Miksi kaikki alkoholi maistuu niin pahalle?
Miten voitte juoda sitä paskaa?
Maistuu jollekkin desinfiointiaineelle....
T: Tahtomattaan absolutisti
Kommentit (48)
Meinaan pyörtyä jo pelkästä alkoholin hajusta :( olenko mie nyt tylsä kun en sitä juo?
Ap
Ap, et ole. Miksi luulisit, että olisit? Ei se, että juot tai et juo jotakin vaikuta persoonallisuuteesi yhtikäs mitenkään. Olenko minä tylsä jos en vedä huumeita? Olenko tylsä jos en polta? Onhan se ihan positiivista, ettei kaikille alkoholi maistu. Itse pidän ja juon nytkin hieman flunssaista oloa lämmittämään, mutta surulla olen myös katsellut alkoholisteja ja ärtymyksellä kännissä rällääviä, roskaavia, kusevia, väkivaltaisia kusipäitä.
Numero 17 on juntti.
Miksi myrkky maistuu pahalta? Voisiko se olla kehon signaali sinulle että "älä nyt jumalauta kisko sitä liuotinta!"?
17 tässä, en koe itseäni juntiksi. Tiedän kyllä mitä alkoholi on, mitä se tekee keholle, psyykeelle. Silti pidän sen mausta. Pidän minä bensankin hajusta, voi voi, miksiköhän? Onko kehoni pettänyt minut ja kääntynyt minua vastaan, yrittäen tappaa itseään kun pitää miellyttävän tuoksuisena tai makuisena asioita, jotka ovat sille vaarallisia? En ymmärrä, miksi teilataan heti jos myöntää pitävänsä mausta. Onko pohjalla viha kännisiä ihmisiä kohtaan, nähnyt juoppoja liikaa elämässään, ettei ymmärrä, että joku voi kohtuukäyttää MYRKKYÄ? En edes ala selittämään mitä kaikkea myrkkyjä sinäkin hengität ilmasta. Eikös ilma tuoksukin raikkaalta?
17 juntti jatkaa, en ymmärrä monen absolutistin asennetta juovia kohtaan. Aletaan saarnaamaan vaaroista ja makukin on paskaa ja myrkkyä vedetään. Mikä ongelma teille on se, että minä juon joskus sen yhden jos toisenkin lasillisen? En minä tuputa teille alkoholia jos ette tahdo ja ymmärrän miksette. Miksi te ette tee samaa ja ymmärrä, että joku pitää mausta ja tahtoo toisinaan juoda sen yhden lasin viiniä?
Toki tiedän, että huonoja ihmisiä menee molempiin luokkiin, jossa tuputetaan toisille omaa mielipidettään ja "minun oikea on sinun väärä". Ei minuakaan haittaa tupakoivat ihmiset, vaikka he myrkyttävät itseään. He kyllä tietävät vaaroista aivan tarpeeksi. Ei se MINUN elämääni hetkauta, eivätkä he yritä minua saada polttamaan ja päinvastoin, en minä käske heitä lopettamaan.
Kummallista sakkia täällä, kun miinustetaan tai hyökätään kimppuun makuasioista. Onko se teidän elämästänne jotenkin pois, jos pidän alkoholin mausta? Leimatkaa juntiksi tai wt:ksi, aivan sama minulle.
Anteeksi ap, 17 tässä. Lopetan lapsellisen jankkaamiseni, keskustelkaa te junteista jotka juovat myrkkyä. Hyvää illanjatkoa.
Munki mielest kaikki alkoholi maistuu niin pahalle ettei pysty juomaa mut sellast se on
Mulla on sama ongelma! En oo vielä löytänyt alkoholia, joka maistuis hyvältä, mutta kun tiettyjä sosiaalisia tilanteita varten olis helpompaa jos joku sellainen olis. Ei vaan aina jaksais olla limulinjalla (oon kyllästynyt selittelemään) tai jättää kokonaan menemättä.
Juntti mikä juntti.
Nuuhki vaan bensaa aivan rauhassa. Ja se tuoksuu "hyvältä" koska bensa vaikuttaa suoraan keskushermostoon, työnnäpä nokkas auton bensatankkiin ja valaistu kuinka se "ihana tuoksu" alkaa vaikuttamaan kunnolla. Mua ei kiinnosta imppaus.
Enkä ymmärrä että miten imppaus liittyy pahanmaikuseen myrkkyyn?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 14:58"]17 juntti jatkaa, en ymmärrä monen absolutistin asennetta juovia kohtaan. Aletaan saarnaamaan vaaroista ja makukin on paskaa ja myrkkyä vedetään. Mikä ongelma teille on se, että minä juon joskus sen yhden jos toisenkin lasillisen? En minä tuputa teille alkoholia jos ette tahdo ja ymmärrän miksette. Miksi te ette tee samaa ja ymmärrä, että joku pitää mausta ja tahtoo toisinaan juoda sen yhden lasin viiniä?
Toki tiedän, että huonoja ihmisiä menee molempiin luokkiin, jossa tuputetaan toisille omaa mielipidettään ja "minun oikea on sinun väärä". Ei minuakaan haittaa tupakoivat ihmiset, vaikka he myrkyttävät itseään. He kyllä tietävät vaaroista aivan tarpeeksi. Ei se MINUN elämääni hetkauta, eivätkä he yritä minua saada polttamaan ja päinvastoin, en minä käske heitä lopettamaan.
Kummallista sakkia täällä, kun miinustetaan tai hyökätään kimppuun makuasioista. Onko se teidän elämästänne jotenkin pois, jos pidän alkoholin mausta? Leimatkaa juntiksi tai wt:ksi, aivan sama minulle.
[/quote] Nokun se ongelma on että haluaisin juoda esim. Baarissa ystävien kanssa mutta en maun vuoksi vaan voi..
Ap
28, oletko nyt jotenkin parempi ihminen sitten? Ole rauhassa.
Missä sanoin, että imppaan bensaa? Jos haistan sen tankatessa, olenko imppaamassa?
Kaikki ei pidä, eikä tarvitsekaan pitää. En itsekään pidä raa'an viinan mausta ja siksi en juokaan shotteja enkä drinkki sekoituksia.
Mutta hassu juttu on, että nuorempana pidin kaikesta makeasta, nykyään kuivat siiderit ja punaviini maistuvat paremmin.
No se on myrkkyä ja varmaan ihan tarkoituksella ihminen aistii sen pahan makuisena. Kulttuurisyistä sitä vaan käytetään. Järjen puolesta olisi parempia ja vaarattomiakin aineita mutta siitä ei keskustella koska..
Kannattaa kokeilla jotain blendattuja juomia, ne yleensä peittää alkoholin maun aika hyvin. Taikka voit pyytää baarimikkoa tekemään juomasi 2cl annpksella alkoholia niin ei maistu niin paljon. Toki aina voi juoda alkoholittomiakin drinkkejä, näyttää että olisit samalla lailla messissä, mutta ilman pahaa makua.
Ei sitä juomista kannata opetella, mutta en näe mitään pahaa jos nauttii sivistyneesti juoman tai parinniin että oikeasti pitää sen mausta.
33, oletsä niitä "marihuana on terveellisempää kuin viina!" ihmisiä?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 14:21"]10 tässä, en ymmärrä alapeukutusta. Voisiko joku valistaa, mikä viestissäni oli huonoa? Vai peukuttaako joku ihan vain sen takia, että satun tykkäämään mausta?
[/quote]
Älä välitä noista peukuista, niitä kai jotkut kylvävät piruuttaan. Itse huomasin joskus vahingossa tabletilla alapeukuttaneeni viestiä jota en edes ollut lukenut. Nyt osaan jo varoa.
Kyllä minullakin raitistuttuani tuli pitkään mieliteko viskiin ihan vain maun takia. Naisystäväni on joskus nuorena maistanut kerran pienen määrän alkoholia ja kun ei pitänyt mausta niin ei sitten ole toista kertaa kokeillutkaan. Paljonkohan minä nyt tienasin alapeukkuja.