Vierailija
Poiminta
INFP - sovittelija
INFP - sovittelija
16.3%
INFJ - asianajaja
INFJ - asianajaja
13.7%
INTJ - arkkitehti
INTJ - arkkitehti
11.0%
INTP - loogikko
INTP - loogikko
10.7%
ISFJ - puolustaja
ISFJ - puolustaja
8.2%
ISTJ - logistikko
ISTJ - logistikko
6.0%
ENFP - aktivisti
ENFP - aktivisti
5.6%
ISFP - seikkailija
ISFP - seikkailija
4.9%
ENTP - väittelijä
ENTP - väittelijä
4.5%
ESTJ - johtaja
ESTJ - johtaja
3.5%
ISTP - virtuoosi
ISTP - virtuoosi
3.1%
ENFJ - protagonisti
ENFJ - protagonisti
2.8%
ENTJ - päällikkö
ENTJ - päällikkö
2.7%
ESFP - viihdyttäjä
ESFP - viihdyttäjä
2.6%
ESFJ - konsuli
ESFJ - konsuli
2.4%
ESTP - yrittäjä
ESTP - yrittäjä
1.3%
Ääniä yhteensä: 1104

Sivut

Kommentit (181)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä nuo etuliitteet ovat, ESFJ jne..?

Se kerrotaan kyllä testin tuloksissakin, mutta tässähän ne:

– introvertti (I)/ ekstrovertti (E)
– tosiasiallinen (S) / intuitiivinen (N)
– ajatteleva (T) / tunteva (F)
– harkitseva (J) / spontaani (P)

Vierailija

Tämän testin mukaan olen INFP-T - Sovittelija. Tulokseni tällaisista testeistä vaihtelevat. Olen saanut eri testeistä tuloksiksi ainakin ISFP, ISFJ ja ISTJ.

Olen aika sekalainen henkilö. Introvertti/ekstrovertti-akselilla on selkeää, mutta muissa piirteissä ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämän testin mukaan olen INFP-T - Sovittelija. Tulokseni tällaisista testeistä vaihtelevat. Olen saanut eri testeistä tuloksiksi ainakin ISFP, ISFJ ja ISTJ.

Olen aika sekalainen henkilö. Introvertti/ekstrovertti-akselilla on selkeää, mutta muissa piirteissä ei.

Itsekin sain sovittelijan ja halusin mielenkiinnolla tehdä tämän kyselyn kun kuvauksessa mainittiin että 4 % ihmisistä olisi sovittelijoita.
Mutta mikä mahtaa olla tilanne av: lla :D

-Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla toi testi muuten bugitti niin että jotkut kysymykset esiintyivät monta kertaa. - 6

Ai :o itselläni ei bugitellut yhtään eikä aiemminkaan kun olen testiä tehnyt

-Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oman MBTI-tyypin saa kätevimmin selville perehtymällä kunkin tyypin kognitiivisiin funktioihin (englanniksi löytyy ainakin googlettamalla "mbti cognitive functions" tai "myers briggs cognitive functions"). Toki nettitestit ovat tässä hyvä apuväline, koska tulosten avulla voi lähteä perkaamaan joukosta niitä tyyppejä, jotka tuntuisivat sopivan parhaiten itseen. Ulkomailla toimii myös koulutettuja ja päteviä MBTI-valmentajia/neuvojia, jotka tarjoavat keskustelusessioita oman tyypin tunnistamisesta kiinnostuneille. En tiedä, löytyykö tällaisia coacheja Suomesta.

Itse olen INFJ kognitiivisten funktioiden perusteella. Eri nettitesteistä sain tämän tyypin lisäksi myös ENFJ- ja INTJ-tyypit usein tulokseksi. Muiden tyyppejä en arvuuttele enkä koskaan ole niin tehnyt. Mielestäni Myers-Briggs on ensisijaisesti oman itseymmärryksen kehittämiseen tarkoitettu työkalu eikä luokittelujärjestelmä, jonka varjolla voi mm. oikeuttaa omat ennakkoluulonsa tai psykologisoida muita ihmisiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sama. Nytkin menee aika 50/60, virtuoosi-seikkailijaksi.
Introverttiydestä ei ole epäilyksen häivää.

Vierailija

Sain INTJ:n, mutta tuntuu, että tuo tulos on nettitesteissä yleisempi kuin kyseisen persoonallisuustyypin pitäisi olla oikeasti. En luota tähän tulokseen.

Omalla kohdallani neurologinen poikkeavuus varmasti myös vaikuttaa vastauksiin. En koe sopivani näihin persoonallisuustyyppeihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuo etuliitteet ovat, ESFJ jne..?

Se kerrotaan kyllä testin tuloksissakin, mutta tässähän ne:

– introvertti (I)/ ekstrovertti (E)
– tosiasiallinen (S) / intuitiivinen (N)
– ajatteleva (T) / tunteva (F)
– harkitseva (J) / spontaani (P)

Tän perusteella osasin nimetä itseni ilman testiä (ja tarkistin sen vielä testillä).

Logistikko ISTJ

Vierailija

INTJ-A "Arkkitehti".

"Huipulla on yksinäistä, minkä arkkitehti jos kuka tietää, sillä arkkitehti on yksi harvinaisimmista ja strategisesti kyvykkäimmistä persoonallisuustyypeistä. Tätä persoonallisuustyyppiä edustaa vain kaksi prosenttia väestöstä, ja erityisen harva heistä on nainen, vain n. 0,8 prosenttia väestöstä."

Tämmönen sitten. En kyllä osaa juurikaan piirtää :)

Vierailija

Minusta tuli INTJ-A, arkkitehti.
Olin ihmeissäni, että introverttiyteni oli vain 3% johtoasemassa!
Yleensä olen aivan selkeä intro.
Eikä minusta arkkitehdiksi olisi mitenkään. Olen aivan liian huithapeli.
Eli tämän testin tulos ei antanut oikeaa, todellista kuvaa luonteestani.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat