli ei voi selittää sillä, että "ollaan jo totuttu kaikkeen..." No, en yleensäkään häpeä normaaleita asioita. Viimeisknkin mies, jota tapailin kävi PASKALLA kun minä olin hänen luonaan. :OO Sitten kysyin vain, että kakallako olit kun kesti, ja hän sanoi että joo. Oho, aika hurjaa... Mitenköhän hän uskalsi?? -.-

[/quote]

Mulla oli sellainen pano, joka aina huuteli oven läpi "Ootko paskalla?", jos olin hetkenkään kauemmin vessassa. Mitä tohon vastataan? "Öh, joo-o..." Tää mies tosin osasi muutenkin vetää mut aivan sanattomaksi ja on sanomattakin selvää, että tuo suhde ei johtanut mihinkään vakavaan.

Vierailija
124/132 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan usein. Mitä pahaa siinä on? Olemme läheisiä. Juuri harrastettiin kuukautisseksiä, miten se on ok jos siteen vaihtaminen ei. Ei se mies likasista siteistä pidä, mutta ei ole vakavaa.

Vierailija
125/132 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessani päädyttiin ihastukseni kohteen, jota pidin herkkänä ja runollisena, kanssa sänkyyn. Hän huomasi tamponinnaruni, kysyi mitä täällä on, veti, ja lennätti vettyneen tamponin rivakalla heitolla suoraan pimpasta huoneen nurkkaan. Mitä turhia kainostelemaan, seurusteltiin vielä senkin jälkeen.

Outoa minusta, että joku nuori ja herkkä ylipäätään menee jonkun kanssa sänkyyn kuukautisten aikana. Sottaista ja vähemmän herkkää touhua.

Vierailija
126/132 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:31"]

Ois kiva kuulla miehen mielipide asiasta.minusta yököttävää!

[/quote]

Tässä teille mielipide; Olisi hyvin pian entinen kumppani, jos ei normaaleja luonnollisia asioita pysty toisen nähden tekemään.

Pois sulkien tietysti sen, että paskalla käynti saattaa aiheuttaa sen verran hajuhaittoja et ei välttämättä tee mieli hampaita siinä pestä, puolin ja toisin.

mies.
[/quote]
Me juteltiin tästä mieheni kanssa ja asia on toisinpäin :D siis jos aletaan paskoa toisen edessä, niin ehkä ois aika lopettaa suhde. Alusta asti ollaan käyty vessassa ovi kiinni, minä oon osannut vaihtaa tamponia ihan itse.

Vierailija
127/132 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kyse ei ole mistään kehtaamisesta, vaan siitä että miksi ihmeessä tekisin niin?!?!

Vierailija
128/132 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vaan mieleen eräs tuttuni, joka kertoi että parisuhteen loppuaikoina eivät enää välittäneet miehensä kanssa, mitä toisen edessä teki. Niin huonosti meni, että seksin jälkeen saattoi pierasta.

Vierailija
129/132 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto!

Vierailija
130/132 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo miestä tai no jos puhutistä tahansa miehestä niin kyllä mä koirani edessä kehtaan ku ei se tajuu kumminkaa muuta kuin kävelylenkit, ruoka ja ilo

Vierailija
131/132 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihtaisi. Ainoat eritteisii liittyvät asiat, joita voin tehdä mieheni nähden, ovat pissaaminen ja niistäminen. Nämäkin teen erittäin mielelläni yksin. Parisuhteemme on keskivertoa onnellisempi ja seksiä on keskimäärin joka toinen päivä.

Vierailija
132/132 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!