Epävarmuus suhteessa ja haluaisin vain sanoa että "minä rakastan sinua"!
Mies halusi erota(ei nähnyt tulevaisuutta), päätimme yrittää vielä ja kaikki mennyt todella hyvin ja hän osoittanut haluavansa olla kanssani.
Kuitenkaan aiempaa "erokeskustelua" ei ole enää otettu esille, minua asia vaivaa edelleen, onko hän vieläkin epävarma käyttäytymisestään huolimatta, koska viimeksikin tämä "erokeskustelu" tuli täysin puun takaa.
Ja minä kun voisin vain sanoa että rakastan sua niin paljon että sydän pakahtuu!!
Yhdessä ollaan oltu 10kk. Huoh.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 02:26"]Ei tule mitään..
[/quote]
Että ei toivoa?
-ap
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 02:30"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 02:26"]Ei tule mitään.. [/quote] Että ei toivoa? -ap
[/quote]No itse en varmaankaan pystyisi luottaa mieheen enää :(
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 02:33"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 02:30"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 02:26"]Ei tule mitään.. [/quote] Että ei toivoa? -ap
[/quote]No itse en varmaankaan pystyisi luottaa mieheen enää :(
[/quote]
Tää epävarmuus on kyllä ihan helvetin hajottavaa, vaikka muuten miehen kans on kaikki hyvin.. Vai kuvittelenko vaan että on, toiveajattelua??
-ap
Mikset vain kerro hänelle, että rakastat häntä niin paljon? Katso mitä vastaa. Tai sitten kannattaa kysyä suoraa, vieläkö hän on epävarma suhteenne tulevaisuudesta, ja kerrot että sinulla on epävarma olo, koska et tiedä mitä hän ajattelee, kerro myös mitä itse haluaisit tulevaisuudelta. Mielestäni aina on parasta vain sanoa suoraan ja kysyä suoraan. Turhaan on olla huolissaan jos kaikki onkin hyvin, ja toisaalta ei kannata kovin pitkään tuhlata aikaa jos suhteella ei ole tulevaisuutta...
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 03:02"]Mikset vain kerro hänelle, että rakastat häntä niin paljon? Katso mitä vastaa. Tai sitten kannattaa kysyä suoraa, vieläkö hän on epävarma suhteenne tulevaisuudesta, ja kerrot että sinulla on epävarma olo, koska et tiedä mitä hän ajattelee, kerro myös mitä itse haluaisit tulevaisuudelta. Mielestäni aina on parasta vain sanoa suoraan ja kysyä suoraan. Turhaan on olla huolissaan jos kaikki onkin hyvin, ja toisaalta ei kannata kovin pitkään tuhlata aikaa jos suhteella ei ole tulevaisuutta...
[/quote]
No kai sanoit vain sen minkä jo tiedän. Pelottaa vaan niiiiin paljon, olin jo ihan hajalla ton viime keskustelun jälkeen, itkin monta päivää.
Voi että...
-ap
Harmi :( muttet valitettavasti tule pääsemään eroon epävarmasta olostasi ellet pysty keskustelemaan hänen kanssaan asiasta. Voi olla tietenkin mahdollista, että teillä on kaikki hyvin ja mies on vain mies ja hänestä on vaikea lukea mitä hän ajattelee, mutta sinun on saatava jotenkin varmistus häneltä. Eihän siitä muuten tule mitään, stressaat vain etkä edes kykene nauttiimaan teidän yhdessäolosta.
Niin, pakkohan on puhua. Kerään vain rohkeutta.
Mahtava uusi vuosi ja joulu tulossa, jos kaikki nyt kaatuu. Vaikka yhteisiä suunnitelmiakin mietitty.
En vaan enää jaksais olla sitten yksin. Niin kauhean vaikea on löytää sellaista jonka kanssa haluaa olla. Ja sitten aina pelko persiissä, että jos taas sydän särkyy...
-uneton ap
Saahan sitä epävarma olla. Joku tietää heti, ja joku tietää ajan päästä. Sano, että rakastat.
hyvä, että olette keskustelleet.
vaivaako siellä keskustelemattomuus...miksi et itse ottaisi asioita esille, miksi odotat, että mies sen tekeen? Nythän ne asiat tulee puun takaa, kun ei ole keksistelukulttuuria vielä luotu. Ja tulee helposti se epäusko, ettei tässä ole mitään tai tule mitään, jos ei uskalleta puhua ja sanoittaa tunteita.
kannattaa puhua ja kertoa ne tunteet. Jostakastat, niin mitä memetät sen kertomalla? Nythän olet meinannut jo menettää miehen, ja hän on kuitenkin edelleen siinä. Ehkei hän tiedä tunteitasi...ehkä...jos et puhu. Etkä sinä voi tietää miehen tunteista ja ajatuksista, ellei hän puhu. Hatjoitelkaa. Puhukaa siitä, että voisitte harjoitella pihumista ja jakamista.
kannattaa harjoitella,,,,se on hyvä tie oppia niitä asioita, mitä suhteessa toivoo olevan. Ne pitää vain jutella. Ja itse voi uskaltaa. Rohkeutta toivon sinulle. Ole utelias itsesi suhteen ja roisen suhteen...ja katso mihin erilaiset teot johtaa. Puhumattomuus voi johtaa erilleen ja puhumattomuus yhteen tai erilleen..eli mitään et menetä.
veikkaan, että mies on epätoivoinen, kun ei osaa puhua, ja siksi on ollut helpompi miettiä eroa. Se tuntuu niin vaikealta kun lähimmän kanssa ei voikaan/ei uskalla/ei osaa jakaa. Harjoitelkaa! Puhukaa, että ruvetaanko harjoittelemaan...
iloinen asia, sitä se on. On joku josta vaälittää. Kannattaa pitää kiinni ja ottaa selvää. Asiat muuttuu, kun niihin rupeaa itse vaikuttamaan. Kun jokin muuttuu...niin jokin muu myös muuttuu...
Löysin vanhan aloitukseni.
Meillä tilanne se, että yhdessä ollaan ja hyvin menee. Mies haluaa olla kanssasi, sanoo ja osoittaa sen. Itseäni edelleen epävarmuus vaivaa, tai siis pelko, että taas tapahtuu jotain. Olen tästä sanonut miehelle ja hän sanoi ettei niin käy, ja on onnellinen että "taistelin" suhteemme puolesta.
Mutta vieläkään ei olla sanottu että minä rakastan sinua, vaikka minulla se koko ajan mielessä. Mies kyllä sanoo oma aloitteisesti että tykkään susta jne... Itseltä aina välillä lipsahtelee sana rakas, mutta en enää yritä peitellä sitä, annan vaan mennä :)
-ap