Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki alkoholi maistuu niin pahalle?

Vierailija
01.01.2015 |

Miten voitte juoda sitä paskaa?
Maistuu jollekkin desinfiointiaineelle....

T: Tahtomattaan absolutisti

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana se maistui hyvältä tai sitten tosiaan siihen makuun vaan tottui kun tuli läträttyä... 😅 Mutta nyt kyllä ihmettelen, miten sellaista pystyi juomaan, kaikki väkevämmät ihan hirveän kitkeriä kuivattaa suun ja miedommat hirveän hapokkaita tai sokerisia. Vesi ja laimennetut kivennäisvedet sekä raikkaat mocktailit best 😊👌🏻

Vierailija
42/48 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maku on paha mutta siitä tulee hyvä olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin lohdullista lukea tälläistä julkaisua. Maistoin ekan kerran alkoholia teininä. Aivan järkyttävää litkua. Mulle naurettiin, että tottumus kysymys. Selvä, mää yritän.

Maistoin eri juomia ja reilusti yli sen 13 kertaa, jonka kohdalla makuun pitäisi tottua. Lopputulos, aivan yhtä kamalaa kuin mitä ekalla kerralla. Suurin osa juomista on niin pahoja, että en saa edes niitä nieltyä.

Kyseessä ei oo mikään jee jee, susta ei voi koskaan alkoholistia, koska et pysty nielemään edes kyseisiä juomia. Monissa juhlissa oon väkisin hampaat irvessä kiskonut juonut. Vaivaantuneena sanonut, että hyvää joo, vaikka hädin tuskin hirveällä taistelulla sain juomani alas. Nykyään sanon, että oon absolutisti.

Onneks pikkuveljeni oli näissä tilanteissa ihan korvaamaton nuorempana. Me vaihdettiin kulman takana laseja, niin että olin muka juonut alku maljani.

Nykyään pystyn seisomaan itseni takana ja sanomaan, että en vaan tykkää ja avoimesti puhunut asiasta. Kaikki ei edelleenkään ymmärrä, mutta kyse on musta ei heistä.

Vierailija
44/48 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan kommenttiin viitaten, missä kerroin että alkoholi ei maistu. Täytän tänä vuonna 30 ja yritin tottua makuun yli viiden vuoden ajan.

Vierailija
45/48 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittaja maistellut muitakin alkoholeja kuin etanolia, vai mistä kertoo mielipide kaikki alkoholit?

Vierailija
46/48 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopee juot shotin ja siitä nopeesti mehua päälle tai kokista. Vain 1 sekunti kärsimystä ja tunteja iloa.

Vierailija
47/48 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholihan on liuotin.

Humala on kehon myrkytystila.

Vesi on myös liuotin.

Vierailija
48/48 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aloittaja maistellut muitakin alkoholeja kuin etanolia, vai mistä kertoo mielipide kaikki alkoholit?

Metanoli oli vähän vaikeasti lähestyttävä. Propanoli on ihan mukavan raikasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme