Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi yh-äitejä pidetään säälittävinä?

Vierailija
01.01.2015 |

En ymmärrä miksi aina mollataan yh-äitejä, yh:t muka vaan epätoivoisesti ettii elättäjää lapselleen Ym... Eikö miehillä oo mitään tekemistä sen kans et nainen jää yksinhuoltajaksi? Kun mies ei kanna vastuuta ja häipyy, niin Se tekee naisesta sit epätoivosen ja säälittävän. Ärsyttää!

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanos muuta. Mä en ainakaan todellakaan yh:na etsi mitään varaisää mun lapselle. Olisin saanut isän lapsen omasta isästä, mutta miksi haluaisin väkivaltaisen miehen meidän elämään? Pärjään paljon paremmin lapsen kanssa kahdestaan, ilman pelkoa. Koen ennemmin olevani selviytyjä.

Vierailija
2/118 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on pakko saada pönkitettyä sitä omaa olematonta itsetuntoa... Älä suotta ärsyynny turhasta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisen patriarkaattisen yhteiskunnan mielestä nainen ei voi pärjätä yksin, vaan vaatii aina miehen huolehtijaksi.

Vierailija
4/118 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat kateellisia siitä mitä haluaisivat itsekin saavuttaa. Sitä se on.

Vierailija
5/118 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se yh-lisä lapsilisässä mikä närästää. Ja muut tuet. Hyi loiset, miehetkin vielä viette!

Vierailija
6/118 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä pitäisi juuri kunnioittaa, kun joutuvat tekemään yksin niin suuren työn.

Vierailija
7/118 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan pidä.

Vierailija
8/118 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltaja kantaa kahden aikuisen vastuun ja usein myös taloudellisen puolen täysin. 
Antaa oman aikansa työhön ja lapsiin, tekee nurisematta kotityöt käy kaupat, lääkärit ja harrastukset...ym. 
Illalla kun lapset nukkuu niin ei ole ketään kelle puhua mitä miettii, onneksi on puhelin ja netti jonka kautta saa ystävät kiinni. 
Olen yksinhuoltaja ja mulle saa sanoa mitä pahaa vaan...Olen vielä kaunis ja nuorikin joten olen tietenkin muiden miesten perään ja siksi ei kaikki naiset tahdo olla kanssani tekemisissä.  Se on heidän murhe ja häpeä sillä eivät tiedä tarinaani. Olen selvinnyt 14 vuoden väkivaltahelvetistä ja taistellut useita oikeudenkäyntejä että saan elää rauhassa. 
Olen ylpeä että olen kaiken jaksanut. Kasvatan lapseni arvostamaan sitä mitä olen tehnyt ja he auttavat jo nyt minua kotona monessa pyytämättä. 

Vierailija
9/118 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:35"]

[/quote]

No kun suurin osa ei tee. Pienet lapset jätetään nukkumaan kun yh paukkaa baariin ja sitten Iltalehdestä saadaan lukea kun hätääntyneet lapset joudutaan hakemaan ovi murtamalla. 

Vierailija
10/118 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt ennen ja ei varmaan vieläkään pitäisi yleistää mutta yksi pilasi koko porukan maineen, ehdotti miehelleni seksisuhdetta ja laitteli useita viestejä vaikka tiesi että oli varattu. Se oli musta säälittävää.

Vierailija
11/118 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elävässä elämässä dissata yksinhuoltajia. Vain palstalla ja palstan vaikutuksen alaisena.

Vierailija
12/118 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisän yksinhuoltajakorotus on alle 50 euroa. Hui, mitkä mahtavat tuet tämäkin "loinen" joka kuukausi Kelalta nostaa! Oikeesti, tuoko on se syy miksi minäkin olen jonkun mielestä "pohjasakkaa"?

Vierailija
13/118 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:33"]

Perinteisen patriarkaattisen yhteiskunnan mielestä nainen ei voi pärjätä yksin, vaan vaatii aina miehen huolehtijaksi.

[/quote]

ja perinteisen patriarkaattisen yhteiskunnan silmissä ilman miehen valvontaa elävä aikuinen nainen on yhteiskuntavaarallinen otus ja rappeuttaa yhteiskunnan moraalia (on naisten pysymistä miesten omistuksessa). Tämä nyt on vaan se karu ja ainoa totuus tosta asiasta. Mummoni kertoi hyvin ankeita juttuja siitä, kuinka heihin sotaLESKIIN suhtauduttiin aikoinaan, huoriteltiin ja juoruttiin. 

Vierailija
14/118 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:38"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:35"]

[/quote]

No kun suurin osa ei tee. Pienet lapset jätetään nukkumaan kun yh paukkaa baariin ja sitten Iltalehdestä saadaan lukea kun hätääntyneet lapset joudutaan hakemaan ovi murtamalla. 

[/quote]

Ne samat tyypit käyttäytyy ydinperheellisinä aivan samoin. On aika sairasta mennä väittämään, että jokainen äiti on eron koettuaan baareissa luuhaava vastuuton vanhempi, riippumatta äidin aiemmasta käytöksestä, taustasta ja koulutuksesta - ja etenkin kun 17% kaikista perheistä on yksinhuoltajaperheitä.

Vierailija
15/118 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko 10 ihan tosissaan sitä mieltä että suurin osa yksinhuoltajista jättää lapset heitteille ku menee ite baariin? Suurin osa??

Vierailija
16/118 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä juorusivat? Toiset naiset...ja mitä taas tuohon huoritteluun tulee, niin tuskin nyt aivan ilman syyttä sitä tehtiin.

Vierailija
17/118 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:40"]

En pitänyt ennen ja ei varmaan vieläkään pitäisi yleistää mutta yksi pilasi koko porukan maineen, ehdotti miehelleni seksisuhdetta ja laitteli useita viestejä vaikka tiesi että oli varattu. Se oli musta säälittävää.

[/quote]

Muutamakin ukkomies työpaikallani on ehdotellut mulle seksisuhdetta työpaikan illanvietoissa, ovat yrittäneet hakea ensin sääliä kertomalla, kuinka avioliittonsa on niin 'kylmä'. Itse oon lapseton sinkku, eikä tulis mieleen yleistää noiden useidenkin kokemusten pohjalta että 'kaikki ukkomiehet ovat säälittäviä tyrkkyjä'. Yleensäkin vältän kaikkia aivottomia yleistyksiä. Tällä palstalla ne kuitenkin tuntuu olevan usein se ainoa tapa nähdä maailma...

Vierailija
18/118 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa avioeroista tulee naisten puolelta. Itse aiheutettua.

Vierailija
19/118 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:53"]

Ketkä juorusivat? Toiset naiset...ja mitä taas tuohon huoritteluun tulee, niin tuskin nyt aivan ilman syyttä sitä tehtiin.

[/quote]

Uskomatonta paskaa. Sun olisi syytä lukea sotaleskiin suhtautumisesta tehty väitöskirja, josta selviää mm. että pahimpia mustamaalaajia olivat ns. kirkonmiehet. Huorittelu liittyi puhtaasti siihen halveksintaan, että naisella ei ollut miestä kumppaninaan ja suojelijanaan. Vaikutat todella sivistymättömältä ihmiseltä.

Vierailija
20/118 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:41"]

Ei elävässä elämässä dissata yksinhuoltajia. Vain palstalla ja palstan vaikutuksen alaisena.

[/quote]

Tätä ajattelin minäkin. Kuka ihme nyt yleistää noinkin suuren joukon ihmisiä, jotka ovat erilaisista syistä päätyneet yksinhuoltajiksi. En minä ainakaan. Tsemppiä, älä pahoita mieltäsi tuollaisten asioiden takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi