Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi yh-äitejä pidetään säälittävinä?

Vierailija
01.01.2015 |

En ymmärrä miksi aina mollataan yh-äitejä, yh:t muka vaan epätoivoisesti ettii elättäjää lapselleen Ym... Eikö miehillä oo mitään tekemistä sen kans et nainen jää yksinhuoltajaksi? Kun mies ei kanna vastuuta ja häipyy, niin Se tekee naisesta sit epätoivosen ja säälittävän. Ärsyttää!

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä totaali yh, en muista mikä numero. En nosta kelasta kuin lapsilisää, enkä saa isältä pennin jeniä. Elätän itse lapseni, niin tekee moni muukin. Jollekkin se vain on vaikea ymmärtää. Kelasta ei ole pakko nostaa yhtään mitään jos itse näin päättää.
Enkä todellakaan etsi lapsilleni isää, enkä pokaa toisten aviomiehiä, en rieku baareissa enkä vedä viinaa. Olen ollut totaali yh kohta 3 vuotta, luuletteko että tämä on helppoa? Ei todellakaan ole, mutta ennemmin yksin kuin alistetussa suhteessa.
Ja miehille: kaikki yh:t ei ole helppoja, monilla on rima niin korkealla ettei sinun kaltaisesi vauvapalstailija ole mitään, eikä myöskään varatut perheen isät

Vierailija
62/118 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:55"]Suurin osa avioeroista tulee naisten puolelta. Itse aiheutettua.
[/quote]

Juu, ja naisena kannattaa jäädä katsomaan kun mies löytää koko ajan toisia naisia, vaikka olisi ennen pettämistä saanut mitä tahansa. Pönkitti moisella vain huonoa itsetuntoaan. Huonoon suhteeseen ei kannata jäädä. Pettäjästä harvemmin on hyväksi perheenisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:35"]

Heitä pitäisi juuri kunnioittaa, kun joutuvat tekemään yksin niin suuren työn.

[/quote]

No kun suurin osa ei tee. Pienet lapset jätetään nukkumaan kun yh paukkaa baariin ja sitten Iltalehdestä saadaan lukea kun hätääntyneet lapset joudutaan hakemaan ovi murtamalla. 

[/quote]

Yksittäistapaus. Itse olen yh ja teen työt hyvin, urheilen paljon ja hoidan lapset enkä mitenkään kärsi siitä että käyn baarissa pari kertaa vuodessa. Onhan Tinder, miksi vaivautua baariin josta löytyy parhaimmillaan sr känninen äijä jolla ei stondaa?

Vierailija
64/118 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:20"]En ymmärrä miksi aina mollataan yh-äitejä, yh:t muka vaan epätoivoisesti ettii elättäjää lapselleen Ym... Eikö miehillä oo mitään tekemistä sen kans et nainen jää yksinhuoltajaksi? Kun mies ei kanna vastuuta ja häipyy, niin Se tekee naisesta sit epätoivosen ja säälittävän. Ärsyttää!
[/quote]
Kyllä ne äiditkin häipyy lapsineen. Tapailin kolmea yh-mammaa. Kaikki sanoivat syyksi lähtöönsä kylmän suhteen exään, seksin puutteen. Eli suhteellisen itsekkäitä, kevyitä syitä erolle, kun on lapsikin hankittu, tai useampi. Vielä kun miettii kuinka suuri tekijä lapsen mm. psykologisille ongelmille oon vanhempien ero, niin todella vastuutonta toimintaa. No, nämä kaikki kolme kertoivat kyllä saavansa ny seksiseuraa, mutta halusivat vakituisen kumppanin. Kukaan tosin ei halunnut heistä vakituista kumppania. Ehkä joku epätoivoinen on löytynyt nyt. Samoin rahan kanssa tuntui olevan tiukkaa ja ongelmia exien kanssa. Kai nyt pitäisi järjen naisellakin sanoa, ettei tuollaiseen soppaan kukaan tasokas mies lähde!

Vierailija
65/118 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 01:53"]Onko yh:n haukkujia paikalla? Olisi kiva tietää sivilisäätysi ja lapsilukusi, ikäsi ja sukupuolesi? Mihin perustat näkemyksesi?
[/quote]
Tilanne kohtaista. WTYH:ia kohtaan tunnen säälin sekaista inhoa. Typeryys, itsekkyys, minäminä asenne saavat voimaan pahoin. Ymmärrän sellaisia yh:ia, joilla on ollut todellinen syy, kuten päihde ja mielenterveysongelmat syynä erolle.

Vierailija
66/118 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:11"]Yh-äidit ovat yleensä taistelijaluonteisia.
[/quote]
Eli vitun vaikeita, joustamattomia ja itsekkäitä kumppaneita.

Vierailija
67/118 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt ollut viikon tinderissä ja saanut n. 40-50 matchia. Josta ehkä n. 20n kanssa olen kirjoitellut. Tämä on omituinen juttu: 3/4 on 1 yhoita 2 hoitajia

Vierailija
68/118 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin kunnioitan heitä. Yksi tuttavani on yh-äiti ja olen tosi ylpeä miten hän on selviytynyt yksin. Mies oli semmonen pummi eikä saanut mitää aikaseks niin ymmärrän hyvin miksi halusi erota.

Vierailija
69/118 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos suhde lapsen isään oli ihan hyvä, mutta rakkaus vaan loppui, elettiin viimeiset vuodet kuin kämppikset. Eron jälkeen lapsen isä muutti töiden perässä kauemmas ja näkee lastaan viikonlopun ehkä kerran kahdessa kuussa, loma-aikoina vähän enemmän. Itse saan exältä elarit tietysti, käyn ihan ok-palkkaisessa työssä. Baarissa käyn noin kerran kuussa, kun lapsi on mummilassa. Parisuhdetta toivoisin kyllä, mutta itteeni en ympäriinsä jakele... Säälittävääkö?

Vierailija
70/118 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh ja saa vapaasti sääliä, ei haittaa :) Olen onnellinen eikä mun tarvitse kenenkään miehiä jahdata, vapaat miehet tulee itse tutustumaan ja sopii valita päältä paras. Aika moni mies tuntuisi haluavan tapailla naista, jolla on lapset tehtynä ja oma perhe-elämä. Pysyy suhde tuoreena kun ei joka päivä voi nähdä, mutta mies voi olla varma ettei nainen baarissakaan ehdi riekkumaan vaan on kiltisti kotonaan. Tai mistä minä tiedän, ehkä olen vain niin hyvännäköinen tai mukava luonteeltani tai jotain :D

Vierailija
71/118 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:38"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:35"]

Heitä pitäisi juuri kunnioittaa, kun joutuvat tekemään yksin niin suuren työn.

[/quote]

No kun suurin osa ei tee. Pienet lapset jätetään nukkumaan kun yh paukkaa baariin ja sitten Iltalehdestä saadaan lukea kun hätääntyneet lapset joudutaan hakemaan ovi murtamalla. 

[/quote]

Tuoko on ihan yleistä? Ihanko totta? Jos olisi, niin eikö ne lapset annettaisi yleisesti isänsä hoitoon?

Vierailija
72/118 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 3 lapsen yh mamma. En kyllä lainkaan surkea tapaus. Pistin pettäjämiehen kiertoon , koska minun ei tarvitse sietää moista toiselta ihmiseltä ja kumppaniltani. En roiku baareissa enkä metsästä miehiä. En edes halua uudelleen naimisiin enkä etsi elättäjää itselleni saati lapsilleni. Olen korkeasti koulutettu ja hyvä tuloinen jopa paremmin kuin ex-mieheni. Asun omassa asunnossani lasteni kanssa ja ajelen omalla autollani. Miksi muutaisin vakaata elämääni ottamalla jonkun paskan taas elämääni? Kiitos ei miehet saa pysyä omilla tonteillaan. Mikään ei ole itsekäämpi olento kuin mies. Täynnä omaa erinomaisuuttaan.Ei kiitos.

Vierailija
73/118 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ajatellut että tällä palstalla se on vähän sellaista tiedostamatonta alemmuudentuntoa. Av-mamma tietää, ettei pystyisi pitämään elintasoaan yllä ilman miestään, joten pysyy yhdessä vaikka väkisin koska on rivari ja kivat kalusteet ja joku hakee lapsia harrastuksista. Sitten haukutaan yh:ta koska tiedetään että itse ei pärjäisi yksin. Ja vähän ahdistutaan siitä ettei itse uskalla elää itsenäisesti. 

En usko että kukaan omassa suhteessaan ja perheessään onnellinen jaksaa haukkua toisia. 

Vierailija
74/118 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen laitettiin nää yh:t ja lehtolapsien synnyttäjät jalkapuuhun kirkon sisäänkäynnille, nykyään heitä lähinnä parjataan täällä av-palstalla. Älkää valittako. Minä en ole ainakaan kertaakaan elämäni aikana kuullut keskustelua, jossa yh-äitejä haukuttaisiin. 

Vierailija
75/118 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-äitejä pidetään säälittävinä siksi, että he ovat säälittäviä. Niin yksinkertaista se on.

Vierailija
76/118 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:33"]Perinteisen patriarkaattisen yhteiskunnan mielestä nainen ei voi pärjätä yksin, vaan vaatii aina miehen huolehtijaksi.
[/quote]

Nyt eletään kuitenkin 2000-lukua. Minä tienaan enemmän kuin mieheni, eikä se nykyään ole mikän ihmeellinen asia.

Vierailija
77/118 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-äidit ovat yleensä taistelijaluonteisia.

Vierailija
78/118 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 23:40"]

En pitänyt ennen ja ei varmaan vieläkään pitäisi yleistää mutta yksi pilasi koko porukan maineen, ehdotti miehelleni seksisuhdetta ja laitteli useita viestejä vaikka tiesi että oli varattu. Se oli musta säälittävää.

[/quote]

Muutamakin ukkomies työpaikallani on ehdotellut mulle seksisuhdetta työpaikan illanvietoissa, ovat yrittäneet hakea ensin sääliä kertomalla, kuinka avioliittonsa on niin 'kylmä'. Itse oon lapseton sinkku, eikä tulis mieleen yleistää noiden useidenkin kokemusten pohjalta että 'kaikki ukkomiehet ovat säälittäviä tyrkkyjä'. Yleensäkin vältän kaikkia aivottomia yleistyksiä. Tällä palstalla ne kuitenkin tuntuu olevan usein se ainoa tapa nähdä maailma...

[/quote]

Niin mutta joskus ne av-maailman kiroamat klassikkoasiat tulee ihan elävässä omassa elämässä  itse kunkin eteen kuten se että yh-yritti-vampata-mieheni!!  tai pienten lasten isä -piirittää -minua!!  Joskus nekin on totisinta totta, valitettavasti.
[/quote]

Ne tyrkyt jotka viettelevät lapatossun, voivat olla muutkin kuin yh-äitejä.

Vierailija
79/118 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
80/118 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se sit muka oo yhtään naisen vika jos känäs päätyvät naimaan ja eivät käytäkkään kumia ja hups vahinko, ihan yhtä lailla ehkäsyn huolehtiminen kuuluu naiselle ku miehellekin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi